Guest

Du kom med alt det der var dig

81 indlæg i dette emne

Stort tillykke :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Stort tillykke også her. Selvom jeg sjældent er her, fortjener du om nogen et kæmpe tillykke alle mulige steder

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

WOOOAAAHHHH!!!! :o :o 

 

Hvor er det helt ubeskriveligt fantastisk, søde Gitte! Jeg kan slet ikke få armene ned :glad :loveshower

 

Kæmpe stort tillykke, altså :boo :kiss :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Juhuuu hvor skønt! Endelig! Amen altså det er jo bare fantastisk! Tillykke med det!

:loveshower :yay :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det fantastisk!!!

Du bliver den mest fantastiske mor! Jeg glæder mig til at se og høre mere om jeres søn :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort stort tillykke

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh stort tillykke. Så kom dagen endelig. Sidder her midt i x-Factor og tuder af glæde på jeres vegne. Hvor er det stort.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jaah hvor dejligt det er den bedste nyhed i dag!!!! Tillykke :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åhhh tillykke tillykke tillykke! Hvor er det bare stort! :yay :loveshower :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Ej nu tuder jeg :boo :yay

Det er jo SÅ fantastisk! :glad Hvor er det vildt Gitte. Ej hvor er det vildt :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh, det er fuldstændigt fantastisk. Jeres lille dreng vil få en fantastisk familie hos jer. Sikke en ventetid - også for os herinde, og vi har glædet os så meget til at I får ham med hjem.

Hvor gammel er han?

Og jeg håber ikke at være for påtrængende, men hvornår tror du, vi kan komme til at se et billede af ham?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh, det er fuldstændigt fantastisk. Jeres lille dreng vil få en fantastisk familie hos jer. Sikke en ventetid - også for os herinde, og vi har glædet os så meget til at I får ham med hjem.

Hvor gammel er han?

Og jeg håber ikke at være for påtrængende, men hvornår tror du, vi kan komme til at se et billede af ham?

jeg har skrevet lidt om ham i min nye tråd under fødselsberetninger...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

For satan Vanni!!! Hvor er det fantastisk!!! Det har i seriøst fortjent efter så mange års venten!!! Stort tillykke med det søde!!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hvor er det fantastisk tillykke med jeres lille dreng  :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg bliver så glad når jeg ser dine tråde :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stooooooooort tillykke!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1000 tak allesammen, og tak for støtte, forståelse og ikke mindst kram, når det stod allerværst til i dette venteshow.


 


Nu er han her min lille mand. min elskede lille søn. Vi har ham, han har os, og vi er en familie. 


 


Den kommende uge, skal bruges på at få afsluttet forskellige ting, bl.a. skal jeg ud forbi mit arbejde 2 gange i næste uge, da jeg har friuge. Tirsdag og snakke med chefen, og ordne de sidste papir. og onsdag aften, hvor de unge mennesker, som jeg har taget mig af om natten, holder husmøde. Der har jeg meldt min ankomst, så jeg kan fortælle de unge, at jeg rejser til Sydafrika.


 


Jeg har det godt og er helt rolig nu. De sidste 14 dage var, som jeg har skrevet i min tråd, et helvede, fordi vi vidste om ham, men alt trak ud. Nu er han her. Og det er bare et spørgsmål om lidt over en uge inden, at vi får ham i armene. Jeg ved  at han nu bliver forberedt på, at HANS mor og far snart komme og henter ham. Vi sendte en fotobog til Sydafrika sammen med en masse papir om os, da vi skiftede liste. Den bog er fuld af billeder af os, og vores hjem, samt vores nærmeste familie. Så jeg ved, at han i disse dage sidder med vores bog, og kigger i den.  _heart.gif  _heart.gif  _heart.gif  _heart.gif  _heart.gif  _heart.gif  _heart.gif  _heart.gif  _heart.gif  _heart.gif  _heart.gif  _heart.gif


Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det godt, at han også bliver forberedt på jer. ;)

Har du barsel, eller hvordan fungerer det? Jeg havde en kollega, som holdt barsel, da de havde hentet deres datter, men hun var vist meget yngre. :chin:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det godt, at han også bliver forberedt på jer. ;)

Har du barsel, eller hvordan fungerer det? Jeg havde en kollega, som holdt barsel, da de havde hentet deres datter, men hun var vist meget yngre. :chin:

jep, først har man ret til op til 8 ugers henterejsebarsel, mens man er på udrejse. Når vi kommer hjem, så har jeg bare almindelig barsel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jep, først har man ret til op til 8 ugers henterejsebarsel, mens man er på udrejse. Når vi kommer hjem, så har jeg bare almindelig barsel

Ej, hvor fantastisk. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Holder du ham så hjemme det første år? :)

Har I egentlig fået kurser i, hvordan man bedst håndterer det her? Info om separationsangst osv.

Jeg spørger kun af interesse, fordi jeg synes det er virkelig spændende :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Holder du ham så hjemme det første år? :)

Har I egentlig fået kurser i, hvordan man bedst håndterer det her? Info om separationsangst osv.

Jeg spørger kun af interesse, fordi jeg synes det er virkelig spændende :)

vi venter lige med at se, hvordan og hvorledes det går. men ellers er planen, at jeg skal være hjemme sammen med ham. Vi har pas i ryggen, som hjælp hvis der bliver noget. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

vi venter lige med at se, hvordan og hvorledes det går. men ellers er planen, at jeg skal være hjemme sammen med ham. Vi har pas i ryggen, som hjælp hvis der bliver noget.

:super

Hvor må I være ved at sprænges af længsel. Jeg er bare så spændt på jeres vegne :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Helt ubeskriveligt stort tillykke! Hvor er det bare fantastisk at jeres ventetid endelig er ovre :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER