Guest

BSB igangsættelse 9. marts

83 indlæg i dette emne

Hey all! :)

 

Jeg tillader mig at oprette min egen lille tråd om min igangsætning. Jeg synes nemlig, det bliver helt vildt spændende :D.

 

Jeg startede med at være helt vildt ulykkelig over at skulle sættes i gang. Jeg havde glædet mig sådan til at skulle fortælle G at vandet var gået (havde gået og planlagt alle mulige sjove måder at sige det på) og ringe til mine forældre og sige, at nu var vi i gang. Men da min BMI var for høj, da jeg blev gravid, skal jeg altså sættes i gang her i morgen, tirsdag, 41+0. Og efter at have fået forklaret hvordan og hvorfor, kan jeg godt se det fornuftige i det. De har været helt utroligt søde på Herlev, og nu glæder jeg mig faktisk :).

 

Der er pakket alt mulig - sikkert alt for meget - og vi tager musik og DVD´er + afspiller med (har indkøbt "Matador" boxset, så det  kan ikke gå helt galt :)), snacks, bøger osv. hvis det nu bliver en langvarig affære. Og så ved vi altså, at vores lille Blybber er på vej for alvor! :yay

 

Jeg har igen tegn på fødsel selv, andet end at han ligger helt nede nu. Plukkeveer er der ikke mange af. Men jeg håber, det bliver en god og forholdsvis hurtig oplevelse. Vi tager det, som det kommer og glæder os begge to SÅ meget til at se vores søn!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hey all! :)

Jeg tillader mig at oprette min egen lille tråd om min igangsætning. Jeg synes nemlig, det bliver helt vildt spændende :D.

Jeg startede med at være helt vildt ulykkelig over at skulle sættes i gang. Jeg havde glædet mig sådan til at skulle fortælle G at vandet var gået (havde gået og planlagt alle mulige sjove måder at sige det på) og ringe til mine forældre og sige, at nu var vi i gang. Men da min BMI var for høj, da jeg blev gravid, skal jeg altså sættes i gang her i morgen, tirsdag, 41+0. Og efter at have fået forklaret hvordan og hvorfor, kan jeg godt se det fornuftige i det. De har været helt utroligt søde på Herlev, og nu glæder jeg mig faktisk :).

Der er pakket alt mulig - sikkert alt for meget - og vi tager musik og DVD´er + afspiller med (har indkøbt "Matador" boxset, så det kan ikke gå helt galt :)), snacks, bøger osv. hvis det nu bliver en langvarig affære. Og så ved vi altså, at vores lille Blybber er på vej for alvor! :yay

Jeg har igen tegn på fødsel selv, andet end at han ligger helt nede nu. Plukkeveer er der ikke mange af. Men jeg håber, det bliver en god og forholdsvis hurtig oplevelse. Vi tager det, som det kommer og glæder os begge to SÅ meget til at se vores søn!

Ih det bliver så spændende for jer :D .. Held og lykke. Håber alt går vel.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Ihhh hvor spændene, må man spørge hvor højt dit BMI er? Jeg har nemlig selv et høj BMI...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ihhh hvor spændene, må man spørge hvor højt dit BMI er? Jeg har nemlig selv et høj BMI...

Ja, det må man da :). Jeg kom lige fra et forår på Rigshospitalet, hvor jeg havde været medindlagt sammen med G. Jeg havde levet af hospitalsmad og havde ikke lige tænkt på, det var beriget :D. Så bang, i løbet af 5 måneder havde jeg et BMI på 36, dvs. kategorien svært overvægtig. Jeg kan ikke heeeelt lige se mig selv som ligefrem svært overvægtig, men min muskelbygning og knoglestørrelse har altid gjort BMI til min fjende. Ingen tvivl dog om, jeg var for stor!

 

På Herlev er deres regler, at de sætter kvinder med en start-BMI på 35+ i gang en uge efter termin. Hvordan det er andre steder, ved jeg ikke :).

 

Tak til jer piger, for jeres held og lykke :).

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor spændende!!

Mange gange held og lykke med fødslen :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, det må man da :). Jeg kom lige fra et forår på Rigshospitalet, hvor jeg havde været medindlagt sammen med G. Jeg havde levet af hospitalsmad og havde ikke lige tænkt på, det var beriget :D. Så bang, i løbet af 5 måneder havde jeg et BMI på 36, dvs. kategorien svært overvægtig. Jeg kan ikke heeeelt lige se mig selv som ligefrem svært overvægtig, men min muskelbygning og knoglestørrelse har altid gjort BMI til min fjende. Ingen tvivl dog om, jeg var for stor!

På Herlev er deres regler, at de sætter kvinder med en start-BMI på 35+ i gang en uge efter termin. Hvordan det er andre steder, ved jeg ikke :).

Tak til jer piger, for jeres held og lykke :).

Sådan er det også andre steder. Jeg blev sat igang 41+0 med C og har fået at vide at det bliver også denne gang. Det er sundhedsstyrelsens retningslinjer

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Pøj pøj med fødslen.

Nu får I snart lille Blybber at se, så spændende :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sådan er det også andre steder. Jeg blev sat igang 41+0 med C og har fået at vide at det bliver også denne gang. Det er sundhedsstyrelsens retningslinjer

Dem overholder de så ikke på Roskilde ;) tror mit BMI var 37 inden jeg blev gravid, og jeg blev først sat i gang 41+6.

Håber du får en god og kort igangsættelse :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kære BSB

Held og lykke i dag. Hvor bliver det spændende  :)  Jeg tror også, der kan være noget godt i igangsættelse, idét man så bliver fulgt tæt hele vejen fra start til på en anden måde, end hvis man går og venter og overvejer, om det er rigtige veer osv. Jeg er spændt på en update  :)

Og så er han her snart :stork  

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Rigtig god fødsel :balloons :goodluck

P.S. Det er den 10. marts i dag ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Rigtig god fødsel BSB.!

Håber det bliver en fantastisk oplevelse uanset om det bliver en kort eller en lang fødsel. Er glad for at læse, at du glæder dig og generelt lyder positiv i dit indlæg! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Held og lykke med igangsættelsen i dag :loveshower

 

Tumle... :lol godt spottet :D :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så spændende! Ih altså, så får I snart jeres lille guldklump. :yay

Håber det bliver en god oplevelse. God fødsel :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

På besøg fra anden terminsgruppe, håber du får en god fødsel og et vidunderligt første møde med jeres søn! :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Rigtig god fødsel BSB.!

Håber det bliver en fantastisk oplevelse uanset om det bliver en kort eller en lang fødsel. Er glad for at læse, at du glæder dig og generelt lyder positiv i dit indlæg! :)

:ditto

Jeg har tænkt på om der mon var sket noget i weekenden :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Rigtig god fødsel! :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:7himmel :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Rigtig god fødsel :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Rigtig meget pøj pøj idag :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Kæmpe tak for alle jeres super dejlige hilsner! :-). Her kommer lige en opdatering.

Vi er startet med 3 x besøg på Herlev i løbet af tirsdagen. Hvert besøg indeholdt ctg-måling (var perfekt alle 3 gange, fik at vide det er et lille barn med overskud!), en undersøgelse af livmoderhalsen (var blød og rimelig forkortet, ca. 1 cm åben) og udlevering af 2 stk. ve-piller.

Det har helt sikkert sat gang i et eller andet! Så nu er jeg spændt på at se, hvad onsdagen bringer :-).

Vi er kørt i pendulfart fra Herlev og hjem til mine forældre hver gang, hvor vi har haft det rigtig rart. Jeg har været ret træt og har sovet lidt hist og pist, og nu ligger jeg i min mors seng (staklen ligger på en madras på gulvet) og har mere eller mindre konstante mens-smerter og plukkeveer. Måske de vil prøve at tage vandet?

Er håbefulde, glad og spændt og er meget tilfreds med Herlev Hospitals fødeafdeling.

Håber alle har det godt, orker ikke at skrive så meget herinde, men opdaterer evt. nye fødsler så snart, jeg kan være ved min computer.

Mange knus fra BSB.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder spændende! Håber der er sket mere i løbet af natten :bd :bd :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lyder som en god oplevelse frem til nu :-) glæder mig til at læse opdateringer fra dig :-)

Tænkte en del på dig i går, og overvejede at tage en tur forbi Herlev. Selvom det jo ikke ville give meget mening :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER