tsecret

Udendørs legetøj

10 indlæg i dette emne

Foråret er her! Vi er derfor ved at investere i noget udendørs legetøj til vores tumling på 16 måneder som elsker at være udenfor. 

 

Først og fremmest får han et legehus! Det bliver så godt tror jeg, han elsker vores drivhus som jeg ikke er sååå vild med han leger i, så håber legehuset kan trække lidt i stedet for. Jer der har legehus, hvad har i indeni det? Eller skal vi bare lade ham selv flytte ting ind i det i løbet af sommeren?

 

Og så vil vi gerne have en løbecykel til ham. Jeg har fået anbefalet Puky, men er i tvivl om hvilken model vi skal vælge? Skal det være den med to eller fire hjul til en på den alder? Han har gået i lang tid allerede, så han er motorisk meget godt med. 

 

puky_lrm_kiwi.jpg eller 3024.jpg

 

 

 

Og til sidst vil vi også købe en gynge til at hænge op i et af vores træer - hvilken slags anbefaler i der? 

 

Og er der andet til udendørs sæsonen i vil anbefale? 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det Silke Elia har brugt allermest er vores sandkasse, gynge og rutsjebane. Vi har en stor på gyngestativet, men en lille plastisk kunne sagtens have gjort det i starten.

Silke Elia var ret hurtig til at sidde på en alm gynge, men elsker også sansegyngen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har en mikroskopisk have, så vi har ingenting. Men jeg drømmer om havelåge, til når vi engang flytter.

Sådan et legehus her http://www.helges-legehuse.dk/side.php?nr=21i versionen med klatrehalløj på den ene side og rutchebane på den anden.

Riverstones eller træstubbe til balancegang i haven. Sandkasse - det er ballademagerne vilde med! Og gynger - både sansegynge og babygynger (eller bobles gyngen inde og kun babygynger ude).

Mht. cykel så har vi Wishbone 3i1 cykler til tvillingerne - og de er LÆKRE! http://www.legebutikken.dk/shop/wishbone-loebecykel-3-4131p.html

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville vælge løbecyklen med 2 hjul. Sædet og styret kan hæves, så han kan få fornøjelse af den længe :)

Sandkassen er også et hit herhjemme. Og trampolinen...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har diverse cykler. Sandkasse, trampolin. :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sandkasse, rutsjebane og et lille badebassin

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ville vælge puky med 2 hjul. Ellers har vi sandkasse i vores have.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De er godt nok lækre de wishbone cykler, som AnnikaF linker til! Dem ville jeg til enhver tid vælge! :super

 

Udover de ting der er blevet nævnt, har Lise også været rigtig glad for vores oppustelige badebassin, samt en sæbebobbelmaskine, som hun ivrigt har rendt rundt med udendørs og "skudt" os alle med bobler :P

 

I hendes legehus har hun et lille bord og stol. Så har vi sat nogle hylder op, hvor hun kan have sin lille samling (diverse sten, sneglehuse osv. og enkelte stykker legetøj hun har fået lov at tage med ud).

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her er sandkassen det store hit!

Han elsker også at gynge - kan sidde der i time vis, hvis ellers mor gad ;) vi har ingen babygynge i nærheden, så vi gynger på alm gynge på legepladsen. Mor er lidt nervøs, men han klarer det fint :)

Noah er 18 måneder.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Angående cykler vælger vi nok 2 forskellige. Den første du viser pga balance og så en 3-hjulet med pedaler for at lære ham at træde for at komme frem. Så lærere de begge dele der skal til for at cykle rigtigt senere

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER