Posted March 10, 2015 Er begyndt at strikke for et par måneder siden og tænkte at der må være nogen derude der har lyst til at vise jeres børnestrik frem :) så hvad strikker I for tiden? Her er noget af det jeg har fået strikket indtil videre: Paelas Vinterdragt, strikket i alpakka uld. Viggas vest fra Babystrik på pinde 3. Strikket i uld/bomuld. Paelas Knappegenser, strikket i uld/bomuld fra drops. Paelas floratopp. Strikket i bomuld fra sandnes garn. Pga tykkelsen på garnet er den lavet i str 6-7 år, Men passer perfekt str 2 år Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 10, 2015 Hvor er du go til at strikke :o Vildt lækre sager! Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 17, 2015 Hvor har du lært det?? Jeg gad godt kunne strikke er det nogen steder man kan lære det evt via videoer eller lign ? Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 17, 2015 Hvor har du lært det?? Jeg gad godt kunne strikke er det nogen steder man kan lære det evt via videoer eller lign ? Jeg bruger nettet rigtig meget :) især garnstudio har rigtig mange gode lær at strikke videoer :) bare Google løs :) Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 17, 2015 Hvor er du go til at strikke :o Vildt lækre sager! Tak :) Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 18, 2015 Virkelig flotte ting du har lavet Mette :) Har ikke børn endnu, men jeg har strikket en del gaver :) Her er lidt af de ting jeg har lavet: Trøje og sko fra Bumbo strikket i Babyalpaca silk Trøje fra Drops strikket i muskat (mercericeret bomuld) Sæt med hue, halstørklæde, vanter og strømper fra Drops strikket i Babyalpaca silk Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 30, 2015 Jeg strikker virkelig meget :lol Senest er denne: Undskyld at den er drejet! Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 31, 2015 Virkelig flotte ting du har lavet Mette :) Har ikke børn endnu, men jeg har strikket en del gaver :) Her er lidt af de ting jeg har lavet: Trøje og sko fra Bumbo strikket i Babyalpaca silk luna.jpg Trøje fra Drops strikket i muskat (mercericeret bomuld) herdis.JPG Sæt med hue, halstørklæde, vanter og strømper fra Drops strikket i Babyalpaca silk victir.jpg Hvor fine ting :) Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 31, 2015 Jeg strikker virkelig meget :lol Senest er denne: Undskyld at den er drejet! Den er så sød! Du må da lige inspirere med alt det andet du også har strikket :) Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 31, 2015 Jeg strikker virkelig meget :lol Senest er denne: Undskyld at den er drejet! Hvor er den sød :) Hvor har du opskriften fra? Og giver Mette ret i at vi gerne vil se nogle af de andre ting du har lavet ;) Share this post Link to post Share on other sites
Posted April 7, 2015 Jeg gad godt at kunne strikke, men det lader jeg nu alligevel mormor om at klare :) Til gengæld er jeg ved at lære at hækle - så er der kun een hæklenål at holde styr på i stedet for to strikkepinde ;) Jeg er pt ved at lave et tæppe til at have med i autostolen :) Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 21, 2015 Så blev Williams islænder helt færdig :) Og den passer perfekt! Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 21, 2015 Så blev Williams islænder helt færdig :) Og den passer perfekt! Nå ja havde helt glemt denne tråd, må lige få opdateret! Den er så fin den trøje! Godt du fik hæftet de ender så han kan få den brugt :) Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 21, 2015 Så blev Williams islænder helt færdig :) Og den passer perfekt! Hvor er den bare fin! Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 21, 2015 Åh, hvor jeg glæder mig til at strikke babystrik igen en dag, selvom jeg ellers plejer at foretrække større projekter Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 24, 2015 En del er røget af pinden siden jeg viste de første ting frem, bla: Test-strik for en strikkebog der udkommer til september: Boblecardigan, eget design. Regner med at udgive opskriften næste måned hvis nogen er interesseret. Sommertop, mønster fra sandnes. Hue, mønster købt på etsy. Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 24, 2015 Hvad er det for en strikkebog Mette? Den trøje ser lækker ud, især til vinter Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 24, 2015 Hvad er det for en strikkebog Mette? Den trøje ser lækker ud, især til vinter Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 27, 2015 En del er røget af pinden siden jeg viste de første ting frem, bla: Test-strik for en strikkebog der udkommer til september: Boblecardigan, eget design. Regner med at udgive opskriften næste måned hvis nogen er interesseret. Sommertop, mønster fra sandnes. Hue, mønster købt på etsy. Super fine ting :) Er vild med ding boblecardigan! :) Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 28, 2015 Ballonbukser fra All you knit is love strikket i Gjestal Babyull :) Fik desværre sat knapperne foran lidt for tæt på hinanden, men det opdagede jeg self først efter jeg havde syet dem fast og hæftet ender :prik Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 29, 2015 Top fra Paelas i alpaka//silke Og bagsiden: Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 29, 2015 Ballonbukser fra All you knit is love strikket i Gjestal Babyull :) Fik desværre sat knapperne foran lidt for tæt på hinanden, men det opdagede jeg self først efter jeg havde syet dem fast og hæftet ender :prik Øv bøv, men fin ser den ud. Har selv måtte pille øverste del op af blusen fra paelas jeg lige har lagt op, den var blevet for lille i åbningen :/ sådan noget er surt Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 1, 2015 Jeg har lige strikket vanter :) Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 2, 2015 En del er røget af pinden siden jeg viste de første ting frem, bla: Test-strik for en strikkebog der udkommer til september: Boblecardigan, eget design. Regner med at udgive opskriften næste måned hvis nogen er interesseret. Sommertop, mønster fra sandnes. Hue, mønster købt på etsy. Du strikker godt nok flot og jævnt. Jeg kunne godt være interesseret i den opskrift du vil udgive :-) Share this post Link to post Share on other sites