Emilie

Det der bObles?

14 indlæg i dette emne

Hej piger :)

Kæresten og jeg er gået lidt igang med at tænke over ønsker til lillemandens dåb :)

Jeg er flere gange faldet over de der bObles møbler/ting, men jeg er altså åbenbart ikke ret kvik, for jeg kan ikke gennemskue dem :oops

Jeg kan læse mig til, at de på forskellig vis skulle hjælpe til at stimulere barnets motoriske udvikling.

Men hvordan? Altså hvordan bruger man dem?

Og har I nogle gode bud på begynder-møbler? Altså hvilke vil han kunne få glæde af først?

Føler mig SÅ dum :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi fik kyllingen til hans dåb selvom vi ikke har ønsket os det...men den er faktisk god til at ligge på og træne balance eller nakke...vores søn har ikke været glad for at ligge på maven...men kyllingen er åbenbart lidt sjovere ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Vi fik donuten til Magnes barnedåb, men den er stort set aldrig blevet brugt.. Så har vi fået flagermusen og den har de fremme engang imellem, men heller ikke det store hit.. Tænker man skal have flere for at de er sjove.. Jeg synes i hvert fald ikke de er så fantastiske..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min søn har været meget glad for krokodillen:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Silke Elia har brugt elefanten rigtig meget som multimøbel; kravle på, vippe på, brugt som stol og skabel, til at lave "jorden er giftig" bane osv. Hun fik den da hun var 8 måneder, mener jeg.

 

I julegave fik hun myreslugeren, som bliver anvendt til det samme. Den kan også bruges når de skal lære at sidde selv :)

 

Jeg synes der er mange anvendelsesmuligheder, men tænker ikke, at det er et most at have overhovedet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi fik donuten til Magnes barnedåb, men den er stort set aldrig blevet brugt.. Så har vi fået flagermusen og den har de fremme engang imellem, men heller ikke det store hit.. Tænker man skal have flere for at de er sjove.. Jeg synes i hvert fald ikke de er så fantastiske..

Enig - vi har også donuten, som bliver brugt en smule til at kravle på. Måske det kommer når Charlie bliver ældre, at han gerne vil sidde på den!??! :)

Det er faktisk mig, der har købt begge dele til min søsters børn og min egen holdning inden var faktisk at jeg ikke så det fantastiske i dem. Jeg er pædagog og mange instit. har dem, men i de instit. jeg har arb. i er de ikke blevet brugt og derfor var jeg ikke tilhænger af dem. Men jeg tjekkede det lidt nærmere ud da min søster fik børn og valgte at give donuten da den gav mening, det samme med flagermusen.. Men altså man kan jo aldrig vide, det kan blive et hit på sigt også her :)

Men som udgangspunkt er der mange andre børneting jeg hellere ville købe - musik instrumenter f.eks :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Freja fik elefanten og krokodillen i dåbsgave.

Elefanten har hun brugt meget til at stå op ad, vi har vendt den på hovedet og gynger med hende og så havde vi den lidt som støtte bagom ryggen da hun begyndte at sidde selv.

Krokodillen er hun først begyndt at synes er sjov at klatre lidt på her de sidste par måneder, men det er primært elefanten hun søger selv

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil forresten lige gøre opmærksom på denne test :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for input :)

Kan efterhånden måske se en idé med elefanten. Der kan jeg se en del anvendelsesmuligheder.. Mange af de andre kan jeg stadig ikke rigtig forestille mig, hvordan de skal bruges :)

Vi må gruble lidt videre med, om det er noget vi vil ønske os :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi fik den lille fisk for 10 år siden til min ældste søns barnedåb. Mange af gavegiverne, sagde at de ikke ville købe fra Bobles da de ikke kunne se hvad de skulle bruges til. Vil bare sige, at her 10 år senere og nu med tre børn, er den dagligt i brug og der er ofte kamp om den. Med Børns fantasi kan den bruges til utallige ting og lege....og sidde på.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har brugt bObles i mange af de institutioner jeg har arbejdet i - og børnene har været vilde med dem... Der er mange forskellige anvendelsesmuligheder, så det gælder bare om at prøve sig frem! De kan vendes, og bruges, på alle sider og kanter. Jeg er mega-fan! :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

BObles kommer helt sikkert på vores lille spunks kommende ønskesedler, jeg elsker at de kan bruges på så mange forskellige måder og udfordre børnenes egen krativitet og fantasi. Alle børn jeg kender elsker deres bObles og de kan bruges i flere år fordi større børn kan bruge dem til andre ting end mindre børn

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her hjemme er vi vilde med bobles :) Jeg købte en del på deres lagersalg da vores ældste datter var 6-7 måneder, og vi har brugt det rigtig meget. Vi har 2 fisk, en sandorm, en slange og en donut. Da Dicte var lille brugte hun det til at rejse sig ved, og gå i mellem tingene, nu hvor hun er 3 år bruges de stadig flittigt til at bygge baner med. Nu er lillesøster på knap 8 måneder også i gang med at vippe i sandormen og rejse sig ved de andre ting. Eneste minus er de fylder en del..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER