Forunderligt

Hvordan mødte du din kæreste/mand?

66 indlæg i dette emne

Vi mødte hinanden efter at have skrevet sammen på et netdatingsite :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ved ikke om vores historie er så romantisk .... :)

Jeg mødte ham på farmerdating :) som mine andre kærester (der med at gå i byen, eller i det hele taget tage initiativ i det virkelig liv , var jeg alt for genert til) jeg var 9 måneder forinden endelig kommet ud af et forhold fra min meget manipulerende ex... Som i den grad fik splittet mit selvværd endnu mere ad... Det var i november 2007. Jeg datede lidt forskellige i starten af 2008, så også en i nogle måneder men det blev aldrig seriøst. Men tror det var det jeg havde brug for på det tidspunkt...

Jeg sad så en eftermiddag og kiggede online listen igennem, og faldt over T's profil... Hmm han var 10 år ældre end mig, hvilket fik mig til at tøve en smule. Mine andre kærester havde max været 5 år ældre end mig. Men jeg endte med at sende ham et brev...

I vores første telefon samtale fandt jeg så ud af han var fraskilt... Husker jeg tænkte "No Way" den slags synes jeg ikke lige var så fedt, der som 23 årig. At finde en fraskilt mand der et halvt år forinden var blevet alene, efter konen fandt en anden... De havde været sammen i 10 år. Men jeg fortsatte alligevel med at snakke med ham, og vi mødtes nok en lille uge senere. Han var da lige blevet 34.

Det fortrød jeg ikke! Vi faldt bare i hak, og efter vi havde spist middag på en italiensk restaurant, spurgte han om jeg ikke ville med ud og køre en tur. Her kunne jeg godt mærke fornuften sagde nej! For hvad var han mon ude på? Men gjorde det og vi fik bare mere tid sammen og snakke i. Han kørte endda forbi hvor han boede for at vise mig sit hjem. Vi sluttede af tilbage i byen med en is.

Et par uger senere tror jeg vi slettede vores profiler, efter han skrev han havde tænkt sig at slette sin.

Jeg var dig meeeeget forsigtig i starten, overnattede der f,eks ikke de første mange gange, da jeg vil lære ham at kende før den intime del. Da jeg nok har følt jeg har været for "let" i mine forrige forhold og jeg kort forinden mødet med ham havde en rigtig træls oplevelse med en jeg mødtes med.... Hjemme ved ham selv....

Nå tilbage til manden i mit liv! 2-3 måneder senere skrev han at jeg da gerne måtte begynde at søg jobs her hvor han boede, da han håbede jeg snart ville flytte ind. Og 5 måneder efter vores møde, flyttede jeg ind. Det føltes så rigtigt! Boede ved mine forældre endnu da vi mødtes, det var rigtig rart at komme hjemmefra !

Min mand er ikke nogen romantiker eller en der strør om sig med søde ord, tilgengæld ved jeg at han virkelig mener det når han siger det. Fremfor mine eks'er .... Min mand er nok en lidt genert type, og konfliktsky som jeg selv. Men vi harmonere rigtig godt sammen. Jeg føler mig tryg i hans arme, og håber aldrig han slipper mig igen. Han har holdt ud når jeg har været nede, været optimistisk , opbakkende og støttende. I det hele taget tror jeg aldrig jeg kunne møde et bedre match end ham! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha - du er simpelthen så sej! :D

Jeg forsøger :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg elsker denne her tråd :loveshower

 

 

Me2  :7himmel er glad for jeg fik spurgt for der er jo helt vildt mange søde/romantiske/mystiske fine historier allerede

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Me2 :7himmel er glad for jeg fik spurgt for der er jo helt vildt mange søde/romantiske/mystiske fine historier allerede

Og så er vi os med de beskidte :D haha

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg mødte Rasmus på en bar i Randers (af alle steder!), hvor jeg var i byen med en veninde. Hverken Rasmus eller jeg boede i Randers, men var begge to på besøg hos nogen. Rasmus og hans kammerat satte sig hen til os, fordi der kom en gammel fuld mand og satte sig ved deres bord. Vi sad og snakkede læææænge, og min veninde og hendes kæreste begyndte at lege Kirsten giftekniv, og det var bare SÅ pinligt og aaaaalt for åbenlyst! 

På et tidspunkt gik vi udenfor for at få lidt luft og for at snakke, og det endte med at vi snakkede indtil baren var lukket og vores venner stod udenfor med vores jakker osv. og ventede.

Jeg fik et godnatkys (foran alle vennerne, som virkelig pressede på!) og det var verdens dårligste kys! Tænder der støder sammen og aaaalt for meget tunge! Han fik mit nummer og vi gik hjem til hver vores venner.

 

Jeg lå med min telefon i hånden hele natten og slap den ikke af syne hele dagen efter. Da jeg skulle med toget hjem dagen efter om aftenen havde jeg stadig ikke hørt noget, og jeg var SÅ skuffet. 

Da jeg kom hjem fandt jeg hans nummer på de gule sider, for jeg kunne huske at han havde et lidt specielt navn, som ikke mange hed. Jeg skrev til det første og bedste nummer og håbede det var ham. Det var det heldigvis, og vi skrev sammen løbende de næste uger.

 

2 uger efter kom han på besøg i en weekend, og vi har været kærester siden 14/3 2009. Dog med en enkelt lille krise da vi havde været sammen et halvt års tid.

Efter 1 år flyttede vi sammen, d. 20/8 2011 blev vi gift, d. 15/3 2012 flyttede vi i vores hus, d. 31/10 2013 blev vi forældre til Elliot :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde lige forladt et voldeligt og meget destruktivt forhold og var flyttet tilbage til Odense, hvor jeg oprindeligt kom fra. Jeg var helt indstillet på, at jeg bare skulle være mig selv i et godt stykke tid. En lørdag formiddag i november 2003, skrev jeg en besked til min kommende mand inde på et svensk community. Det var et par korte kommentarer frem og tilbage i gæstebøger, mere end en egentlig samtale. Jeg komplimenterede nogle tegninger han havde lavet og vi fandt ud af at vi kom fra samme by og faktisk skulle i byen sammen med hver vores venner på samme sted den samme aften. Vi aftalte at sige "hej", hvis vi så hinanden og så sluttede samtalen der.

 

Jeg var både fuld og super skæv, da jeg senere på aftenen kom ind til byen sammen med mine venner. Det første jeg ser, da jeg kommer indenfor, er ham. Han står lige indenfor indgangen og vi får begge øje på hinanden samtidig. Vi holder øjenkontakt i nogle sekunder og så tænker jeg "Nahh, fuck det, ham skal jeg fandeme ikke snakke med lige nu". Jeg syntes at han var rigtig lækker og var godt selv bevidst om at jeg var super påvirket og ville ikke gøre et dårligt indtryk eller risikere at sige noget dumt :P Så jeg strøg lige forbi ham uden at værdige ham et yderligere blik og forsvandt ind på stedet. Senere på aftenen fandt han mig så igen og opsøgte mig og vi endte med at falde i snak, hvilket ret hurtigt blev til kys, som da stedet lukkede blev til pizza, som senere blev til sex hjemme hos mig. 

 

Næste morgen tog han ikke hjem igen. Det gjorde han faktisk aldrig og i praksis flyttede han ind hos mig fra dag 1 og vendte aldrig hjem til sig selv igen. Der gik dog lidt tid, før vi officielt blev kærester. Jeg var lige kommet ud af et længerevarende dårligt forhold, han var også selv lige blevet single og havde absolut ingen planer om at skulle have en kæreste med det samme igen. Så på det punkt var vi faktisk ret enige, men "kom lidt i vejen" for hinandens gode intentioner. 

 

Jeg blev dog klar til at være kærester med ham efter ca. 3 måneder. På dette tidspunkt var hans definition af os, at vi bare var "rigtig gode venner, der var rigtig glade for hinanden, boede sammen, havde sex og ikke var sammen med andre". I mine øjne var det jo det samme som at være kærester og jeg syntes at det var noget pjat, at vi ikke kunne kalde en spade for en spade :rolleyes

 

Det var dog en lidt turbulent tid, der var meget præget af at min eks-kæreste ikke ville acceptere at jeg var flyttet og stalkede mig meget i en periode og truede henholdsvis mig og min nye "endnu-ikke-kæreste" på livet. Samtidig havde han stadig følelser for sin eks, som jeg dengang (det ligger normalt slet ikke til mig) var meget jaloux på. Hun var fra Venezuela (hvor han havde tilbragt hele sommeren sammen med hende) og boede til daglig i Italien, hvor hun studerede kunst og hvor han også havde besøgt hende. Og hun var gudesmuk, intet mindre. Og kunstner, så de havde en del til fælles der. Og datter til en mangemillionær, så det var absolut ikke spændende, eksotiske oplevelser, der havde manglet. Han beskrev hende dengang, som "det største eventyr i sit liv". Den er sgu hård at konkurrere med og jeg var meget præget af usikkerhed i forhold til hende i starten :unsure

 

Månederne gik og det blev midten af april 2004 og han havde snart boet hos mig i et halvt år. Stadig uden at mene at vi var kærester og jeg var ved at synes, at det var blevet en dårlig joke. Til min mors polterabend talte jeg med min mors veninde, der sagde: "så går du fandeme hjem og sætter ham stolen for døren!". Og det besluttede jeg mig så for at gøre. Det nåede jeg dog aldrig, for da vi dagen efter ligger på sengen og kigger hinanden dybt i øjnene, siger han: "Jeg har tænkt over det og jeg vil rigtig gerne være din kæreste - hvis du da stadig vil have mig?" Det ville jeg! Han mente at han nu alligevel havde fået så mange følelser for mig, at han ikke længere ville kunne gå uden at se sig tilbage og blive rigtig ked af det. Og så var det ligesom et naturlig skridt.

 

Vi har været sammen siden, lidt over 11 år nu, og bor i dag på svensk grund, hvor vi "mødtes" for første gang. Vi er hinandens næreste og kæreste venner i dag, først og fremmest. Jeg ville ikke undvære ham for noget i verden og ved at han føler det samme, så jeg er helt sikker på, at det er ham jeg skal være sammen med resten af livet  :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi mødte hinanden efter at have skrevet sammen på et netdatingsite :)

Låner lige denne :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

VI var begge udstationerede fra vores job og skulle dele lejlighed. Efter halvanden måned drak vi en dag to flasker hvidvin og så flyttede han ind på mit værelse :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

VI var begge udstationerede fra vores job og skulle dele lejlighed. Efter halvanden måned drak vi en dag to flasker hvidvin og så flyttede han ind på mit værelse :)

Perfekt! :super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg mødte min mand via Zoosk (Facebook app)

vi skrev sammen i en 14 dages tid inden vi mødtes for første gang. Jeg kom hjem til ham, som havde lavet lækker mad. Vi snakkede og snakkede og blev til sidst enige om at smække en film på. Da rulleteksterne tikkede ind på skærmen, fik jeg endelig taget mig sammen til at rykke tættere på... det endte i kys... pænt mange kys! - og sex :blush

Vi så hinanden nogle gange derefter og blev enige om d. 28. November 2009 at kalde os for kærester. I April 2010 overtog vi vores hus som vi bor i nu... 24. september 2012 fik vi Luna, 10. november 2012 blev vi gift og 2 år efter den dag, var vi netop blevet forældre til lille Liff :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi mødte hinanden på en uddannelsesmesse i 2007.

Jeg havde en veninde, som havde pjækket en dag fra gymnasiet, og havde hørt, at det var lovligt fravær, hvis man havde været på en uddannelsesmesse, der var i de dage. Så da jeg havde fri spurgte hun, om jeg ville med. Jeg gad ikke, men sagde ja alligevel.

På messen får hun så øje på en bod med 3 unge fyre, hvoraf den ene var ret langhåret. Min veninde var meget opsat på at komme i snak med ham, og 3. Gang vi gik forbi deres bod, var de ved at pakke sammen, og den ene fyr spurgte om vi ville med ud og drikke en øl. Jeg lod mig igen overtale til at tage med.

Vi endte på en irsk pub, og efter 10 min er min veninde og den langhårede fyr ved at snave hinanden i gulvet. Den fyr, der inviterede os med er tydeligvis ikke tilfreds med hendes valg, og går nærmest før vi er kommet. Og så er der kun C tilbage at snakke med.

Han er dog ikke helt tosset, og da det er ved at være tid til at jeg skal være hjemme, følger han mig hjem, og han får mig telefonnummer, og lover at skrive samme aften.

Lørdag har han dog ikke skrevet, jeg er skidt sur og æder en plade marabou i selvynk. Søndag hiver jeg fat i min veninde, vi får hans nummer fra ham den langhårede, og hun ringer, under dække af at om vi skulle mødes alle sammen igen - jeg turde i hvert fald ikke ringe selv. Det viser sig, at jeg havde givet ham nummeret til en "Christoffer", som ikke var helt glad for, at en fremmed fyr havde skrevet og takket for en hyggelig aften.

Det var i 2007,ugen efter jeg var fyldt 17. Efter et halvt år flyttede jeg ind på hans 37kvm. Efter knapt et år friede han til mig på sengekanten, efter jeg havde spoleret hans romantiske frierplaner, ved direkte at spørge ham, om han havde købt en ring (han har aldrig været god til at holde på hemmeligheder, og den aften var han ekstremt jumpy).

I 2011 blev vi gift, og knap 10 måneder efter kom Karla.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skøn tråd :biglove

Vi blev kærester efter en julefrokost :D

Vi arbejdede det samme sted - han som studentermedhjælper og jeg som nyuddannet. Vi talte en del sammen os to og to af mine nærmeste (kvindlige) kolleger som også var nyuddannede, så vi havde en del tilfælles. Hen mod jul havde vi først en aften med julehygge for vores to afdelinger hvor vi unge aftalte at gå i byen bagefter. Jeg boede langt væk, så min ene kollega tilbød jeg kunne sove hos hende. På det tidspunkt syntes jeg han var rigtig sød, men var meget tilbageholdende fordi jeg var meget usikker og syntes det var noget rod at vi var kolleger. Den aften da vi er kommet hjem til min kollega for at sove, siger hun noget i stil med: "jeg spørger kun én gang og så aldrig mere - hvad med dig og R? Jeg tror I vil passe godt sammen" Jeg svarede, at jeg syntes han var sød, men det var noget rod at være kolleger.

14 dage senere er der julefrokost på arbejdet. Min kvindelige kollega bliver noget fuld og er åbenbart i matchmaker-humør. Vi er rigtig tøsede og går på toilettet sammen hvor hun fortæller hun har talt med R og sagt jeg synes han er sød og at han også synes jeg er sød. Nui, jeg blev paf og lidt pinlig! Hun taget hjem men det kan jeg så ikke tage mig sammen til.

Til sidst sidder vi nogle få stykker tilbage. Jeg får fyret noget af med, at jeg også snart må afsted fir at nå det sidste tog. R siger at jeg da gerne må crashe hos ham. Jeg fatter det ikke den dag i dag for jeg har ALDRIG gjort sådan noget før, men følte jeg kendte ham og sagde ja. Så vi tog hjem til ham, sov og kyssede 3 små forsigtige kys dagen efter da han fulgte mig til toget.

Siden gik det slag i slag. Vi talte i telefon sammen hver aften, ugen efter var vi på date og 14 dage efter blev vi enige om, at vi var kærester. Vi holdt det hemmeligt på jobbet undtagen for de to af mine nærmeste kolleger fordi vi lige skulle finde ud af om det holdt. Det endte med vi først fik det afsløret 7-8 måneder senere. Der var flere der havde det på fornemmelsen.

I oktober 2008 flyttede vi rigtigt sammen i en lejlighed vi købte.

I maj 2010 blev vi gift.

I juni 2011 fik vi Filippa.

I januar 2014 overtog vi vores hus.

I december 2014 fik vi Leonora.

Jeg fatter stadig ikke altid, at han holder ved - men det gør han og jeg elsker ham :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

A og jeg mødte hinanden på kasernen i 2009, hvor vi arbejdede sammen. Jeg synes han var maks sød. Kunne ikke stå for hans nordjyske - der var jeg jo selv flyttet fra i 2004. Så en aften i konstabelmessen (der hvor man drikker øl) drak jeg mig mod til. Jeg fortalte ham, at jeg synes han var mega dejlig, samt nogle ret direkte detaljer om hvad jeg ville gøre ved ham :blush Så knaldede vi på toilettet og en uge senere flyttede jeg ind hos ham. :p

Point for den! Hehe

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh, min mand var barndomskammerat og tidligere klassekammerat med min ex, så det er ikke særlig romantisk :badgirl :rolleyes

Til gengæld gav det os ca. 2 år som venner inden vi blev kærester, og det har jeg sat stor pris på :)

Det er lidt skægt - min mand og min ex var også rigtig gode venner. :badgirl

I og med de hang ud, så jeg også min mand (jeg har faktisk også gået i folkeskole med ham, men der havde vi ikke meget med hinanden og gøre), og da min ex og jeg gik fra hinanden, blev min mand og jeg ved med at ses også (de to mænd var gledet fra hinanden). Og så sagde det bare bang - her var vist lidt mere end vi bildte os selv ind :P

Vi flyttede sammen august '10

Købte hus september '11

Blev forlovet februar '12

Gift september '13

Og nu står vi med termin juli '15

I fredags havde vi faktisk 5 års dag :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er lidt skægt - min mand og min ex var også rigtig gode venner. :badgirl

I og med de hang ud, så jeg også min mand (jeg har faktisk også gået i folkeskole med ham, men der havde vi ikke meget med hinanden og gøre), og da min ex og jeg gik fra hinanden, blev min mand og jeg ved med at ses også (de to mænd var gledet fra hinanden). Og så sagde det bare bang - her var vist lidt mere end vi bildte os selv ind :P

Vi flyttede sammen august '10

Købte hus september '11

Blev forlovet februar '12

Gift september '13

Og nu står vi med termin juli '15

I fredags havde vi faktisk 5 års dag :biglove

Hehe godt at høre, at det ikke kun er mig :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mødte Benjamin fordi vi boede på nogenlunde samme vej. Han kørte på en motorcrosser og jeg var mega forelsket i både den og ham. Vi blev kærester og var hinandens første gang, mega forelskede. Det holdte i et år, så endte det og vi var begge teenager sønderknuste. Han blev kærester med min veninde. De var sammen i seks år, hvor de også fik et barn. Vi mødtes i juli 2013 fordi min bil gik i stykker(og han er mekaniker) og så var det ligesom afgjort

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Måske min historie kan give dig mod til at fortælle din. Min starter nemlig rigtig grimt.

 

Jeg havde været i et meget uhyggeligt forhold med ydmygelser og vold som en del af "weekendhyggen", da jeg en eftermiddag efter 3 1/2 år fik nok. Jeg var fuldstændig nedbrudt, fysisk og psykisk, men et eller andet fik mig den dag til at tænke "jeg vil have en aften, bare én aften i selskab med et normalt menneske".

 

Så jeg satte mig med computeren, mens min daværende kæreste sad og bandede og svovlede, loggede på "Boyfriend" (netdating site for homoseksuelle) og søgte på kvinder i nærområdet. Jeg aftalte hurtigt en date med den første og den bedste kvinde, der så ud efter min smag. Jeg mødte op med en knivsnit i ansigtet og et blåt øje - begge dele blev bortforklaret som et fald fra hesten. Sandheden kom frem senere.

Hun tog mig nemlig med hjem samme aften, og jeg så mig aldrig tilbage. Lynet var slået ned det øjeblik, jeg så ind i hendes store, gode blå øjne. Hun formåede på 5 sekunder det, familie, venner og vejledere ikke havde kunne i 3 1/2 år.

 

Og her er vi så i dag. Gift, med 3 katte, hus og termin om 4 dage. At det var G jeg rendte i, var et mirakel. Hun var inde for at slette sin profil, fordi hun gerne ville være single et stykke tid. Jeg var 2 minutter fra at have misset hende for altid.

 

Puha, godt du kom videre og nåede at fange G :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg mødte min mand på dating.dk 

 

Jeg havde erfaring med internetdating, og han var nybegynder og havde hverken profiltekst eller billede på profilen, så da han skrev en mail til mig om at vi var et match, syntes jeg, det var lidt komisk, når der var så lidt at vurdere ham på, så jeg svarede ham lidt af medlidenhed og "oplærte" ham i at skrive profiltekst, og efter nogle ugers skriverier så besluttede vi at mødes til en gåtur, og nu er der snart gået 5 år og vi er gift og har en skøøøn baby på 3 1/2 måned :wub 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hehe godt at høre, at det ikke kun er mig :P

Hvad kan man sige, når lynet slår ned, må man jo slå til :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var i byen med nogle veninder og sad oppe ved baren, da jeg fik øje på Per tværs hen over baren på den anden side (baren gik rundt i en cirkel). Han iagttog mig og jeg lod som om jeg ikke så ham imens jeg kastede ihærdigt med håret :D Han var soldat og var iført uniform og ude sammen med nogle andre soldater kammerater. Jeg synes han så rigtig sød ud og blev helt blød i knæene som han kiggede på mig.

Så sørgede jeg lige for at min ene veninde og jeg passerede lige forbi ham lidt senere, og han strakte sin arm ud, greb mig rundt om livet og trak mig hen til sig, hvorefter han spurgte mig om jeg ville have en drink :p

Jeg var pænt forført, da jeg synes det var en fræk og lidt smart manøvre, så jeg takkede ja, og så flirtede og kyssede vi lidt i løbet af aftenen :biglove

Jeg skulle overnatte hos min ene veninde og det viste sig så at hun kendte den ene kammerat, som Per var i byen med. Begge fyre tog derfor med os hjem og overnattede hos min veninde. Mig og Per fik en fælles madras på gulvet i stuen og jeg husker at jeg tænkte åh nej, nu skal jeg til og ligge og kæmpe med at holde ham fra livet hele natten. Jeg var vant til at fyrene gramsede og udnyttede enhver lejlighed til at komme i bukserne på mig :p

Men ham her var anderledes... HELE natten lå han bare og holdt om mig, uden så meget som at strejfe mit bryst eller kysse mig. Jeg var ret imponeret! Og så næste morgen kom venindens hund for at sige hej, og Per nussede med den og den slikkede ham bare i hele hovedet :D Og så var jeg solgt! Jeg er jo totalt hundemenneske og havde på daværende tidspunkt 12 hunde derhjemme. Så det var ret vigtigt for mig at min kommende mand kunne lide hunde!

Han fik mit nummer og et farvel kys. Næste dag skrev han og spurgte om jeg ville på en date - det ville jeg selvfølgelig gerne! Vi havde en super hyggelig date med en masse snak og fandt hurtigt ud af at vi begge spillede World of Warcraft på et højt niveau, så det gjorde vi rigtig meget sammen, lige indtil vi fik Lise 7 år senere :p Så lagde jeg computerspil på hylden.

Simon fulgte efter, så nu har vi to børn og til november har vi været sammen i 10 år. Til næste sommer skal vi giftes, da Per tog sig sammen og friede til mig under Simons barnedåb :wub

Vores forhold havde i øvrigt en lidt hård start, da min ekskæreste prøvede at begå selvmord og blev indlagt på hospitalet, da han hørte jeg havde fundet en anden. Han boede i London, så en måned inde i vores forhold tog jeg til London for at se ekskæresten og fortælle ham face to face at det var slut mellem os og sikre mig at han var ok og kom videre uden at prøve sådan noget pjat igen.

Per prøvede ikke at tale mig fra det og stolede bare fuldt ud på mig, selvom jeg kan forestille mig det ikke må have været sjovt for ham.

Derudover var Per udstationeret som soldat i 6 måneder i Irak et halvt år efter vi havde mødt hinanden. Men vi kom igennem det og han stoppede helt med at lege soldat efter han kom hjem fra Irak. Det havde været virkelig hårdt for ham og han havde fortrudt det allerede en uge efter han kom derned. Så det var nogle lange 6 måneder, hvor vi savnede hinanden afsindigt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg blev inviteret til fest hos min kusine i en kælder på Nørrebro. Jeg mødte en bibliotekar, som hed Anders og faldt fuldstændig for ham. Som i "JEG DØR, HVIS JEG IKKE FÅR FAT I DEN HER MAND!!"... jeg fik fat i ham og havde et forhold til ham i nogle måneder, hvorefter han droppede mig. Mit hjerte splintredes i tusinde stykker, og jeg tænkte, at jeg ALDRIG ville blive så forelsket i en anden mand.

Et halvt år efter første fest blev jeg inviteret til fest igen i kælderen på Nørrebro. Og så skete der det sjove, at jeg mødte en meget høj, MEGET sød mand. Som hed Anders. Og var bibliotekar. Og da jeg så ham, tænkte jeg ikke "Jeg kan ikke leve uden ham". Jeg tænkte bare "Jeg skal leve sammen med ham". Alt var nemt og godt og ukompliceret. Og så blev vi kærester og flyttede sammen efter 1½ måned. Og vi har været sammen siden. 
Så jeg havde ret i, at det skulle være en bibliotekar, som hed Anders. Jeg skulle bare lige finde den rigtige Anders først :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Også netdating her. Syntes egentlig, M var mega møgirriterende og fik ham affærdiget ret hurtigt.

Han gav dog ikke op, så efter to måneders skriverier mødtes vi hjemme hos mig og har nu været sammen i snart 9 år, været gift i 3½ og har 2 fantastiske børn :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var i byen med nogle veninder og sad oppe ved baren, da jeg fik øje på Per tværs hen over baren på den anden side (baren gik rundt i en cirkel). Han iagttog mig og jeg lod som om jeg ikke så ham imens jeg kastede ihærdigt med håret :D Han var soldat og var iført uniform og ude sammen med nogle andre soldater kammerater. Jeg synes han så rigtig sød ud og blev helt blød i knæene som han kiggede på mig.

Så sørgede jeg lige for at min ene veninde og jeg passerede lige forbi ham lidt senere, og han strakte sin arm ud, greb mig rundt om livet og trak mig hen til sig, hvorefter han spurgte mig om jeg ville have en drink :P

Jeg var pænt forført, da jeg synes det var en fræk og lidt smart manøvre, så jeg takkede ja, og så flirtede og kyssede vi lidt i løbet af aftenen :biglove

Jeg skulle overnatte hos min ene veninde og det viste sig så at hun kendte den ene kammerat, som Per var i byen med. Begge fyre tog derfor med os hjem og overnattede hos min veninde. Mig og Per fik en fælles madras på gulvet i stuen og jeg husker at jeg tænkte åh nej, nu skal jeg til og ligge og kæmpe med at holde ham fra livet hele natten. Jeg var vant til at fyrene gramsede og udnyttede enhver lejlighed til at komme i bukserne på mig :P

Men ham her var anderledes... HELE natten lå han bare og holdt om mig, uden så meget som at strejfe mit bryst eller kysse mig. Jeg var ret imponeret! Og så næste morgen kom venindens hund for at sige hej, og Per nussede med den og den slikkede ham bare i hele hovedet :D Og så var jeg solgt! Jeg er jo totalt hundemenneske og havde på daværende tidspunkt 12 hunde derhjemme. Så det var ret vigtigt for mig at min kommende mand kunne lide hunde!

Han fik mit nummer og et farvel kys. Næste dag skrev han og spurgte om jeg ville på en date - det ville jeg selvfølgelig gerne! Vi havde en super hyggelig date med en masse snak og fandt hurtigt ud af at vi begge spillede World of Warcraft på et højt niveau, så det gjorde vi rigtig meget sammen, lige indtil vi fik Lise 7 år senere :P Så lagde jeg computerspil på hylden.

Simon fulgte efter, så nu har vi to børn og til november har vi været sammen i 10 år. Til næste sommer skal vi giftes, da Per tog sig sammen og friede til mig under Simons barnedåb :wub

Vores forhold havde i øvrigt en lidt hård start, da min ekskæreste prøvede at begå selvmord og blev indlagt på hospitalet, da han hørte jeg havde fundet en anden. Han boede i London, så en måned inde i vores forhold tog jeg til London for at se ekskæresten og fortælle ham face to face at det var slut mellem os og sikre mig at han var ok og kom videre uden at prøve sådan noget pjat igen.

Per prøvede ikke at tale mig fra det og stolede bare fuldt ud på mig, selvom jeg kan forestille mig det ikke må have været sjovt for ham.

Derudover var Per udstationeret som soldat i 6 måneder i Irak et halvt år efter vi havde mødt hinanden. Men vi kom igennem det og han stoppede helt med at lege soldat efter han kom hjem fra Irak. Det havde været virkelig hårdt for ham og han havde fortrudt det allerede en uge efter han kom derned. Så det var nogle lange 6 måneder, hvor vi savnede hinanden afsindigt!

Ihh tillykke - det har jeg ikke fanget før nu :loveshower Det har du ventet længe på :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ihh tillykke - det har jeg ikke fanget før nu :loveshower Det har du ventet længe på :)

Tak skal du have :loveshower

Og ja for søren, ALT for længe! :D Jeg har da også haft brokket mig højlydt over det igennem mange år til alle andre end Per - indtil jeg opgav og tog en "alvorlig" snak med ham om det i oktober og blev dybt ulykkelig, da han bare affærdigede mig. Jeg havde så næsten ødelagt det hele, for han friede så en måned senere og havde haft planlagt det i lang tid :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER