Ema

Sækkestol til 1 årig?

9 indlæg i dette emne

Freja fylder 1 på torsdag og hendes langsomme forældre har ikke fundet ud af hvad de skal give hende i fødselsdagsgave endnu :oops

 

Min mand har så set et sækkestole sæt med en sækkestol i sådan en lidt lille voksenstørrelse men med en tilhørende puf som han mener er ca børnestørrelse.

 

Han synes det er en super ide at give hende det sæt, men jeg er lidt i tvivl om hun får noget ud af en sækkestol nu eller om vi hellere skal vente.

 

Hun elsker at tumle, men bliver også let frustreret hvis hun "sidder fast" og der er jeg lidt bange for at hun ikke helt kan komme ud af en sækkestol endnu.

 

Så hvad har I af erfaringer herinde med sækkestole til de små?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Silke Elia bruger vores sækkestol ret meget; til at tumle i, hoppe ned i, slappe af i osv.

Det er bare en alm voksen vi havde fra før hende :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mie er i hvert fald glad for hendes (der lige nu mest bliver brugt som bil henover det glatte trægulv). Selvom det ikke nødvendigvis er NU nu hun bruger den så går der ikke længe før hun kan få rigtig meget ud af den (det går jo stærkt nu ;) ).

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ida er meget glad for hendes. Bruger den meget.

Lige nu bruger hun den som stol mens hun bygger med duplo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Super, jamen så virker det jo til at vores gave-dilemma er løst, så må jeg afsted og får købt sækkestol :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi købte en stor voksenmodel til C i 2 års fødselsdagsgave.

Hun bruger den i stuen når hun ser tv, så ligger hun der og slapper af.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg købte en børne størrelse en i bilka - da hun ikke var særlig gammel (den hjalp mig på mange måder nu hvor jeg har så dårlig ryg).

Hun er rigtig begyndt at sidde i den nu og se fjernsyn.. Så helt sikkert et hit.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har faktisk lige smidt Ws på loftet, den samlede bare støv. Jeg tror at dens ulempe var, at den var aaaaalt for fyldt = W kunne ikke rigtigt sidde i den.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har faktisk lige smidt Ws på loftet, den samlede bare støv. Jeg tror at dens ulempe var, at den var aaaaalt for fyldt = W kunne ikke rigtigt sidde i den.

 

Den har jeg faktisk tænkt på, men da jeg engang med stor succes har fyldt ekstra kugler i min egen gamle sækkestol, så tænker jeg at jeg vel også kan fjerne nogen, hvis den skulle være for fyldt til at hun rigtig kan bruge den.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER