MamaB

Hvilke symptomer oplever I?

85 indlæg i dette emne

Hvilke symptomer oplever I på graviditeten?

Jeg har menstruationslignende smerter i mild grad. Og så synes jeg der lugter lidt for meget af indiske krydderier lidt for mange steder, hihi

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg oplever kvalme på alle mulige tidspunkter af døgnet og især når jeg ikke har spist, og jeg har ikke lyst til kød!

Derudover er der den murren du snakker om :-) og vanvittige ømme bryster det også stikler og jager:)

Og TRÆTHED!!!!!! Helt ud over hvad jeg overhovedet kunne forestille mig :)

Har du ingen ømme bryster? :D

Hvor langt er du henne? :) Jeg nåede selv at være taknemlig for at kvalmen holdt sig væk, og så kom den :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg oplever en træthed der lige pludselig overmander mig. Og ømme tunge, og allerede en halv størrelse større, bryster samt lidt øm i lænden. Stik og jag i underlivet. Ingen kvalme heldigvis, men skal sørge for at få mad så snart jeg tænker på det, ellers bliver jeg utilpas og lidt svimmel.

Nå ja, er ret oppustet  ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg oplever kvalme på alle mulige tidspunkter af døgnet og især når jeg ikke har spist, og jeg har ikke lyst til kød!

Derudover er der den murren du snakker om :-) og vanvittige ømme bryster det også stikler og jager:)

Og TRÆTHED!!!!!! Helt ud over hvad jeg overhovedet kunne forestille mig :)

Har du ingen ømme bryster? :D

Hvor langt er du henne? :) Jeg nåede selv at være taknemlig for at kvalmen holdt sig væk, og så kom den :P

Jeg har næsten kun lige fundet ud af det, så er kun ca.5 uger henne. Åh, så må vi se om det samme venter mig

Håber du snart får det bedre! Er der noget der hjælper dig mod kvalmen?

Min mand griner altid af mit store søvnbehov, og jeg er rigtig spændt på om det bliver ENDNU større

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har også den der murren, stik og jag i underlivet! Men det er dog aftaget den sidste uge. Ondt i lænden kommer og går. Til gengæld er  :hophop super ømme og tunge! Skulle lave rygbøjninger til træning i tirsdags - av for dælen  :lol Ellers har jeg det rigtig godt! Har været voldsomt træt nogle dage, men det er måske fordi jeg har arbejdet 10 timer ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har heller ikke de vilde symptomer. Dog er trætheden ikke til at tage fejl af. Jeg står op og går i bad, og kan i princippet sagtens gå i seng igen. Og i de sidste par dage er der begyndende madlede. Det med ikke at kunne kød, fuldstændig enig. Kan allerede se på vægten, at der ikke kommer nok indenbords

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er 6+5 i dag og døjer med ømme bryster, kvalme, træthed og "mens smerter" nøj jeg synes det er svært her 2. gang. Har en 3 årig der ikke bliver mindre krævende af at mor er off

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her til morgen vågende jeg med næseblod...åbenbart også et typisk symptom, mærkeligt?!! Men godt at vide det er ufarligt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her til morgen vågende jeg med næseblod...åbenbart også et typisk symptom, mærkeligt?!! Men godt at vide det er ufarligt

 

Ej! Det var da skørt  :blink

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her til morgen vågende jeg med næseblod...åbenbart også et typisk symptom, mærkeligt?!! Men godt at vide det er ufarligt

Det skyldes nok sarte slimhinder :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er meget træt, har lidt kvalme indimellem og en smule halsbrand. Uh jeg led så forfærdeligt af halsbrand under min første graviditet :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her er jeg træt, lidt murren i perioder, små-ømme babser, har haft et par underlige ting jeg har grædt over, nogen ting lugter/smager grimt, pletblødning (<_<). Det er vist det jeg oplever.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har næsten kun lige fundet ud af det, så er kun ca.5 uger henne. Åh, så må vi se om det samme venter mig

Håber du snart får det bedre! Er der noget der hjælper dig mod kvalmen?

Min mand griner altid af mit store søvnbehov, og jeg er rigtig spændt på om det bliver ENDNU større

 

Så er der riglig tid til det kan nå at komme, jeg fik først kvalme sådan virkelig for alvor 7+2  :)  Håber dog du slipper  ;) 

 

Jeg synes ikke rigtig at der er noget der hjælper, men det skader ikke at spise salt chips, - udover vægten selvfølgelig :D 

 

Som der er lige nu sover jeg 2 x middagslur når jeg har fri :D   

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er der riglig tid til det kan nå at komme, jeg fik først kvalme sådan virkelig for alvor 7+2  :)  Håber dog du slipper  ;) 

 

Jeg synes ikke rigtig at der er noget der hjælper, men det skader ikke at spise salt chips, - udover vægten selvfølgelig :D 

 

Som der er lige nu sover jeg 2 x middagslur når jeg har fri :D

Oh no! Har nogle veninder der har været glade for seaband. Har du prøvet det? Ved siden af de salte chips forstås

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Oh no! Har nogle veninder der har været glade for seaband. Har du prøvet det? Ved siden af de salte chips forstås

 

Nej det har jeg ikke prøvet. Jeg har først lige hørt om det i dag faktisk, men tænker da at det kunne fungere godt MED salte chips som du siger  :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej det har jeg ikke prøvet. Jeg har først lige hørt om det i dag faktisk, men tænker da at det kunne fungere godt MED salte chips som du siger  :D

Jeg vil gætte på at det er en god kombi;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er min første craving ankommet. Er gået fuldstændig ombord i frisk presset appelsinjuice. Har købt så mange presse appelsiner. Mums! :D :D

Kaffe og Coca cola er et no go (til trods for at jeg har kunne leve af de to drikke)

Hvad med jer andre, har I fået nye underlige vaner? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Madlede og en smule øget træthed er det eneste indtil videre. Jeg er heldigvis forskånet for kvalme :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan slet ikke klare at tøjet sidder stramt om min mave. Tror allerede jeg må ud og investere i nye bukser :chin:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan slet ikke klare at tøjet sidder stramt om min mave. Tror allerede jeg må ud og investere i nye bukser :chin:

Ny shopping, ej hvor ærgerligt ;-)

Generer det fordi det strammer eller følelsen af at det bare sidder tæt til maven?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan slet ikke klare at tøjet sidder stramt om min mave. Tror allerede jeg må ud og investere i nye bukser :chin:

Åh! Samme her!! Alle mine bukser er blevet utroligt stramme, så skal virkelig også ud på den helt store tur snart

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ny shopping, ej hvor ærgerligt ;-)

Generer det fordi det strammer eller følelsen af at det bare sidder tæt til maven?

Det er forhåbentlig mest det sidste ;) Men føler mig også lidt oppustet i underlivet. Skal vist begynde at tage mavebilleder :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er forhåbentlig mest det sidste ;) Men føler mig også lidt oppustet i underlivet. Skal vist begynde at tage mavebilleder :wub

Ja det skal jeg også huske! Ikke fordi maven buler, men for at have et "start" billede  :7himmel Målte til gengæld maven flere steder i sidste uge, så kan jeg se om den ændrer facon og jeg har et mål at komme tilbage til (!) :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er så hyggeligt at have et mavebillede fra hver uge :wub Er spændt på om maven vokser hurtigere her 2. gang :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg oplever ikke cravings, men er meget sulten. Spiser meget og bliver herre oppustet! Pyh!

Og så er jeg vildt tørstig, det er jeg normalt ikke. Kan sagtens gå en dag uden at drikke vand, men det kan jeg heldigvis ikke nu (ved jo også godt jeg ikke skal ellers...  :blush )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER