Mette

Børnestrik - hvad strikker I?

296 indlæg i dette emne

Hvor ser den skøn ud stephie :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Super fin :kuller

Bruger du den så med strømpebukser indenunder eller?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er ved at strikke en uldbody til brug i barnevognen. Pønser på at freestyle den lidt, så den kan knappes helt op, men ved ikke om jeg tør :unsure Vil jo nødig 'spilde' den gode uldgarn..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er ved at strikke en uldbody til brug i barnevognen. Pønser på at freestyle den lidt, så den kan knappes helt op, men ved ikke om jeg tør :unsure Vil jo nødig 'spilde' den gode uldgarn..

Kast dig ud i det! Det tror jeg altså sagtens du kan freestyle med dine evner og erfaring. Og ellers kan du vel pille op, hvis det slet ikke duer?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak GND og Lollerberg :kiss Ja jeg vil bruge den med strømpebukser under :)

GND du kan sagtens freestyle, du er så kreativ :respekt !! Hvis du har brug for noget strikkehjælp må du gerne skrive til mig, måske jeg kan hjælpe :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak GND og Lollerberg :kiss Ja jeg vil bruge den med strømpebukser under :)

GND du kan sagtens freestyle, du er så kreativ :respekt !! Hvis du har brug for noget strikkehjælp må du gerne skrive til mig, måske jeg kan hjælpe :)

Sikkert mega dumt spørgsmål, men har man body under også så? Ja, jeg er førstegangs :LOL

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikkert mega dumt spørgsmål, men har man body under også så? Ja, jeg er førstegangs :LOL

Ja det giver jeg, vi bruger uld/Silkebody uden ærmer under alt tøj.

Denne er heller ikke så body-agtig på, som den ser ud. Jeg har lånt billedet fra Ministrikk (dem der har lavet opskriften):

2s77viq.jpg Her kan du se den på :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det giver jeg, vi bruger uld/Silkebody uden ærmer under alt tøj.

Denne er heller ikke så body-agtig på, som den ser ud. Jeg har lånt billedet fra Ministrikk (dem der har lavet opskriften):

2s77viq.jpg Her kan du se den på :)

Tak, jeg aner jo ikke hvordan man påklæder et barn! :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak GND og Lollerberg :kiss Ja jeg vil bruge den med strømpebukser under :)

GND du kan sagtens freestyle, du er så kreativ :respekt !! Hvis du har brug for noget strikkehjælp må du gerne skrive til mig, måske jeg kan hjælpe :)

Jeg kan nu godt finde ud af det. Det er mere når man freestyler, så er der en risiko for at det går galt :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan nu godt finde ud af det. Det er mere når man freestyler, så er der en risiko for at det går galt :D

Haha ja det har du ret i :d

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er ikke meget strikketid det bliver til, men i dag er disse fløjet af pinden :glad

sl4njc.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er ikke meget strikketid det bliver til, men i dag er disse fløjet af pinden :glad

sl4njc.jpg

Hvor er de fine!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er ikke meget strikketid det bliver til, men i dag er disse fløjet af pinden :glad

sl4njc.jpg

De ser dejligt lækre ud

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Det er ikke meget strikketid det bliver til, men i dag er disse fløjet af pinden :glad

sl4njc.jpg

Hvor er de skønne! Hvordan pokker finder du tiden med 2 børn hjemme?! :o

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er de fine!

  

De ser dejligt lækre ud

  

Hvor er den fin stephi :)

Tak piger :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er de skønne! Hvordan pokker finder du tiden med 2 børn hjemme?! :o

Tak :kiss

Når de sover ;) altså mest om aftenen, W bliver jo puttet klokken 19 - så hvis N sover der eller leger med farmand, så strikker jeg. Og så har jeg været oppe nogle morgner med W tidligt (!!!) hvor han ser tegnefilm og jeg strikker. Og så er jeg hurtigt ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak :kiss

Når de sover ;) altså mest om aftenen, W bliver jo puttet klokken 19 - så hvis N sover der eller leger med farmand, så strikker jeg. Og så har jeg været oppe nogle morgner med W tidligt (!!!) hvor han ser tegnefilm og jeg strikker. Og så er jeg hurtigt ;)

Ja det må du dælme være. Jeg har et enkelt barn med et godt sovehjerte og jeg når kun et par pinde hist og her :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det må du dælme være. Jeg har et enkelt barn med et godt sovehjerte og jeg når kun et par pinde hist og her :)

Jeg lavede et ben på en aften :D i dag har jeg tilgengæld kun lavet selerne ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg lavede et ben på en aften :D i dag har jeg tilgengæld kun lavet selerne ;)

Du må være turbo strikker. Synes virkelig ikke der er ret meget tid til strik når der også er husholdning, barn og hvile (og BK) der skal passes også :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du må være turbo strikker. Synes virkelig ikke der er ret meget tid til strik når der også er husholdning, barn og hvile (og BK) der skal passes også :D

Det er så også mit problem, jeg nedprioriterer søvn helt vildt! Og det er dumt! Men jeg får da lækker strik ud af det :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er så også mit problem, jeg nedprioriterer søvn helt vildt! Og det er dumt! Men jeg får da lækker strik ud af det :rolleyes

Ja der prioriterer jeg vist søvn lidt højere ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er ikke meget strikketid det bliver til, men i dag er disse fløjet af pinden :glad

sl4njc.jpg

Hvor er de lækre!!

Jeg savner helt at strikke, men overskuddet er endnu ikke kommet og huslige tjanser forsøger jeg at have som førsteprioritet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Hue til lillebror

IadD0OW.jpg

Sikke en skøn lille hue :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER