Krydderpigen

Tydelige symptomer er blevet væk? - Andre???

6 indlæg i dette emne

Jeg har haft symptomer efter bogen. - Murren i maven, brystspændinger, træthed osv.

 

.... - Men synes de er forsvundet??

 

Jeg har jo været gravid før - men det er jo 10 år siden - Og nu bliver jeg bare pludselig bekymret.... Kender I det?

 

Oplever I også, at symptomer aftager? Eller kommer og går?

 

Hilsen

"Den fortvivlede"....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har haft symptomer efter bogen. - Murren i maven, brystspændinger, træthed osv.

.... - Men synes de er forsvundet??

Jeg har jo været gravid før - men det er jo 10 år siden - Og nu bliver jeg bare pludselig bekymret.... Kender I det?

Oplever I også, at symptomer aftager? Eller kommer og går?

Hilsen

"Den fortvivlede"....

Pt er min træthed konstant, men jeg kan tydeligt mærke at de andre symptomer svinger fra dag til dag, nogle dage er der kvalme, andre ikke. I går havde jeg ingen brystspændinger, i dag har jeg knap kunne holde ud at have en løs bluse på, så ømme er de

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det svinger også rigtig meget her. Nogle gange har jeg meget kvalme og lige nu fx kan jeg ikke mærke en dyt. En overgang troede jeg min kvalme kom om aftenen, men nu svinger det meget i løbet af dagen.

Hvor længe har du ikke haft symptomer?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har slet ikke rigtigt haft de typiske symptomer på noget tidspunkt endnu. Jeg har da andre symptomer, men jeg har ingen kvalme, har ikke haft ømme bryster på noget tidspunkt og jeg er da lidt mere træt end jeg plejer, men slet ikke sådan overvældende som så mange andre beskriver. 

Jeg kan godt forstå du bliver lidt bekymret, men det betyder da helt sikkert ingenting :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er faktisk bare her over weekenden symptomerne er svundet ind - i dag har jeg temmelig ondt nederst i maven. Mere end jeg tidligere har haft.

 

Nå, men må jo vente og se - det er bare så frustrerende. -  I det hele taget synes jeg den første del af en graviditet er stressende, sådan var det også da jeg ventede Clara.... :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes klar mine symptomer er mindre end tidligere...

 

Men jeg giver to ting "skylden"

 

1) Jeg var syg med bronkitis i 14 dage. Feber og hosteanfald harmonerer vildt dårligt med kvalme!

 

2) Jeg tror jeg havde ekstra symptomer, fordi min krop i begyndelsen reagerede på en tvillingegraviditet (blommesæk uden foster, der selvfølgelig danner HCG på lige fod med det "rigtige" foster)

 

Jeg ser dog meget frem til 2. trimester, da jeg kan huske fra sidste gang, hvor meget lettere tingene blev efter den tid.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER