ønskebaby

Ny herinde. :-)

8 indlæg i dette emne

Hejsa alle jer andre der vil være gravide.

Jeg er ny herinde og ville da lige fortælle lidt om mig selv til dem der vil vide det. :-)

Jeg er en pige på 24 år, jeg går på pædagog seminarium i Slagelse og har 1 år tilbage.

lige nu er jeg i Vietnam i praktik. jeg skal være her i alt 6 måneder. så der er 5 tilbage.

min kæreste og jeg har været sammen i 4 år plus nogle måneder. Han har en pige på 6 år fra et tidligere forhold.

Når jeg kommer hjem fra Vietnam er planen at vi begynder på baby projekt og jeg glæder mig rigtigt meget.

jeg har gået i mange år og ventet på at kunne få min egen lille guldklump og derfor er jeg kommet herind for at kunne snakke med nogle om min glæde, forventninger, bekymringer osv.

hvis der er noget i vil vide skal i bare spørge. :-)

mvh. Ønskebaby

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hejsa alle jer andre der vil være gravide.

Jeg er ny herinde og ville da lige fortælle lidt om mig selv til dem der vil vide det. :-)

Jeg er en pige på 24 år, jeg går på pædagog seminarium i Slagelse og har 1 år tilbage.

lige nu er jeg i Vietnam i praktik. jeg skal være her i alt 6 måneder. så der er 5 tilbage.

min kæreste og jeg har været sammen i 4 år plus nogle måneder. Han har en pige på 6 år fra et tidligere forhold.

Når jeg kommer hjem fra Vietnam er planen at vi begynder på baby projekt og jeg glæder mig rigtigt meget.

jeg har gået i mange år og ventet på at kunne få min egen lille guldklump og derfor er jeg kommet herind for at kunne snakke med nogle om min glæde, forventninger, bekymringer osv.

hvis der er noget i vil vide skal i bare spørge. :-)

mvh. Ønskebaby

Velkommen til :balloon Det er en stor beslutning, og rigtig fantastisk beslutning I har taget :goodluck

Tog selv beslutningen for snart 4 måneder siden :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg håber meget at der ikke kommer til at gå lang tid før jeg står med en test. for skal jo lige vente 5 måneder med at gå i gang. men nu har jeg ventet flere år så mon ikke 5 måneder kommer til at gå hurtigt.. :D

du må have held og lykke med jeres projekt. håber det kommer til at gå hurtigt med at i står med en positiv test. :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

:balloons Velkommen til dette stærkt vanedannende forum :rolleyes

Håber at du falder godt til herinde :)

:goodluck med jeres babyprojekt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De 5 måneder kommer til at flyve afsted!

Velkommen til og :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen :)

Jeg håber du vil dele lidt om dine oplevelser i Vietnam?! Det lyder da helt vildt spændende!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen :)

Jeg håber du vil dele lidt om dine oplevelser i Vietnam?! Det lyder da helt vildt spændende!

jeg har en blog hvor jeg skal skrive en masse ting ind. (krav fra uddannelsen) så der kan i bare kigge hvis i har lyst elles så skal i bare spørge. vil meget gerne svare. :D

min blog hedder: www.kathrinevietnam.wordpress.com

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER