Mette

Børnestrik - hvad strikker I?

296 indlæg i dette emne

Bare "Drengestrik" ;) Jeg har den danske :)

Super fin halsedisse, det er super sødt med striberne :super

På norsk hedder den jo "den store guttestrikkeboka", så gættede lidt ;)

Og tak jeg havde liiiiige en lille rest lyseblå, så jeg tænkte at det måtte bruges. Det blev egentligt ok. Jeg synes bare, kanten ruller sådan <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tak :) Det kan da godt være jeg skal ønske mig lidt strikkebøger til jul og fødselsdag, nu I bliver ved med at henvise til diverse bøger, jeg ikke har :D

Den er i hvert fald rigtig god, synes jeg :) Men det er der nu mange der er og jeg bruger også nettet vildt meget..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den er i hvert fald rigtig god, synes jeg :) Men det er der nu mange der er og jeg bruger også nettet vildt meget..

Jeg bruger primært mine vintage opskrifter og så nettet også, men måske det er ved at være på tide at finde nogle bøger også. Strik gør glad, så det kan vel aldrig være dårligt med flere opskrifter :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Wow, hvor er I vilde. Jeg vidste slet ikke strik kunne være så fedt!

(Tror jeg er blevet lidt strik-forskrækket af gaverne fra de ældre familiemedlemmer. 60 par minisokker og diverse halvskæve bluser der ikke virker synderligt behagelige at have på. Altsammen med kærlighed, men uden rigtigt at fungere)

Men I laver virkelig lækkert tøj!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

20151203_131714_zpsadrxjykp.jpg

Gave til min svigerinde, som vi skal holde babyshower for på søndag. De er strikket udelukkende på strømpepinde :shooter

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

20151203_131714_zpsadrxjykp.jpg

Gave til min svigerinde, som vi skal holde babyshower for på søndag. De er strikket udelukkende på strømpepinde :shooter

Hvor er de fine! Og de ser vildt lækre ud.

Har du overvejet magic loop? Det har reddet mig big time! Hader strømpepinde

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er de fine! Og de ser vildt lækre ud.

Har du overvejet magic loop? Det har reddet mig big time! Hader strømpepinde

Tak! Det er vildt kedeligt at strikke noget man ikke gider (ej, sådan må man ikke sige), så jeg er bare glad for de er færdige nu!

Ja, jeg bruger det også på lidt større ting, men magter det ikke til små bitte babybukseben. Synes det er en skod metode, fordi man hele tiden skal trække i wiren. Så hader jeg alligevel strømpepinde liiidt mindre :D

Edit, de er faktisk mega bløde og lækre! Jeg er bare sur på dem :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak! Det er vildt kedeligt at strikke noget man ikke gider (ej, sådan må man ikke sige), så jeg er bare glad for de er færdige nu!

Ja, jeg bruger det også på lidt større ting, men magter det ikke til små bitte babybukseben. Synes det er en skod metode, fordi man hele tiden skal trække i wiren. Så hader jeg alligevel strømpepinde liiidt mindre :D

Edit, de er faktisk mega bløde og lækre! Jeg er bare sur på dem :D

Ha ha, kender det alt for godt med at blive sur på noget strik :D

Jeg bruger faktisk aldrig strømpepinde længere. Hader dem virkelig :LOL Jeg synes faktisk loopen fungerer fint på de små ting også, men igen... Det handler nok også lidt om mit had til de skide pinde ;) :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ha ha, kender det alt for godt med at blive sur på noget strik :D

Jeg bruger faktisk aldrig strømpepinde længere. Hader dem virkelig :LOL Jeg synes faktisk loopen fungerer fint på de små ting også, men igen... Det handler nok også lidt om mit had til de skide pinde ;) :D

De er fandme også dumme, især når man skal strikke rib. Jeg er en af de der mennesker der har et rigtigt anstrengt forhold til vrangmasker, og så er strømpepinde altså også dumme :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De er fandme også dumme, især når man skal strikke rib. Jeg er en af de der mennesker der har et rigtigt anstrengt forhold til vrangmasker, og så er strømpepinde altså også dumme :D

:lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er de blevet fine :) Og :respekt for at de er strikket på strømpepinde :) Kender godt det med at køre sur i noget strik der bare skal være færdigt til et bestemt tidspunkt...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De er fandme også dumme, især når man skal strikke rib. Jeg er en af de der mennesker der har et rigtigt anstrengt forhold til vrangmasker, og så er strømpepinde altså også dumme :D

Haha det kunne være mig der skrev det :D Hader vrang for strikker dem faktisk forkert og hader strømpepinde, men loopen endnu mere :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Haha, godt jeg ikke er den eneste! Det kan godt være babytøj er småt, men jeg havde ikke lige taget højde for at meget af det skal strikkes på de skide strømpepinde :LOL

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Men det er da godt vi er så glade for at strikke :D :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Men det er da godt vi er så glade for at strikke :D :lol

Haha, min kæreste spørger tit hvorfor jeg gør det når jeg bliver så irriteret. Han har konkluderet at det er en lidelse :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha, min kæreste spørger tit hvorfor jeg gør det når jeg bliver så irriteret. Han har konkluderet at det er en lidelse :D

Det er bare ikke alt de skal forstå :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er fordi det er fedt når man er færdig :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så fik jeg lige hæftet ender på dette sæt, også en gave til min svigerinde :)

20151204_214216_zpsliathvgl_edit_1449261

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skønt sæt. Vanterne har jeg også strikket ^_^

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skønt sæt. Vanterne har jeg også strikket ^_^

Jeg har også strikket et sæt til egen bebs (det var meget sjovere at strikke!). Sidder de godt nok på hånden?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har også strikket et sæt til egen bebs (det var meget sjovere at strikke!). Sidder de godt nok på hånden?

Hun har ikke prøvet dem endnu ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nogle der har strikket babystrømper, og har en god opskrift på nogle som sidder godt på en babyfod?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har strikket de her fra garnstudio: TWIRL

I følge min veninde(som de var en gave til) skulle de sidde fint :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg troede ellers aldrig at jeg blev færdig, men det gjorde jeg!

29xf6s1.jpg

Min egen version af Ministrikk'S Winterplaysuit :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER