JosephinePN

Testhold UGE 13+14: 3 mens, 4 gravide

73 indlæg i dette emne

Tusind tak for svar fumlefis. Ja og den var en lille smule tydeligere, men kun lidt. Tror du det er for tidlig at ringe til lægen imorgen?

Jeg synes stregen bliver tydeligere jo længere tid der går, prøvede du også det? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tusind tak for svar fumlefis. Ja og den var en lille smule tydeligere, men kun lidt. Tror du det er for tidlig at ringe til lægen imorgen?

Jeg synes stregen bliver tydeligere jo længere tid der går, prøvede du også det? :)

Okay det er jo gode tegn. Hcg fordobles hver anden dag i starten

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det tror jeg at jeg gør, men stregen begyndte så småt at komme indenfor 2 minutter, men stadig meget svag. :-)

Men tusind tak for din tilbagemelding, man kan godt blive helt forvirret når man går med det selv og ens kæreste forstår det jo ikke på samme måde ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fik en negativ test i går morges, og mens kom også om eftermiddagen. Øv øv

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det tror jeg at jeg gør, men stregen begyndte så småt at komme indenfor 2 minutter, men stadig meget svag. :-)

Men tusind tak for din tilbagemelding, man kan godt blive helt forvirret når man går med det selv og ens kæreste forstår det jo ikke på samme måde ;-)

Okay, jamen så er den jo indenfor tid

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det tror jeg at jeg gør, men stregen begyndte så småt at komme indenfor 2 minutter, men stadig meget svag. :-)

Men tusind tak for din tilbagemelding, man kan godt blive helt forvirret når man går med det selv og ens kæreste forstår det jo ikke på samme måde ;-)

Jeg babystøver indtil videre :D :bd :bd :bd :bd

 

Jeg fik en negativ test i går morges, og mens kom også om eftermiddagen. Øv øv

ØV <_< :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg beklager mit fravær og lidt langsomme reaktioner, men gik på ferie i torsdsgs og sidder derfor ikke på computeren, som jeg normalt gør til hverdag :whistling

 

Sikke en flot statistik, som der er igen i disse uger! :balloon :balloon :balloon :balloon :balloon

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusind tak josephinePN jeg skriver tilbage herinde imorgen, når jeg har talt med lægen :-) så jeg forhåbentlig kan komme på som gravid ;-)

Fumlefis: jo jeg håber den har udviklet sig imorgen tidlig, jeg tror jeg lige ringer til min læge uanset hvad :-) ja det er virkelig en god side denne her at spørge om alle de spørgsmål man har på hjertet. Hvor langt er du i din graviditet? :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg beklager mit fravær og lidt langsomme reaktioner, men gik på ferie i torsdsgs og sidder derfor ikke på computeren, som jeg normalt gør til hverdag :whistling

 

Sikke en flot statistik, som der er igen i disse uger! :balloon :balloon :balloon :balloon :balloon

 

Ja, det ser ud som om, at der er held ved at have dig som trådstarter ;) Håber i selv har held i sprøjten denne gang :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jaaaaaah kunne være dejligt! Min testdag bliver formentlig d. 21. april, hvis IUI bliver tirsdag efter påske, som det er planlagt. Men nu må vi se, hvad scanningen siger i morgen. Er spændt på om hormonerne gør deres indtog :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusind tak josephinePN jeg skriver tilbage herinde imorgen, når jeg har talt med lægen :-) så jeg forhåbentlig kan komme på som gravid ;-)

Fumlefis: jo jeg håber den har udviklet sig imorgen tidlig, jeg tror jeg lige ringer til min læge uanset hvad :-) ja det er virkelig en god side denne her at spørge om alle de spørgsmål man har på hjertet. Hvor langt er du i din graviditet? :-)

Det kan jeg godt forstå du gør, når du får en streg indenfor tiden

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jaaaaaah kunne være dejligt! Min testdag bliver formentlig d. 21. april, hvis IUI bliver tirsdag efter påske, som det er planlagt. Men nu må vi se, hvad scanningen siger i morgen. Er spændt på om hormonerne gør deres indtog :)

 

Det er da også virkelig spændende med hormonerne!

Kan godt mærke, at jeg allerede selv er ret påvirket :rolleyes Synes det er lidt vildt, når jeg ikke er længere, tør slet ikke tænke, hvad det kan blive til :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jubiiii, har været ved lægen og jeg er gravid, så det må du gerne skrive mig på :D <3

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jubiiii, har været ved lægen og jeg er gravid, så det må du gerne skrive mig på :D <3

Dejligt - tillykke

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusind tak fumlefis :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er ude, fik mens her til morgen. Puha nu rundede vi et år fra jeg mistede i uge 20. Havde forstillet mig, at det ville går rigtigt hurtigt efter, at de sidste 2 gange jeg har været gravid, blev det efter 2 mdr. SUK

Håber at det snart lysner og jeg snart får de 2 streger at se igen.

Stort tillykke til alle dem der er blevet gravide i denne omgang!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu har jeg taget den dyre test, og den var enig med de billige :)

Så tror godt du må sætte mig på listen nu :yay

attachicon.gifimage.jpg

tilykke  :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er ude, fik mens her til morgen. Puha nu rundede vi et år fra jeg mistede i uge 20. Havde forstillet mig, at det ville går rigtigt hurtigt efter, at de sidste 2 gange jeg har været gravid, blev det efter 2 mdr. SUK

Håber at det snart lysner og jeg snart får de 2 streger at se igen.

Stort tillykke til alle dem der er blevet gravide i denne omgang!

Det var ærgerligt :(

Jeg håber lyset er ret forude og at ventetiden snart er ovre for jer :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er ude, fik mens her til morgen. Puha nu rundede vi et år fra jeg mistede i uge 20. Havde forstillet mig, at det ville går rigtigt hurtigt efter, at de sidste 2 gange jeg har været gravid, blev det efter 2 mdr. SUK

Håber at det snart lysner og jeg snart får de 2 streger at se igen.

Stort tillykke til alle dem der er blevet gravide i denne omgang!

 

Det lyder godt nok hårdt! Jeg håber for jer, at den snart er der :kram

Du får lige lidt :bd med på vejen også :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

tilykke  :loveshower

 

Mange tak :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej

Tror at jeg har test dag på tirsdag, altså d. 31/3!

Så jeg vil gerne på den dag!

Tillykke til roselein!

 

Hov, jeg har da slet ikke fået sagt tak :blush :badgirl

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det var ærgerligt :(

Jeg håber lyset er ret forude og at ventetiden snart er ovre for jer :kram2

Tak☺️

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder godt nok hårdt! Jeg håber for jer, at den snart er der :kram

Du får lige lidt :bd med på vejen også :)

Tak, det kunne se ud til at jeg har brug for det!!☺️

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER