Guest

Op af juniorseng efter putning

5 indlæg i dette emne

Lærke kom i juniorseng natten til mandag og det er faktisk gået ganske godt.. Til i dag. Nu har hun fattet for alvor at hun kan gå ud af den ige, og det gør hun så mange gange. Hun er totalt ulykkelig når vi ligger hende i seng igen..

Der har ikke før været problemer med putning, hun har altid lagt sig til at sove lige efter putning..

Hvad er jeres erfaring :/ er det en fase? Hvad skal vi gøre?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Lærke kom i juniorseng natten til mandag og det er faktisk gået ganske godt.. Til i dag. Nu har hun fattet for alvor at hun kan gå ud af den ige, og det gør hun så mange gange. Hun er totalt ulykkelig når vi ligger hende i seng igen..

Der har ikke før været problemer med putning, hun har altid lagt sig til at sove lige efter putning..

Hvad er jeres erfaring :/ er det en fase? Hvad skal vi gøre?

Det gjorde CE også efter ca 1 uge i hans nye seng. Så vidt jeg kunne tolke var det et spørgsmål om tilvænningen til den nye seng. Der gik et par dage hvor vi sad hos ham til han faldt i søvn og så langsomt vænnede vi ham til at vi gik. Det tog et par dage så var det ovre men han havde brug for den ekstra tryghed :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Pixie gør det stadig efter 4 mdr. Så nu får hun lov at sove i weekend sengen, da hun ikke forstår at hun skal blive i den anden seng

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Noah har gjort det samme og goer det ogsaa stadig nogle gange. Jeg oplever, at jeg skal vaere meget sikker i min sag - han skal blive i sin seng. Han maa kalde paa os, hvis han skal bruge os, og det goer han ogsaa, men han kan stadig finde paa at gaa ud mange gange. Jeg siger kun noget de to foerste gange: Jeg putter og siger godnant, elsker dig, kald, hvis der er nogte, droem soedt etc. Anden gang siger jeg, at han ikke skal staa ud af sengen, men kalde paa mig og at han sagtens kan falde i soevn selv, han er nemlig saa dygtig til det. Ellers siger jeg ikke noget, mmen gara derind og putter ham uden at se pham i oejnene, siger heller ikke noget og gaar ret hurtigt igen. Jeg er ikke ukaerlig, men han faar ikke nogen ret spaendende mor af at staa ud af sengen. Hvis det er en grel aften, saa staar jeg udenfor hans doer med min telefon og fordriver tiden dermed. Saa staar jeg ligesom klar og han opdager, at jeg 1)er lige der 2) han ikke kan naa ud af sengen, foer han skal til at kravle op igen = ikke besvaret vaerd.

 

Jeg har ogsaa oplevet, at han for tiden har brug for at jeg sidder der og holder ham lidt i haanden, foer jeg saa gaar ud i stuen. Saa det goer jeg og saa kysser jeg ham paa panden og gaar ud. Det accepterer han meget bedre end at jeg putter og saa gaar. Jeg gider ikke sidde der og trone... 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er gået bedre i dag :) Tak for jeres råd! 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER