Barbamama

Må jeg se jeres børns forårsjakker?

24 indlæg i dette emne

Jeg har virkelig svært ved at finde en forårsjakke til Mar i år. Vil I andre ikke vise, hvad I har købt, så kan jeg måske blive inspireret? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi har købt myrna-jakken fra wheat :) i rosa.. Men tænker, at det måske ikke lige er Mars farve? :D

Sidste år var det Miniature - de er også bare flotte og gode :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Følger lige med for har samme problem ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har fundet en super lækker softshell jakke. Faktisk fra bilka, men den er virkelig lækker. :) og sidder helt fantastisk.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har købt myrna-jakken fra wheat :) i rosa.. Men tænker, at det måske ikke lige er Mars farve? :D

Sidste år var det Miniature - de er også bare flotte og gode :)

Haha nej ikke lige :D Men jeg tænkte, at jeg ikke ville til at lave kønsdiskrimination herinde :lol

Mit "problem" er nok, at jeg gerne vil have en jakke med "noget på", nogle figurer eller noget. Helst superhelte selvfølglig :rolleyes Og samtidig helst heller ikke for mørk :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg købte Camilles for noget tid siden.. Kan tage billede mandag :) den er totalt spraglet og sommeragtigt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har en Phister og Phillina i turkis med broderet myre på (mener jeg) De har den vist stadig på kidsworld til halv pris.

Vi havde den faktisk også sidste år, og var rigtig glade for den, så det blev et genvalg, bare nummeret større :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

vi har købt denne i Sverige da vi var oppe og besøge farmor i sommerhuset.

http://www.lindex.com/se/barn/pojk-92-122-cl/ytterplagg/7217120/Jacka/?styleId=63997367

 

men vi har også en fra racoon fra sidste år, som er stor nok til de første måneder, så den får han lov at bruge ude til at "makke" i..  og så har vi også en fleece fra molo som vi har købt meget billig på udsalg..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har Mini A Ture i lyseblå, de passer stadig deres str. 74 fra efteråret - så det er vældig heldigt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Vigga har disse til forår/sommer

Termojakke fra wheat

Softshell fra pompdelux

Sommerjakke med lidt foer fra pompdelux

s5hihAZ.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi købte en fra Mee Too i efteråret. Jeg var i tvivl om størrelsen og endte med at købe 2 størrelser. Den er så lækker, Leo passede den lille af dem, så jeg har beholdt den store størrelse også.

Det er denne her, dog var Leo's mørkeblå med lyseblå aftagelig fleece (super smart) men det er ellers samme jakke.

 

post-2-0-24160800-1426012915_thumb.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeh kom til at gå på ESL lagersalg så Simon har fået en turkis softshell med blå ugler og orange for.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Asger har fået en super lækker softshell fra molo

TdPmjDC.jpg

Felix har en jakke fra småfolk og så en neutral softshell

kCqXznq.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Noah har ne fin Miniatureanorak fra sidste aar, som jeg tror, han stadig kan passe.

 

Han har saa faaet en Nameit i blaa med flyvemaskiner, som min mor har koebt brugt til ham...  :huh

Og en andne jakke, som er saadan lidt termo-dynejakke i sort, som vi lige fik i gave til ham.

 

Jeg ved ikke helt med de to sidste - ikke lige nogle, jeg selv ville have koebt :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvornår begynder i at bruge forårsjakker til jeres børn?? overvejer lidt om vi skal til og have vores i brug...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

NKspgbN.jpg

Nu fik jeg lagt billedet ind.

Ej sikke lej Softshell med fleece foer. Vi bruger den allerede til de korte ture ned og handle osv.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg har købt denne i bilka til ingen penge, så må vi se, om han kan passe den :)

 

20150315_132536.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Noah har sin paa nu og saa en strikcardigan indenunder morgen og sen eftermiddag og paa koelige dage hele dagen. 

 

Vinterjakken er for varm nu og vi har mellem 7 og 18 grader dagligt hernede. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER