akrotøsen

Oversigt November Termin

111 indlæg i dette emne

Jeg tror ikke, de som sådan rykker tilbage nu. Min erfaring med NF og MD samt jordemoderskøn er, at de så laver en kurve for barnet og ser hvordan udviklingen er ud fra den  :wub

 

I mit hovedet har jeg lavet en termin der hedder 16.-19. november, da jeg ikke tror på jeg føder til termin. Med min søn gik jeg 12 dage over tid, og selv der var de i tvivl om, om de havde vurderet forkert ift. termin. De sagde, at der var meget lidt fostervand, hvilket tydede på over tid, men hans størrelse kunne indikere til termin. Sååå  ;)

Jeg ved bare at min søster som ikke var til nogle tidlige skanninger, til NF blev terminen 3 dage så hun var 3 dage kortere end beregnet ud fra mens. OG at termin fastsat ved NF er den som gælder ift. barsel... Men altså det er bare pudsigt (og dejligt) at ingen i denne terminsgruppe endnu er blevet flyttet bagud! Så vidt jeg husker :wub 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg ved bare at min søster som ikke var til nogle tidlige skanninger, til NF blev terminen 3 dage så hun var 3 dage kortere end beregnet ud fra mens. OG at termin fastsat ved NF er den som gælder ift. barsel... Men altså det er bare pudsigt (og dejligt) at ingen i denne terminsgruppe endnu er blevet flyttet bagud! Så vidt jeg husker :wub

 

Også hvis man har fået de tidlige scanninger? Jeg fik at vide i torsdag, at nu havde jeg en termin i systemet og så kunne jeg booke NF, der hvor jeg gerne ville føde. Men uagtet hvad, så er det nok alligevel de færreste af os, der føder præcis på datoen  ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Også hvis man har fået de tidlige scanninger? Jeg fik at vide i torsdag, at nu havde jeg en termin i systemet og så kunne jeg booke NF, der hvor jeg gerne ville føde. Men uagtet hvad, så er det nok alligevel de færreste af os, der føder præcis på datoen ;)

Den termin der bliver sat ved NF er den der tæller. Også selvom man er scannet tidligere. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Efter Nakkefoldsskanningen i torsdags har jeg nu termin den 28. oktober, så jeg hører vidst ikke til på denne liste længere

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Efter Nakkefoldsskanningen i torsdags har jeg nu termin den 28. oktober, så jeg hører vidst ikke til på denne liste længere

Tillykke med NF! Var det så lige 5 dage eller ligende du blev rykket?! Det er da ret fedt. Du blir ikle smidt ud af TG af den grund ;) jeg kan bare rette når jeg komme til en pc. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil gerne på 9/11 :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil gerne på 9/11 :)

 

:yay

 

Havde slet ikke fanget, at det var herinde du hørte til :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:yay

Havde slet ikke fanget, at det var herinde du hørte til :glad

Det er også lidt snyd. For har jo fulgt med i skjul uden at skrive. Så føler jo jeg er godt med i de forskellige tråde. Har fulgt dig rigtig meget og synes det er så fedt vi nu kan følges. Nøj du fortjener den lille bebs i får til vinter ❤️

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er også lidt snyd. For har jo fulgt med i skjul uden at skrive. Så føler jo jeg er godt med i de forskellige tråde. Har fulgt dig rigtig meget og synes det er så fedt vi nu kan følges. Nøj du fortjener den lille bebs i får til vinter ❤️

 

Det er jo så hyggeligt :biglove

 

Og tak :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil gerne på 9/11 :)

 

Tillykke!! Du er på :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er jeg blevet rykket endnu en dag længere frem til den 5 november her efter NF :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er jeg blevet rykket endnu en dag længere frem til den 5 november her efter NF :)

så er du rykket op på d.5 sammen med britsen :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har vi været til nakkefoldsscanning, og vi er blevet rykket til d. 4. november :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Efter veloverstået NF hopper jeg med på termin d 5 november ​ :stork  :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Efter NF melder jeg mig nu på banen på terminslisten.. 5 november melder blyp sin ankomst..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu må det være endeligt med den dato  :wub

13. november it is!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu må det være endeligt med den dato  :wub

13. november it is!

Jeg opdaterer :) Blev også selv rykket 6 dage i dag til 11. november  :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ved ikke om du har overset det, men jeg er blevet rykket til d. 5 november

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er blevet rykket til 18.nov:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har vi køn på her ? For så venter vi en lillebror ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har vi køn på her ? For så venter vi en lillebror ;)

Det kan der komme :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi venter en pige :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ny termin: 17. november :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ny termin: 17. november :loveshower

Jeg opdaterer :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Termin hedder efter NF den 25/11

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER