My-Moren

Stik mig et pigenavn..

81 indlæg i dette emne

Jeg er mest til Molly My :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg er mest til molly my

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mht nuttethed synes jeg, at det er Molly My :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det var ikke tænkt, som hvad i synes bedst om ;) 
Det er fordi min mand og jeg har helt forskellig opfattelse omkring hvilken konstellation der er mest nuttet/sød og hvilken der er mest "sej"/sparker røv.

Derfor hvilken af de to navne synes i er mest "nuttet" og hvilken er "sej"? Molly My eller Molly :)
Det er lidt sjovt, hvordan man opfatter ting forskelligt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm jamen jeg tænker, at Molly My både kan være nuttet og sejt, mens Molly sådan er hverken eller :chin:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Molly My er mest nuttet (omend jeg synes det internationale går af navnet på den måde...) mens Molly er sejt og nuttet! 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er helt vild med jeres molly my ❤️ Synes det er så flot og unikt.

Ellers er jeg også til maggie og jeg anede ikke Silas Holst datter hed det, eller at linse keslers hund hedder pixie - ligesom jeg ikke forbinder navnet Amalie med hende fra paradise hotel.

Jeg havde helt oprigtig glemt at jeg havde gået 3 år i klasse med en som hedder det same som min datter nu gør.

Det er ikke linse Kesslers hund der hedder pixie. Det er mor anns hund. Mener Linses hund hedder Jytte :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror mest jeg er til Molly My men forbinder også bare Molly med et hundenavn :D

Men i forhold til Charlie vil jeg nok også kun vælge et navn og så er jeg nok mere tilhænger af Maggie ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mht maggie tænker jeg faktisk på tornfuglene mere end Silas Holst. Hvis der er nogle der kan huske den...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

For mig er mest power i Molly, hvor Molly My er meget tuttenuttet i mine ører :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes helt klart bedst om molly! Jeg synes at det er svært at sige om det er mere sejt end molly my, men jeg synes at det passer bedre til Charlie end molly my...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er ikke så vildt med "my", men Molly er en klar favorit (hvilket Charlie også var, før vi fik Karla, men de duer bare ikke sammen ;) )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes molly my er mest nuttet og molly er mere "sej"/ sparker røv

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Molly My er i mine ører det mest nuttede

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg må så tilstå at Molly for mig er et sødt hunde navn....

I har ellers en god liste med fine navne...men Molly er Sq ikk lige mig ;-)

Håber i finder et kompromis din mand og dig ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for alle jeres tilbagemeldinger :) Det er sjovt at læse!

Jeg er spændt på, hvad hun er for en fis og hvilket navn vi ender med.. Jeg har helt klart nogle favoritter - men om manden og jeg er helt enige, ja det er ikke så sikkert ;)

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fede navne I overvejer - synes virkelig der er mange flotte og en smule anderledes navne (uden A de bliver mærkelige

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Hmm..

Nu tænker jeg lidt "ud af boksen":

Charlie og..

Aviaja

Aja My

Frauke

Dia My

Sia

Hella

Jeg ville vælge at stave Molly - Mollie.

Molly, minder mig alt for meget om labrador og golden retrievere. Så hellere ændre lidt på stavemåden og gør det "unikt" på den måde :)

Mollie(y) My er jo en fantastisk sammensætning! Det ligger lækkert i munden og er dejligt at sige.

Men vil det være værdigt for en 90 årig kvinde, at præsentere sig som?

Nu ved jeg ikke hvilke "standarder" i vurdere navne ud fra, men jeg tænker, at det er vigtigt at huske, at vores børn ikke er børn for altid, og at de skal kunne bære navnet resten af deres liv (forhåbentligt). :)

Celine (Seline)

Meluna

Luna My

jeg vender måske tilbage ;)

måske rammer jeg spot on, måske ikke.

men her var nogle bud, selvom du virker ret hooked på Molly My :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fede navne I overvejer - synes virkelig der er mange flotte og en smule anderledes navne (uden A de bliver mærkelige), jeg sparker lige et par stykker mere ind:

Villa

Billie

Aya

Sia

Chloe

Det er også nogle fede navne du kommer med. Har faktisk altid elsket Khloe og snakkede med min mand om det, synes bare ikke det lyder så fedt på dansk, agtig ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mit bud er Zaza

Det er bliver jeg ikke lige fan af, til min pige ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm..

Nu tænker jeg lidt "ud af boksen":

Charlie og..

Aviaja

Aja My

Frauke

Dia My

Sia

Hella

Jeg ville vælge at stave Molly - Mollie.

Molly, minder mig alt for meget om labrador og golden retrievere. Så hellere ændre lidt på stavemåden og gør det "unikt" på den måde :)

Mollie(y) My er jo en fantastisk sammensætning! Det ligger lækkert i munden og er dejligt at sige.

Men vil det være værdigt for en 90 årig kvinde, at præsentere sig som?

Nu ved jeg ikke hvilke "standarder" i vurdere navne ud fra, men jeg tænker, at det er vigtigt at huske, at vores børn ikke er børn for altid, og at de skal kunne bære navnet resten af deres liv (forhåbentligt). :)

Celine (Seline)

Meluna

Luna My

jeg vender måske tilbage ;)

måske rammer jeg spot on, måske ikke.

men her var nogle bud, selvom du virker ret hooked på Molly My :)

Vi var faktisk ikke så hooked på Molly My længere da jeg stillede spørgsmålet, det var mest fordi vores opfattelse af Molly og Molly My var ret forskellig. Er ikke så vild med navnet Molly når det staves med ie til sidst :)

Vores standarder er lidt forskellige, men egentlig nok mest om vi begge kan lide det og om hvor mange der hedder det samme.

Vi fik lavet en top tre efter mit sidste indlæg som lød:

Nellie

Maggie

Noelle

Men efterfølgende har jeg forelsket mig MEGET i navnet Martha  :wub  Som jeg synes passer så fint til Charlie. Jakob er heldigvis ret enig, men synes det er svært det der med at sætte sig fast på ét navn inden vi har mødt lille pigen IRL :) Hvilket jeg egentlig sagtens kan forstå :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi var faktisk ikke så hooked på Molly My længere da jeg stillede spørgsmålet, det var mest fordi vores opfattelse af Molly og Molly My var ret forskellig. Er ikke så vild med navnet Molly når det staves med ie til sidst :)

Vores standarder er lidt forskellige, men egentlig nok mest om vi begge kan lide det og om hvor mange der hedder det samme.

Vi fik lavet en top tre efter mit sidste indlæg som lød:

Nellie

Maggie

Noelle

Men efterfølgende har jeg forelsket mig MEGET i navnet Martha :wub Som jeg synes passer så fint til Charlie. Jakob er heldigvis ret enig, men synes det er svært det der med at sætte sig fast på ét navn inden vi har mødt lille pigen IRL :) Hvilket jeg egentlig sagtens kan forstå :)

Martha er jo også bare SUPER sødt :)

Er det så med en englensk udtale til navnet, eller mere dansk klang? :) (blødt t eller hårdt t)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Martha er jo også bare SUPER sødt :)

Er det så med en englensk udtale til navnet, eller mere dansk klang? :) (blødt t eller hårdt t)

ja ikke :) Det bliver nok udtalt ganske dansk, men hårdt T ;) Men det fede er, at det kan udtales på begge måde - ganske internationalt! Skønt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad med Emily ??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER