UNGMOR18

Er den der virkelig?!

12 indlæg i dette emne

Goddag alle i søde kvinder, jeg sidder og er virkelig oppe og kører, og mega glad. I nat tog jeg en test, som efter 2-3 min viste klart positiv! Det er helt ufatteligt, og jeg er bare så glad men samtidig også så bange for noget skal gå galt. Jeg er i dag 4+0, og ska til lægen i morgen for at få det bekræftet, selvom jeg ved at den er der

post-11388-0-82824800-1427020539_thumb.j

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

tillykke med den positive test hvor dejligt :loveshower  :stork

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Flot test! Stort tillykke :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, den ser da virkelig flot ud :) Stort tillykke :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort tillykke :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusind tak, det er helt overvældende! Tror i der er en chance for den viser negativ hos lægen, teststregen kom inden 2-3 min herhjemme, er bare bange for den viser negativ, og samtidig pisse glad for mine to små streger, og min lille spire i maven

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusind tak, det er helt overvældende! Tror i der er en chance for den viser negativ hos lægen, teststregen kom inden 2-3 min herhjemme, er bare bange for den viser negativ, og samtidig pisse glad for mine to små streger, og min lille spire i maven

 Tag du det helt roligt! Den skal nok være positiv ved lægen også! Det er en FLOT positiv test du har dig der!  :wub  Tillykke med de to streger! Jeg ønsker dig masse af held og lykke  :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusind tak, det er helt overvældende! Tror i der er en chance for den viser negativ hos lægen, teststregen kom inden 2-3 min herhjemme, er bare bange for den viser negativ, og samtidig pisse glad for mine to små streger, og min lille spire i maven

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh tusind tak, er også virkelig glad ❤️❤️ Jeg vågnede klokken 4:00 i nat, og der skulle jeg virkelig tisse, så jeg tissede i sådan et rør med prop jeg havde fået på sygehuset, men urinen har ligget der længe, kan det gøre nogen forskel HCG'et er stadig i ikke? Skal til lægen efter 9 ca :-) åh hvor jeg glæder mig!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh tusind tak, er også virkelig glad ❤️❤️ Jeg vågnede klokken 4:00 i nat, og der skulle jeg virkelig tisse, så jeg tissede i sådan et rør med prop jeg havde fået på sygehuset, men urinen har ligget der længe, kan det gøre nogen forskel HCG'et er stadig i ikke? Skal til lægen efter 9 ca :-) åh hvor jeg glæder mig!

Ja nu kan nok ikk bruge svaret til meget nu. Men en urinprøve skal opbevares på køl, da bakterievæksten ellers vil gå helt amok.. men tror ikk det påvirker hcg'en.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er gravid!! Åh hvor er jeg glad ❤️❤️❤️❤️

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER