pcdk

Ny i gruppen -skøn tid vi går i møde :-)

9 indlæg i dette emne

Hej alle sammen

 

Så overtalte jeg mig selv til også at oprette mig herinde.... tør ligeså stille tro på det hele mere og mere... rammer 10+0 i morgen :-) Men hold da op der er meget der suser rundt i hovedet i den her tid...!

 

Betalte os til en tidlig scanning 8+3 og så hjerteblink, hørte det slå og det hele... vildt!!!!

Havde dog for en lille uge siden en lille smule gammelt blod nogle dage i træk... men har overbevist mig selv om at det må være det som mange skriver om ikke betyder noget når der ikke er smerter og det ikke er frisk! men hold da op man bliver bange... heldigvis har det holdt sig langt væk siden :-) :-) :-)

 

Hvor kommer I andre fra i landet ? Kunne være fedt hvis der var nogle fra Østjylland herinde... ;-)

 

Har I sagt det til familie og venner ? VI har kun til nærmeste familie indtil videre...

 

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Velkommen til og tillykke :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen, og stort tillykke  :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen til.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen til :balloons

og stort tillykke :loveshower

Jeg bor i Vejle, så det er da tæt på Østjylland. Vi har kun sagt det til nærmeste familie, altså forældre og søskende. Andre siger vi det først til efter nf.

jeg blødte også meget svagt i 2-3 dage, der var jeg godt nok også bange for at miste. Men vi fik set hjerteblink derefter, det var dejligt beroligende :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg bor også i Østjylland ;)

Vi har fortalt det til min mor, min søster, mine svigerforældre, og så har jeg fortalt det til mine 3 nærmeste kollegaer, da jeg døjer/har døjet en del med kvalme :) ellers venter vi med at fortælle det til flere til efter nf :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen til

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen til  :balloons

Vi har fortalt det til den nærmeste familie og de nærmeste par venner. Resten fortæller vi det efter NF i næste uge :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej

velkommen og tillykke.

Jeg bor også i Vejle. Vi har ikke fortalt det til nogen endnu:-) men regner med at gøre det efter NF.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER