Little Miss

Vådservietter - test i tænk

31 indlæg i dette emne

Super tak :)

Det var så lidt. Jeg venter nok med at skifte fra remas indtil der er en afgørelse :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi bruger ofte Babycare (Netto)

de er så slet ikke på listen...

 

 

Nu fik jeg lige skrevet alle mærkerne på listen, i første omgang havde jeg blot noteret de mest kendte...

Kunne dog ikke finde den fra Netto.

Jeg har også ofte brugt Rema, men efter et foredrag om børn og kemi har jeg for det meste bare våde skumklude med i en frysepose.

Så kan man også bruge dem til ansigtet :)

Dem fra Netto - er det ikke Body Care I tænker på? Den står på middel listen. Det er ihvertfald dem jeg kender og har haft købt fra Netto. Men jeg bruger mest budget, og det vil jeg så fortsætte med!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dem fra Netto - er det ikke Body Care I tænker på? Den står på middel listen. Det er ihvertfald dem jeg kender og har haft købt fra Netto. Men jeg bruger mest budget, og det vil jeg så fortsætte med!

Jo nu du siger det! :p den er i to blå nuancer... kan godt leve med middel, når vi kun bruger dem på tur ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er på fra.mobilen så kan ikke linke, men har lige set at Rema tilbagekalder alle sine vådservietter

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mm, der er 0.0004 % af det der IM eller MI eller hvad det nu hedder i, så ingen panik. Trods alt. Og fra uge ca. 17 regner de med at få nye hjem uden. Men vi fortsætter med ikke at bruge dem ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mm, der er 0.0004 % af det der IM eller MI eller hvad det nu hedder i, så ingen panik. Trods alt. Og fra uge ca. 17 regner de med at få nye hjem uden. Men vi fortsætter med ikke at bruge dem ;)

Præcis. Det dr ikke noget de har tilsat, men en forurening hos producenten. Det må selvfølgelig ikke ske, men udmeldingen viser jo at de tager ansvar for det og prøver at rette op på problemet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER