MaleneB

Babytalk

2,982 indlæg i dette emne

Vi giver biogaia dråber, og efter det har Lea slet ikke ondt i maven på samme måde... Hun kan stadig godt få luft i maven og være generet af det når det er værst, men bliver ikke ulykkelig eller græder over det mere.

Måske det kan hjælpe?:-)

Hvor køber du det henne? :) det kan jo nok ikke skade at prøve.

Har lige skiftet ham, og der var lidt grøn aff. i bleen, så det passer meget godt med at han har mavekneb, kan jeg læse mig til. Min stakkels lille supermand <3

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvor køber du det henne? :) det kan jo nok ikke skade at prøve.

Har lige skiftet ham, og der var lidt grøn aff. i bleen, så det passer meget godt med at han har mavekneb, kan jeg læse mig til. Min stakkels lille supermand <3

Vi bruger også bio-gaia, de hedder vist bare semper dråber nu, men det er det samme. De kan købes i Matas og på forskellige helse web shops :)

God bedring til jer alle! Det lyder som en hård start hos jer :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi bruger også bio-gaia, de hedder vist bare semper dråber nu, men det er det samme. De kan købes i Matas og på forskellige helse web shops :)

God bedring til jer alle! Det lyder som en hård start hos jer :kram

super, tak :) det må vi have fat i i morgen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

super, tak :) det må vi have fat i i morgen.

De er desværre bare ret dyre :-s men ja når de virker her er de ihvertfald det værd :-) mener vi gav 170 kr hos matas for en flaske på størrelse med d-dråberne(ligeledes 5 dråber som skal gives).

Mener at der gik knap 1 uge før vi så forbedringer :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De er desværre bare ret dyre :-s men ja når de virker her er de ihvertfald det værd :-) mener vi gav 170 kr hos matas for en flaske på størrelse med d-dråberne(ligeledes 5 dråber som skal gives).

Mener at der gik knap 1 uge før vi så forbedringer :-)

Når bare det hjælper, er jeg næsten ligeglad med prisen.. Bare min lille mand ikke skal have så ondt.

I går aftes græd han flere gange i søvne :(

Men natten har heldigvis været god. Han faldt i søvn lidt over midnat og vågnede først halv fem, hvor han fik mad, bøvsede og blev skiftet, og så faldt han hurtigt i søvn igen og vågnede så her kl 7.

Det var virkelig tiltrængt med lidt søvn.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg bor på Amager. :)

Ville da være super hvis du er i nærheden.

Jeg bor i Vanløse. Vi har kun brugt en ble. Du må begge pakker for 50 kr. Det er de der huggies. De koster vidst 54 kr pakken i Føtex.

Tjekkede lige, de går til 8 kg.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg bor i Vanløse. Vi har kun brugt en ble. Du må begge pakker for 50 kr. Det er de der huggies. De koster vidst 54 kr pakken i Føtex.

Tjekkede lige, de går til 8 kg.

Det lyder da godt. Det vil jeg gerne.. men hvordan kringler vi lige den? ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så var vi til kiropraktor i går. Havde besøg af sp om morgenen og hun syntes Freya virkede låst i den ene side af nakken, så jeg ringede til en kiropraktor og fik tid om eftermiddagen.. Han fortalte at hun havde lidt spændinger i nakken og også i lænden.. så dem løsnet han lidt for og vi fik en tid mere på onsdag.. nu må vi se om det hjælper lidt på hendes spontane udbrud.. håber jeg altså lidt...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så var vi til kiropraktor i går. Havde besøg af sp om morgenen og hun syntes Freya virkede låst i den ene side af nakken, så jeg ringede til en kiropraktor og fik tid om eftermiddagen.. Han fortalte at hun havde lidt spændinger i nakken og også i lænden.. så dem løsnet han lidt for og vi fik en tid mere på onsdag.. nu må vi se om det hjælper lidt på hendes spontane udbrud.. håber jeg altså lidt...

Skriv endelig om du synes det har en effekt. SP anbefalede også kiropraktor her da L er meget urolig. Det virker ikke som mave problemer og jeg har på fornemmelsen af, at han ikke kan lide at ligge på ryggen. Jeg kunne dog først for tid d. 28.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skriv endelig om du synes det har en effekt. SP anbefalede også kiropraktor her da L er meget urolig. Det virker ikke som mave problemer og jeg har på fornemmelsen af, at han ikke kan lide at ligge på ryggen. Jeg kunne dog først for tid d. 28.

Det skal jeg nok.. giver det lige nogle dage.. måske endda til efter onsdag hvor hun jo skal igen..

Det var godt nok sent du kunne få tid.. jeg vil næsten foreslå dig at lede efter en anden.. en behandling tager ikke mere end 10 min.. Først lidt snak og så Maks 5 min på briksen.. det var det i hvert fald her... så synes det er mærkeligt hvis de ikke kan finde det før den 28... der må være nogle andre der kan..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har haft nogle gode dage herhjemme :) lillemanden har stort set ikke ondt i maven mere. Det er bare så dejligt. Har fået min dejlige, glade og nemme lille dreng tilbage <3

Der var kun lige i går, hvor det gik skævt, men det var mest mig. Vi skulle have besøg af mandens far og bedsteforældre og havde aftalt at de kom til frokost og havde mad med. Da de kom viste det sig, at de havde spist frokost på færgen, til gengæld havde de taget aftensmad med. Det hylede mig totalt ud af den. Og når jeg satte mig til at amme sad de allesammen og gloede på mig. Det var vildt grænseoverskridende. Så jeg brød totalt sammen og det endte med at min mor kom og hentede mig og Magnus. Øv altså :(

Lige nu er vi vist midt i et appetitspring. Han spiser mig i hvert fald nærmest ud af huset. :D

Og så varer det vist ikke så længe før han kommer med sit første rigtige smil. Han øver sig gevaldigt, og man kan se at han smiler med øjnene, men munden følger bare ikke helt med endnu :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det skal jeg nok.. giver det lige nogle dage.. måske endda til efter onsdag hvor hun jo skal igen..

Det var godt nok sent du kunne få tid.. jeg vil næsten foreslå dig at lede efter en anden.. en behandling tager ikke mere end 10 min.. Først lidt snak og så Maks 5 min på briksen.. det var det i hvert fald her... så synes det er mærkeligt hvis de ikke kan finde det før den 28... der må være nogle andre der kan..

Jeg overvejeder også at få tid et andet sted, men mulighederne er ikke så store i Næstved De andre kiropraktore skriver ikke noget om behandling af spædbørn. Hende her anbefaler alle til småbørn. Synes også det går lidt bedre end resten af ugen, der til tider har været hård.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har haft stor effekt af kranio sakral terapi. Klaudia fik en behandling i onsdags og onsdag aften/nat var hun meget ked af det men hun pruttede bare helt vildt, så noget har det løsnet og siden onsdag har vi ikke haft en ked af det baby. Hun blevet meget bedre til at prutte og bøvse så det er bare fantastisk.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder da godt. Det vil jeg gerne.. men hvordan kringler vi lige den? ;)

Vi rejser på ferie i morgen, så er først hjemme tirsdag i næste uge. Hvor på Amager bor du?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder da godt. Det vil jeg gerne.. men hvordan kringler vi lige den? ;)

Vi svigermor arbejder hos frisør Jean på Amagerbrogade. Hvis det kan hun tage dem med på arbejde torsdag D. 30 så kan du hente dem der

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi svigermor arbejder hos frisør Jean på Amagerbrogade. Hvis det kan hun tage dem med på arbejde torsdag D. 30 så kan du hente dem der

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Super.. det vil jeg gerne... hvilken ende på Amagerbrogade er det - eller hvilket nr?

Nr 26

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nr 26

Ok. Jeg dukker op torsdag. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ok. Jeg dukker op torsdag. :)

Perfekt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Ah ja... det der med datoer forsvinder lidt når man er på barsel. ;)

Det gør det. Generelt synes jeg alt forsvinder haha

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jer der har flere børn; hvornår i barslen synes i er den hårdeste tid inden for det første år?

Er det her i de første 3 mdr, hvor baby ikke rigtig kan noget selv, eller først senere?

Umiddelbart glæder jeg mig i hvert fald til flere rigtige smil, at kunne bruge tiden på legetæppet, nogle flere aktiviteter, at han kan holde hovedet selv osv. Øve at kravle osv..

Men er det kun en illusion at det er hårdest nu hvor baby ikke rigtig kan udtrykke sig osv?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jer der har flere børn; hvornår i barslen synes i er den hårdeste tid inden for det første år?

Er det her i de første 3 mdr, hvor baby ikke rigtig kan noget selv, eller først senere?

Umiddelbart glæder jeg mig i hvert fald til flere rigtige smil, at kunne bruge tiden på legetæppet, nogle flere aktiviteter, at han kan holde hovedet selv osv. Øve at kravle osv..

Men er det kun en illusion at det er hårdest nu hvor baby ikke rigtig kan udtrykke sig osv?

Der var en i rummet "baby 0-1 år" der for noget tid siden spurgte om det samme. Der er kommet mange bud på hvad det hårdeste har været for dem.. kan ikke lige linke fra mobilen.. men lad mig advare om at det er en meget deprimerende tråd...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der var en i rummet "baby 0-1 år" der for noget tid siden spurgte om det samme. Der er kommet mange bud på hvad det hårdeste har været for dem.. kan ikke lige linke fra mobilen.. men lad mig advare om at det er en meget deprimerende tråd...

Deprimerende ligefrem?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER