Marianne1983

Dilemma ift vuggestue

3 indlæg i dette emne

Uha vi står i et dilemma

Vores datter har gået et par måneder i vuggestue. Og vi har nu fået tilbudt vores 1. prioritet. Jeg vil høre hvad I ville vælge i vores situation for vi er meget i tvivl.

Altså vores datter er faldet til i vuggestuen og knyttet til de voksne. Jeg og min mand har ikke været s glade for kommunikationen med stuens pædagoger. Der har ikke været tid til at tale og vi har ikke følt de har lyttet til os når vi har fortalt om vores datter og også når vi har spurgt ind til ting.

Der er en bedre normering i vores 1. prioritet. Jeg synes der virker travlt og hektisk i den nuværende. 14 børn og 3 voksne. 1 prioriteten er der 14 børn og 4 voksne.

Tilbuddet er først fra 1.6 s hun vil skulle gå i den nuværende indtil da hvilket jeg ikke synes er så nemt.

Jeg er bange for hvordan de tager en opsigelse.

Hvad ville I gøre i vores situation?! Hun er 13 måneder nu.

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den er svær fordi hun i jeres tilfælde jo virker til at være glad for at gå der. Hvis hun ikke trivedes var jeg ikke i tvivl. Har I mulighed for at ombestemme jer i sidste øjeblik? For så ville jeg se tiden lidt an og så træffe beslutningen ud fra jeres barns trivsel.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER