JosephinePN

Testhold UGE 11+12: 4 mens, 3 gravide

161 indlæg i dette emne

uuh, det niver i maven! Håber virkelig det er tegn på et lille mirakel :kuller

 

Uha, hepper på dig :goodluck Det gør jeg nu faktisk hver gang (du var altid med i de testgrupper jeg var i også), men dette skal bare være gangen så, for du har da også ventet længe efterhånden? Kom så lille mirakel :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Så kunne jeg ikke holde mig længere! Jeg har testet! 4 dage før tid! I hvert fald hvis man regner med mens først ville komme 14 dage efter ægløsning.

Jeg kunne ane en streg inden for tid. Tror bare ikke i kan se den på billedet, men sætter den lige ind alligevel. Jeg har testet på clinic strimmeltest fra apoteket. Har testet med dem en gang før og der dukkede der aldrig en streg op, heller ikke efter de 10 min man må aflæse i. ☺

Tester nok lige i morgen med morgenurin også før jeg bestemmer mig for om den er godt nok, men min intuition siger at den er der

 

Har du fået testet igen i dag? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er nu dag 29 i min cyklus... Ingen mens endnu... Men stadig negativ test. : / 

Og efter mine beregninger så passer tingene ikke sammen i forhold til ÆL og sex.. så nu må jeg vist nok bare vente på mens. :(

Jeg håber at mens holder sig væk og at I måske mod forventning, har fået lavet en lille baby  :kiss  :stork

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

uuh, det niver i maven! Håber virkelig det er tegn på et lille mirakel :kuller

:glad  :glad  :glad  :glad  :glad  :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har du fået testet igen i dag? :)

Vi håber for dig!!!   :stork

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uha, hepper på dig :goodluck Det gør jeg nu faktisk hver gang (du var altid med i de testgrupper jeg var i også), men dette skal bare være gangen så, for du har da også ventet længe efterhånden? Kom så lille mirakel :bd

tak søde Alura :kiss

det er 14 gang jeg venter spændt på ikke at få mens, men nu må vi se! :) jeg håber ihvertfald meget på det lykkedes denne gang :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

tak søde Alura :kiss

det er 14 gang jeg venter spændt på ikke at få mens, men nu må vi se! :) jeg håber ihvertfald meget på det lykkedes denne gang :kuller

 

Det bliver spændende at se på lørdag så! Jeg sender tanker og en masse :bd i din retning :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dag 30 i cyklus.. stadig INGEN tegn på mens.. ingen PMS (hvilket jeg ellers lider meget af) .. Men ej heller positiv test.. endnu da.. Krydser hvad jeg kan og håber på det bedste :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå jeg havde lavet en lille collage af seneste test, men billedet er vidst for stor. Men tør vidst godt tro på at den er positiv nu

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå jeg havde lavet en lille collage af seneste test, men billedet er vidst for stor. Men tør vidst godt tro på at den er positiv nu

Du kan gøre billedet mindre i hukommelsen.. Har du mac ?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå jeg havde lavet en lille collage af seneste test, men billedet er vidst for stor. Men tør vidst godt tro på at den er positiv nu

du åbner dit billede i iphoto.. og så trykker du arkiver.. og der kan du vælge størrelsen.. :) og så gem

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

du åbner dit billede i iphoto.. og så trykker du arkiver.. og der kan du vælge størrelsen.. :) og så gem

Jeg er på fra en Samsung s 5 ☺

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er på fra en Samsung s 5 ☺

Ja der må jeg melde pas.. aner ikke hvordan man gør der.. :) Men fantastisk at du nu har en positiv test.. håber det er mig i morgen :) eller en af de nærmeste dage i hvert fald..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så virker det vidst. Stregen en tydeligere i virkeligheden. Testen er en clinic og Maks aflæsningstid er 10 min.

post-11407-0-26523600-1426105490_thumb.p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så virker det vidst. Stregen en tydeligere i virkeligheden. Testen er en clinic og Maks aflæsningstid er 10 min.

Jeg kan godt se stregen :) Yay..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Denne er fra 5 min efter Maks tid, men den havde set sådan ud i mindst 2-3 min ☺

post-11407-0-16200900-1426105622_thumb.j

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

SanneKristina - tillykke, jeg kan også godt se stregen! :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Denne er fra 5 min efter Maks tid, men den havde set sådan ud i mindst 2-3 min ☺

Wauw tillykke :) Den er fiiiin positiv :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke til SanneKristina :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Denne er fra 5 min efter Maks tid, men den havde set sådan ud i mindst 2-3 min ☺

Hva tid på dagen har du taget testen ?? Om morgenen ??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hva tid på dagen har du taget testen ?? Om morgenen ??

I eftermiddags ved 15.30 tiden ☺

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan også sagtens se din fine streg nr. 2 SanneKristina. Tillykke med graviditeten :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Yaaaay :) Tillykke!!!

Jeg sætter dig på, når jeg får adgang til en computer :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Yaaaay :) Tillykke!!!

Jeg sætter dig på, når jeg får adgang til en computer :)

Så er du på  :loveshower  :kiss  :stork

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER