Mette

Børnestrik - hvad strikker I?

296 indlæg i dette emne

Jeg har lige færdiggjort dette:ruogsm.jpg

Og nu fik den endelig knapper - den er fotograferet sammen med Snoningstrøjen :)

302uxwk.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

En lille hue til William :)

1zqee50.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En lille hue til William :)

1zqee50.jpg

Super fin hue, hvor har du købt "kvasten" henne?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Super fin hue, hvor har du købt "kvasten" henne?

Den har jeg tyvhugget fra Williams hætte i flyverdragten - han kunne ikke lide at der var pels på nemlig ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er i gang med en snorkedress fra pickles :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stephi, hvor finder du strikkeopskrifter? Jeg er godt nok helt uduelig med strikkepinde selv, men jeg kan heldigvis "bestille" hos diverse mostre og tanter ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stephi, hvor finder du strikkeopskrifter? Jeg er godt nok helt uduelig med strikkepinde selv, men jeg kan heldigvis "bestille" hos diverse mostre og tanter ;-)

Jeg ser hvad andre strikker på instagram og hvor de har opskrifter fra ;)

Du kommer langt med bøger som "Drengestrik" (også for piger ;) ), "babystrik på pind 2,5-3", "babystrik på pind 3" og "knit for your kid" - det er nogle favoritter herhjemme.

Og så hjemmesider: pickles.no, paelas.no, ministrikk.com (eller er det også no?)

Ellers må du gerne spørge mig hvis du søger noget specifikt :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ser hvad andre strikker på instagram og hvor de har opskrifter fra ;)

Du kommer langt med bøger som "Drengestrik" (også for piger ;) ), "babystrik på pind 2,5-3", "babystrik på pind 3" og "knit for your kid" - det er nogle favoritter herhjemme.

Og så hjemmesider: pickles.no, paelas.no, ministrikk.com (eller er det også no?)

Ellers må du gerne spørge mig hvis du søger noget specifikt :kiss

Taaakkk så er der lidt at kigge på, de skal jo ikke kede sig de der strikkemostre ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Endelig færdig med sparkedragten. Det har ikke lige været yndlingsbeskæftigelse. Generelt er jeg nok bare ikke super fan af små babyprojekter, men det er nu hyggeligt nok alligevel :)

Dragten mangler lige vask og pres, og knapperne bliver endelig udvalgt, når vi kender kønnet.

Bh5h8W1.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Endelig færdig med sparkedragten. Det har ikke lige været yndlingsbeskæftigelse. Generelt er jeg nok bare ikke super fan af små babyprojekter, men det er nu hyggeligt nok alligevel :)

Dragten mangler lige vask og pres, og knapperne bliver endelig udvalgt, når vi kender kønnet.

Bh5h8W1.jpg

Hvor er den fin :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er den fin :)

Tak :)

 

Synes godt nok den er lille, meeeen jeg kan jo nok heller ikke helt huske hvor små de der babyer egentlig er :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak :)

Synes godt nok den er lille, meeeen jeg kan jo nok heller ikke helt huske hvor små de der babyer egentlig er :D

Hehe :D jaaaa de er jo lidt små de dejlige unger :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Endelig færdig med sparkedragten. Det har ikke lige været yndlingsbeskæftigelse. Generelt er jeg nok bare ikke super fan af små babyprojekter, men det er nu hyggeligt nok alligevel :)

Dragten mangler lige vask og pres, og knapperne bliver endelig udvalgt, når vi kender kønnet.

Bh5h8W1.jpg

Hvor er den sød!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er den sød!

Taaaak :) 

 

Jeg har set mig en lille smule sur på den, fordi den var kedelig at strikke (Charlotte 5 år :D ), men skal nok blive glad for den, når baby kommer

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Taaaak :)

 

Jeg har set mig en lille smule sur på den, fordi den var kedelig at strikke (Charlotte 5 år :D ), men skal nok blive glad for den, når baby kommer

Haha sådan har jeg med den snorkedress fra pickles jeg lige er blevet færdig med :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha sådan har jeg med den snorkedress fra pickles jeg lige er blevet færdig med :D

Fnis :D

 

Nå, er glad for jeg ikke er den eneste, der får det sådan :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fnis :D

 

Nå, er glad for jeg ikke er den eneste, der får det sådan :D

Det har taget mig flere uger at hæfte ender bare :D Men NU er de hæftet, knapper er påsyet og den er vasket og ligger pt til tørre hjemme :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha sådan har jeg med den snorkedress fra pickles jeg lige er blevet færdig med :D

Årh den var da ellers mega hurtig at strikke. Jeg var vildt begejstret :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh den var da ellers mega hurtig at strikke. Jeg var vildt begejstret :lol

Jeg hader at strikke vrang og jeg hader strømpepinde :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg hader at strikke vrang og jeg hader strømpepinde :D

Ha ha, så vil jeg på ingen måde anbefale den sparkedragt, jeg har strikket ;) (selvom jeg dog brugte magic loop som jeg lidt bedre kan leve med)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ha ha, så vil jeg på ingen måde anbefale den sparkedragt, jeg har strikket ;) (selvom jeg dog brugte magic loop som jeg lidt bedre kan leve med)

Er den da meget vrang? Når det er frem og tilbage, så hader jeg vrang, for så skal det strikkes rigtigt. Jeg strikker nemlig vrang forkert, så man kan se forskel på vrang strikket frem og tilbage og vrang når det er strikket rundt ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er den da meget vrang? Når det er frem og tilbage, så hader jeg vrang, for så skal det strikkes rigtigt. Jeg strikker nemlig vrang forkert, så man kan se forskel på vrang strikket frem og tilbage og vrang når det er strikket rundt ;)

Det er primært vrang. Omvendt glatstrik på rundpind. Suk. Og et ikke særlig sjovt mønster. Jo jo, det var ren leg at strikke dragten... :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er primært vrang. Omvendt glatstrik på rundpind. Suk. Og et ikke særlig sjovt mønster. Jo jo, det var ren leg at strikke dragten... :D

Så springer jeg vist over den, selvom den var rigtig sød :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så springer jeg vist over den, selvom den var rigtig sød :)

Det synes jeg lyder som en rigtig rigtig god ide :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER