Elisamus

Børneværelset

6 indlæg i dette emne

Hej tøser

Min mor har været her det meste af ugen for at hjælpe med at få malet mit vægmaleri på bette pigens værelse og jeg vil da lige dele resultatet med jer. Er ret stolt af det.

post-8710-0-06166600-1426346342_thumb.jp

post-8710-0-07851700-1426346351_thumb.jp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej tøser

Min mor har været her det meste af ugen for at hjælpe med at få malet mit vægmaleri på bette pigens værelse og jeg vil da lige dele resultatet med jer. Er ret stolt af det.

Ej hvor er det fint :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det må være dejligt at vågne op til :) Så fint :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Rigtigt flot og kært :-)

Jeg viste det til manden og spurgte om at ikke ville lave lignende til vores lille Lea, men han synes at det er synd at det skal males over på et tidspunkt (regner så også med at sku flytte om 2-3 år). Han har da ret, men øv :-(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Rigtigt flot og kært :-)

Jeg viste det til manden og spurgte om at ikke ville lave lignende til vores lille Lea, men han synes at det er synd at det skal males over på et tidspunkt (regner så også med at sku flytte om 2-3 år). Han har da ret, men øv :-(

Ej hvor øv at han ikke var med på ideen, men tænk på den glæde det vil kunne give indtil i flytter eller maler det over. Jeg smiler over hele ansigtet hver gang jeg går derind. Min mor elsker at male så hun havde maling i forvejen men faktisk er der ikke brugt ret meget maling, for at skabe nuancer så er der blandet lidt hvid i de fleste farver... Men synes min mor er sluppet godt fra det og er så glad for det...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej hvor øv at han ikke var med på ideen, men tænk på den glæde det vil kunne give indtil i flytter eller maler det over. Jeg smiler over hele ansigtet hver gang jeg går derind. Min mor elsker at male så hun havde maling i forvejen men faktisk er der ikke brugt ret meget maling, for at skabe nuancer så er der blandet lidt hvid i de fleste farver... Men synes min mor er sluppet godt fra det og er så glad for det...

Er også rigtig flot :-)

Kan nok overtale ham hvis jeg bare køber et stort lærred, så.man bare kan flytte billedet :-) men vi har tre børnevenlige billeder ved hendes seng, så må nok blive ved det nu :-)

Vores lejlighed er også kun 2-værelses, så Lea bor jo i vores soveværelse, så måske heller ikke det optimale motiv :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER