Sparklinrock

En god deodorant?

9 indlæg i dette emne

Hej alle

 

De varme sommermåneder nærmer sig, og jeg ved, at jeg får brug for en god deodorant.

Har tidligere brugt 'Neutral', men den svedte jeg altså lige igennem :P

Har I mon erfaring med en god deodorant, der tager fugt (gerne antiperspirant), men som ikke indeholder alle de forbudte sager?

 

På forhånd tak :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej alle

 

De varme sommermåneder nærmer sig, og jeg ved, at jeg får brug for en god deodorant.

Har tidligere brugt 'Neutral', men den svedte jeg altså lige igennem :P

Har I mon erfaring med en god deodorant, der tager fugt (gerne antiperspirant), men som ikke indeholder alle de forbudte sager?

 

På forhånd tak :)

I Matas sælger de en der hedder de2 eller alla den duer. Det er en mineral stik som man påfører før man tørre sig. Man sveder ikke og kommer heller ikke til at lugte. Der er hverken parfume eller parabener i :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I Matas sælger de en der hedder de2 eller alla den duer. Det er en mineral stik som man påfører før man tørre sig. Man sveder ikke og kommer heller ikke til at lugte. Der er hverken parfume eller parabener i :)

 

Fedt!! Tak, det må prøves.

Tænker, det er denne her: http://www.matas.dk/do2-deo-crystal-stift

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har brugt en stick fra Clinique med talkum uden parfume også inden graviditet. Så har jeg ved siden af brugt eau de toilette. Nu nøjes jeg dog med med sticken ( :) ) og den holder en tør hele dagen. Den står i omkring 155 kr. fra Matas.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg bruger Matas egen stribede, uden parfume og parabener.... Den koster 35 kr, og er super god!! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har brugt en stick fra Clinique med talkum uden parfume også inden graviditet. Så har jeg ved siden af brugt eau de toilette. Nu nøjes jeg dog med med sticken ( :) ) og den holder en tør hele dagen. Den står i omkring 155 kr. fra Matas.

 

Har også været vildt glad for mange af Cliniques produkter. Dog er indeholder nogle af dem parabener (og jeg kan simpelhen ikke gennemskue hvilke), så jeg er blevet lidt mere skeptisk, nu hvor jeg er gravid. Men kommer nok til at sværge til dem igen, når jeg kommer ud på den anden side :) Der er nemlig mange af dem, hvor det ikke er lykkes mig at finde en rimelig erstatning.

 

Jeg bruger Matas egen stribede, uden parfume og parabener.... Den koster 35 kr, og er super god!! :)

 

OK, fedt tak! Ja, det er da en fantastisk pris!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg svedte igennem både neutral og d2, men er glad for Remas parfumefri Roll-on :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har også været glad for deo2 (whatsitsname). Jeg har den på spray. Den sparer både penge og bekymringer. Lidt sved er svær at undgå, men det lugter ikke :)

Hvis det er svedpletter der er træls, kan det være NoSweatPads var noget? Jeg ved faktisk ikke helt hvordan de fungerer udover at det er et slags bind til armhulen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER