Posted March 17, 2015 Er der nogen der har adgang til Tænk som måske vil give resultatet af testen af de 31 forskellige vådservietter? :) Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 17, 2015 Jeg har lige set i GoMorgen Danmark, at Derma (de lyserøde fra blandt andet Føtex) klarer sig godt :) Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 17, 2015 Jeg har lige set i GoMorgen Danmark, at Derma (de lyserøde fra blandt andet Føtex) klarer sig godt :) Yes jeg så det også. Vi har altid brugt Rema1000 så ville rigtig gerne se hvordan de klarede sig. De er nemlig billige :) Men vil jo hellere give mere for nogen som er uden alt muligt lort Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 17, 2015 Jeg er også nysgerrig. Måske Snublefod vil afsløre resultaterne? :) Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 17, 2015 Bedømmelse "GOD": Budget Derma baby Neutral baby Levevis baby Organic Circle Humpreys corner (dog med kamille-ekstrakt) Natusan baby first touch Bedømmelse "MIDDEL": Matas baby Minirisk Änglemark Rema 1000 Apotekets Libero Vådservietter Fakta Vibelle Toujours sensitive Vibelle baby lotion sensitive Huggies First Price Body Care Smartkids Er alle konserveret med phenoxyethanol, som gør de får middel bedømmelse. Bedømmelse "UNDER MIDDEL": Vibelle lotion comfort Tiger (CMR-stoffer) Organyc Earth Friendly Eco Pigeon Natusan clean and protect Natracare Bedømmelse "DÅRLIG": Baby Nova (CMR-stoffer, allergifremkaldende stoffer) Er alle konserveret med phenoxyethanol, som gør de får middel bedømmelse. Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 17, 2015 Bedømmelse "GOD": Budget Derma baby Neutral baby Levevis baby Organic Circle Humpreys corner (dog med kamille-ekstrakt) Natusan baby first touch Bedømmelse "MIDDEL": Matas baby Minirisk Änglemark Rema 1000 Apotekets Libero Er alle konserveret med phenoxyethanol, som gør de får middel bedømmelse. Tusind tak :-) Det lyder da ikke så godt med mine Rema100 vådservietter :( Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 17, 2015 Tusind tak :-) Det lyder da ikke så godt med mine Rema100 vådservietter :( Der står, at dem fra budget (føtex) er fundet til 8,- (0.10,- pr stk, hvilket er det samme for Rema1000's) og de har fået en god bedømmelse :) og er mærket af både astma-allergiforbundet og svanemærket :) så det er nok den bedste erstatning (i forhold til prisen også) :) Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 17, 2015 Tusind tak :-) Det lyder da ikke så godt med mine Rema100 vådservietter :( :ditto Men jeg vil da overveje Budget vådservietterne i stedet for. Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 17, 2015 Jeg har tidligere brugt dem fra Føtex - budget. Grunden til jeg gik væk fra dem var pga åbningen. Den er skod med klister hvor dem fra Rema er med klaplåg. Men hellere uden alle mulige stoffer :-) Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 17, 2015 Vi brugte budget i starten, men gik over på Rema's fordi det er der jeg handler oftest, men jeg tror da vi skal tilbage til budgets igen.. Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 17, 2015 Fedt!!! Vi fortsætter med at bruge budgets så :) Tusinde tak for at ligge det op :) Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 17, 2015 Vi bruger levevis eller neutral. Budget gir rød numse her. Egentlig skuffende at se det med remas. For de er ret gode - handler dog sjældent der. Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 17, 2015 Æv. Vi bruger MiniRisk og Änglamark :( Så er det heldigt vi stort set ikke bruger Vådservietter mere ;) Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 17, 2015 Vi bruger ofte Babycare (Netto) de er så slet ikke på listen... Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 17, 2015 Nu fik jeg lige skrevet alle mærkerne på listen, i første omgang havde jeg blot noteret de mest kendte... Kunne dog ikke finde den fra Netto. Jeg har også ofte brugt Rema, men efter et foredrag om børn og kemi har jeg for det meste bare våde skumklude med i en frysepose. Så kan man også bruge dem til ansigtet :) Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 17, 2015 Skræmmende hvor mange øko/naturmærker der er under middel Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 17, 2015 Vi bruger dem fra budget hjemme og remas i pusletasken pga åbningen og det tror jeg nu bare vi bliver ved med. Det er ikke så tit vi bruger remas og der går måneder i mellem, vi køber en ny... Dem fra budget har jeg i den store tupperware bøtte til vådservietter og det fungere super. Hiver blot alt klistret af inden jeg putter pakken ned ;) Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 17, 2015 Vi bruger dem fra budget hjemme og remas i pusletasken pga åbningen og det tror jeg nu bare vi bliver ved med. Det er ikke så tit vi bruger remas og der går måneder i mellem, vi køber en ny... Dem fra budget har jeg i den store tupperware bøtte til vådservietter og det fungere super. Hiver blot alt klistret af inden jeg putter pakken ned ;) Hvad er det for en tupperware bøtte? Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 17, 2015 Hvad er det for en tupperware bøtte? Tror ikke jeg kan linke men prøv at Google tupperbox høj Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 17, 2015 Tror ikke jeg kan linke men prøv at Google tupperbox høj Dét er smart :) Sådan en må vi anskaffe, når nu vi også bruger budget Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 17, 2015 Jeg bruger dem fra Rema da der jo ikke er alt muligt crap i... plus de er tilpas våde.. og så lukker den fint tæt igen. Og til 9,95 for en pakke - så syntes jeg de er fantastiske. Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 18, 2015 Dét er smart :) Sådan en må vi anskaffe, når nu vi også bruger budget Jeg gjorde det, at jeg købte en box på apoteket med vådservietter i og den har jeg så genbrugt.. Men ved selvfølgelig ikke om den stadig findes.. Gav under 50,- for den :) Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 18, 2015 Jeg bruger dem fra Rema da der jo ikke er alt muligt crap i... plus de er tilpas våde.. og så lukker den fint tæt igen. Og til 9,95 for en pakke - så syntes jeg de er fantastiske. Det er også dem jeg bruger men testen viser jo netop at der noget i :( Måske ikke lige så meget som andet men stadig nok til den har fået middel.... Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 18, 2015 Det er vist noget med at det konserveringsmiddel er noget EU er ved at tage stilling til om må bruges - det er ikke på listen over farlige stoffer. Tjek evt det her: http://www.ecolabel.dk/da/aktuelt/nyheder/2014/april/test-af-vaadservietter Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 18, 2015 Det er vist noget med at det konserveringsmiddel er noget EU er ved at tage stilling til om må bruges - det er ikke på listen over farlige stoffer. Tjek evt det her: http://www.ecolabel.dk/da/aktuelt/nyheder/2014/april/test-af-vaadservietter Super tak :) Share this post Link to post Share on other sites