Guest

Barnevogn i vandkulturhuset DGI (KBH)?

5 indlæg i dette emne

Vi tager et smut i svømmehallen i morgen, og jeg kommer nu til at tænke på, hvordan vi lige gør med barnevognen? Vi kommer med offentlig transport, og vi har for tiden ikke vores barnevognslås. Jeg har absolut ikke lyst til at parkere vognen uden lås et offentligt sted i Kbh, men kan vi mon have vognen med os? Jeg skal ind på en gæstebillet, og jeg går ud fra, at jeg derfor ikke skal ind gennem omklædningsrummet, og jeg tænker, at der så måske er en chance for, at jeg kan tage vognen med ind? Kan nogle af jer hjælpe med et svar på, hvad man gør med barnevognen og hvad der er af muligheder?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vognen skal stilles uden for billetsalget inde i Dgi, der er en lang brandgang. Og må ikke tages med ind af hygiejniske årsager - har undersøgt det i forhold til tvillingerne.

Der er låne klapvogne og autostole til at bære børnene i på højreside inden omklædningsrumene.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vognen skal stilles uden for billetsalget inde i Dgi, der er en lang brandgang. Og må ikke tages med ind af hygiejniske årsager - har undersøgt det i forhold til tvillingerne.

Der er låne klapvogne og autostole til at bære børnene i på højreside inden omklædningsrumene.

 

Ok. Hm, bum bum. Det er sådan set fair nok. Bare noget møg, at vi ikke har låsen. Nå, vi må se, om vi kan finde en løsning. Mange tak for svar :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De gange jeg har været derinde, har der været mange barnevogne, og de stod lige uden for butikken, så dem, der arbejdede derinde, har vel et øje på vognene. 

 

Har I en cykellås (eller mulighed for at smutte i en kvickly/ brugsen/ føtex etc og købe en). Det har vi brugt en del gange i kbh. 

 

Ellers tag en stor taske med, og tag et hjul af barnevognen inden du går ind - så er der ingen, der løber med dem :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De gange jeg har været derinde, har der været mange barnevogne, og de stod lige uden for butikken, så dem, der arbejdede derinde, har vel et øje på vognene. 

 

Har I en cykellås (eller mulighed for at smutte i en kvickly/ brugsen/ føtex etc og købe en). Det har vi brugt en del gange i kbh. 

 

Ellers tag en stor taske med, og tag et hjul af barnevognen inden du går ind - så er der ingen, der løber med dem :D

 

he he :D jeg tror vi snupper låsen af min mands cykel og bruger den lås :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER