Xing

Hagesmæk anbefalinger?

9 indlæg i dette emne

Hej

 

Jeg vil høre om der er nogen der kan anbefale nogle hagesmække?

 

Jeg har lige bestilt hagesmække fra BabyBix.dk, men jeg har også set at man kan få nogle med en "opsamler". Er de gode? Er der andre i kan anbefale?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Dem du der har bestilt betragter jeg som savlesmække. Til brug ved mad har vi brugt nogle i plast. Den jeg har været gladest for er fra Tommee Tippee og har netop en opsamler for neden. Den er praktisk og kan nemt vaskes under hanen eller tørres af. Det er sådan en her (nu er de desværre lige udsolgt hos denne forhandler):

http://www.babygear.dk/hagesmaek-tommee-tippee-roll-n-go-aqua.html

Nogle bruger også nogle lange i stof, der lidt ligner et gæstehåndklæde. De er smarte fordi de kan lægges under skål/tallerken og dermed også have opsamler.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Enig jeg synes også bare de er savlsmække.

Jeg bil anbefale de lange fra Bilka der kan gå under tallerkenen og dom kan tørres af skylles inder hanen. Det synes jeg er smart :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er ikke så meget til dem i hård plast med opsamler. Synes det er temmelig klamt når vand og mad bliver blandet sammen (Noah er en gris når han spiser...).

Vores favorit er fra ikea. De har en pakke med 2 stk hvide med en rød og en blå kant for 24 kr mener jeg (det er ikke forklæderen, men hagesmække). Der er plastik på bagsiden, så de kan spilde vand uden at blive våde. Samtidig er forsiden af stof, så det kan opsamle lidt af mad/drikke, så tingene ikke bare glider ned af hagesmækken, som jeg synes det gør hvis den er af plast foran.

Den har en lille opsamlingsfold for neden, men den bruger vi ikke rigtigt...

Jeg har også overvejet hagesmækker fra mormona.dk De er også med plast på bagsiden og stof foran og så er der mange fine valgmuligheder :) Jeg har flere ting derfra og har været fuldt tilfreds med alt hvad vi har købt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har netop købt en plastik fra babybjørn med opsamler som jeg kender flere der er tilfredse med...men om vi bliver glade for den må tiden vise...ellers overvejer jeg sådan en med ærmer man kan give dem på imens de spiser...

Han bliver 4 mdr på lørdag så vi skal snart igang med ske mad ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er ikke så meget til dem i hård plast med opsamler. Synes det er temmelig klamt når vand og mad bliver blandet sammen (Noah er en gris når han spiser...).

Vores favorit er fra ikea. De har en pakke med 2 stk hvide med en rød og en blå kant for 24 kr mener jeg (det er ikke forklæderen, men hagesmække). Der er plastik på bagsiden, så de kan spilde vand uden at blive våde. Samtidig er forsiden af stof, så det kan opsamle lidt af mad/drikke, så tingene ikke bare glider ned af hagesmækken, som jeg synes det gør hvis den er af plast foran.

Den har en lille opsamlingsfold for neden, men den bruger vi ikke rigtigt...

Jeg har også overvejet hagesmækker fra mormona.dk De er også med plast på bagsiden og stof foran og så er der mange fine valgmuligheder :) Jeg har flere ting derfra og har været fuldt tilfreds med alt hvad vi har købt.

Vi kan også bedst lide dem fra IKEA både fordi Freja er lidt en gris, specielt til at drikke og så fordi hun leger meget mere med dem af plastik.

Og der er ikke noget sjovere end at pjaske i vand, ligegyldigt hvor lidt vand vi snakker, så scenariet med plastikopsamler med vand i, det er bare noget gris

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg brugte bare slofbleer, jeg bandt rundt om halsen. Dem havde vi tonsvis af i forvejen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for alle de gode råd. Tror lige jeg skal forbi Bilka og Ikea og se hvad de har.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER