Forunderligt

Hvordan mødte du din kæreste/mand?

66 indlæg i dette emne

Tænkte det ku være hyggeligt at dele historier om hvordan kærligheden startede? Fortæl  :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Min historie er rigtig dårlig, jeg tror bare jeg håber på nogle romantiske historier fra jer andre  :rolleyes  mens jeg tar mod til at fortælle.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ved ikke om jeg vil kalde det romantisk, men vi mødte hinanden på netdating i sin tid. Vi havde første møde i zoologisk have i øs regnvejr med varm chokolade og fælles paraply så hvert år på vores årsdag tager vi i zoologisk have og drikker varm chokolade ligemeget vejr og vind :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Da jeg var 14 gik jeg i ungdomsklub, hvor jeg var på et kursus der hed "internet for begyndere" da der ikke var mange meldt til holdet blev det slået sammen med "elektronik"-holdet.

Min mand gik på elektronik-holdet. Jeg fik et crush på ham, og året efter meldte jeg mig til elektronik, sammen med en veninde, i håb om at han også havde valgt at gå til elektronik igen året efter. Og det havde han :D vi endte med af blive kærester 5 oktober 2004, og hænger som nævnt stadigvæk sammen den dag idag ;)

Bonus info: da min veninde fortalte på elektronikholdet at vi var blevet kærester, røg det ud af tre af drengene og underviseren at "det var fandme på tide, vi har væddet om hvornår ville ske". Da de allerede året før kunne se at vi havde en speciel kemi og havde regnet med at vi ville finde sammen der allerede. Så vi kan fejre 11 årsdag i år, men det kunne have været 12, hvis vi havde taget modet til os før.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

N og jeg mødtes til en fødselsdag hos en fælles ven og faldt rigtig godt i snak. Han havde dog kæreste på (hun var syg) så der skete ikke noget.

Et par måneder efter ringer den ven vi var til fødselsdag ved så og spørger om det er ok at han giver N mit nummer for han havde spurgt efter det.

Det viste sig så at han havde slået op med sin kæreste og ville høre om jeg ville med på date.

Og ja, derfra gik det så slag i slag og vi har nu været sammen i 11 år

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

J og jeg har en ret sjov historie :)

 

J og Ditte arbejdede sammen. Det hele startede i slutningen af 2009; efter jeg var kommet ud af et langt og voldsomt forhold, Ditte skrev og spurgte om jeg var interesseret i en blind date med hendes chef, hvortil jeg ret cocky svarede med et:"han kan stille sig om i køen"

Efter ca. 6 måneder, hvor det bare var mig og mine dyr, så skrev Ditte og spurgte om jeg kunne være med til et "spillejob". Hendes chef havde lovet at spille til en kollegas indflytterfest og de manglede en sangerinde.

Det sagde jeg ja til, og J og jeg begyndte at skrive sammen. Vi skrev sammen hver dag og blev enige om, at han skulle komme op en uge i hans sommerferie, så vi kunne øve sammen og lære hinanden bedre at kende.

Han kom op, og vi har været uadskillelige siden. Det var juli 2010.

 

Vi var og er de bedste venner, og i oktober 2010, beslutter vi os at flytte sammen. Bare som roommates og for at få noget band stablet på benene... Romancen blomstrede (og havde gjort det LÆNGE, jeg benægtede det bare ;) ) og i november bliver vi kærester. 1½ uge efter, (den 4. december) friede han til mig på et spillejob. 

En måned senere finder vi ud af, at jeg er gravid med Maliva :)

 

Så vi mødes i Juli 2010, flytter sammen i oktober, bliver kærester i november, forlovede i december og i januar, er jeg gravid. :7himmel

 

Åh, jeg elsker den mand med hud og hår, og vil ikke bytte vores hurtige start, for noget som helst i verdenen..

 

Jeg vidste da jeg mødte J, faktisk fra jeg så ham i døren; at vi ville være sammen resten af livet. Enten som venner, eller som noget større. Jeg var HUNDEANGST og i lang tid, trak jeg ham rundt i manegen med "løgne" som: jeg er ikke klar til et nyt forhold.. (og i kender dem alle sammen ;) )

Alligevel holdt han ved. Jeg er hans første kæreste og han er min sidste :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh jeg vidste bare der var nogle dejlige/romantiske/sjove historier derude  :loveshower

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh, min mand var barndomskammerat og tidligere klassekammerat med min ex, så det er ikke særlig romantisk :badgirl :rolleyes

Til gengæld gav det os ca. 2 år som venner inden vi blev kærester, og det har jeg sat stor pris på :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har gået på htx sammen med min mand (dvs vi var 4 piger og 50 drenge :D )

Vi blev kæreste efter en studietur i 2.g og jeg troede egentlig bare at det ville vare 3 måneder og så ville det være over... Men her er vi 13 år senere, hvoraf de 4 er som ægtefolk.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil da også gerne dele:

Jeg er gammel spejder og er der noget spejdere er gode til så er det at date andre spejdere... Der er faktisk et udtryk der hedder "gruppe incest", der dækker over at være sammen med nogen fra egen gruppe.

I 1995 blev jeg tropsspejder, og mine ledere var Claus og Jacob, som begge var 10 år ældre end jeg. Jacob valgte dog at stoppe efter et års tid og der skulle gå 10 år før vi skulle være sammen igen.

I 2005 stod jeg, nu som tropsleder, og manglede en assistent. En af de andre ledere i gruppen foreslog at jeg ringede til Jacob. Og så gik tingene som de nu gør og på en kold forårstur i 2006 var vi nød til at ligge tæt for at holde varmen.

Vi havde så et "venskab plus" som i

Efteråret blev et rigtigt forhold.

Vi flyttede sammen til nytår 2007 og i 2012 blev vi gift og fik Simon og nu har vi så fået tvillingerne, så nu skal vi bare være en familie på 5.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mand og jeg mødtes på arto af alle steder :P

Vi var 14/15 år (2004) og han var kæreste med min bedste veninde, så det var rent på det venskabelige plan i starten. Min veninde slog op med ham og han fandt sig en ny kæreste, mens vi blev ved at skrive sammen og var bedste "netvenner".

I starten af 2006 inviterer min veninde ham med til en fest (de forblev venner efter bruddet) hvor vi mødes rigtigt for første gang og jeg er bare solgt. Kort efter slår han og kæresten op. Vi skriver mere og mere sammen og aftaler at mødes igen. Han tager toget herned og da han ser mig giver han mig (helt uden at tænke sig om først) det dejligste kys og vi står længe og krammer :wub

Vi har hængt uadskilleligt sammen lige siden og er hinandens bedste venner.

Vi flytter sammen i januar 2011 og køber hus i november 2012. I september 2013 tager vi beslutningen om at prøve at skabe en familie og jeg bliver gravid i juni 2014. I november 2014 bliver vi gift på rådhuset <3

Han er min første "rigtige" kæreste og jeg satser på at han også bliver den sidste <3 <3

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har mødt min mand på et chat forum tilbage i 1999/2000, da jeg gik i 10. klasse og han gik på 3. h. Her den 6. Marts har vi været kærester i 15 år :o Og gift i 5 år til juni :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mødte M på et netdating sted ;) Har altid været dårlig til at date sø tog istedet til deres fredagsbarer hvor vi var en hel klikke der holdt sammen og havde det fantastisk. M var en af dem jeg havde det bedst med men ikke en jeg på noget tidspunkt havde haft et godt øje til. Han var typen der gik og tog alle på røven - i kender sikkert typen.

Så da han en dag skrev til mig og spurgte om jeg ville på date skrev jeg tilbage at det ville aldrig ske ;)

Han "forfulgte" mig i 8-9 mdr hvorefter jeg i maj 2007 gav efter og vi har været sammen siden. Da jeg mødte ham var hans ord at han aldrig ville stifte gæld, giftes eller have børn - men det fik jeg lavet om på hahaha.

I 2010 købte vi hus

2011 blev vi gift og

2012 blev Carl Emil født

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Manden og jeg gik på efterskole sammen, og blev officelt kærester 6 dage før vi stoppede, til juni har vi været sammen i 13 år, og til august har vi været gift i 5 år

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg mødte faktisk min kæreste igennem min eks kæreste.

De kendte hinanden igennem en festival vi er frivillige på, hvor min eks også er frivillig og jeg havde da godt set M derude en gang, men syntes at han var en smartass.

Min eks spørg så om han må invitere M på grill og jeg indvilliger, da det jo er hans bekendte og han skal jo ha lov til at ha gæster.

Der synes jeg egentlig at han er okay flink.

Et par uger senere er vi så på pub og drikke øl og M kommer ind og sætter sig ved siden af mig og mener at vi da skal ha jäger bombs og i byen.

Så vi ender i byen alle sammen.

Min eks havde et arbejde som gjorde, at han rejste en del og en aften, hvor han var afsted skrev M over facebook om jeg ville med i byen sammen ham og en masse af hans venner så jeg ikke skulle sidde og kede mig derhjemme.

Tog så afsted og havde en sjov aften.

Vi blev så hurtigt bedste venner og kunne snakke om alt.

Så film sammen og hyggede som venner gør.

Jeg har altid haft flere drenge venner end piger så fandt det helt naturligt.

Min eks begyndte så at beskylde mig for, at være forelsket i M og gøre mere med ham end at se film.

Mine følelser begyndte så at rende ud for min eks efter, at jeg ikke følte at han stolede på mig.

Havde tidligere haft en periode, hvor jeg følte vi var mere venner end kærester, men det sidste gav mig "modet" til at sige stop.

Jeg tog efter at jeg havde gjort det forbi hjem til mine forældre for at passe hunde i en uge og nød min frihed til at gøre, hvad jeg ville uden at skulle stå til ansvar og forsvare.

Da jeg kom ud til mine forældre ringede jeg selvfølgelig til dem og fortalte det og spurgte om jeg måtte flytte hjem indtil, at jeg fandt en lejlighed, hvilket jeg selvfølgelig måtte.

Derefter ringede jeg til en veninde og M, da jeg havde brug for at snakke.

M tilbød straks, at komme ud og være der for mig, men jeg ville bare være alene.

Min bror og svigerinde kommer så hjem fra ferie ugen efter og skal overtage hundene så jeg ikke var afhængig af dem.

Besøger M som tilbyder, at jeg kan bare kan bo hos ham, hvis jeg ikke orker at bo hjemme.

Da mine forældre havde gang i en ombygning og udsigten til at min stedfar ville sove på sofaen med sin dårlige ryg så jeg kunne sove godt når jeg skulle på arbejde.

Så valgte jeg at takke ja til at bo hos ham midlertidigt.

Jeg kvitterede med at lave mad, gøre rent osv.

Så en aften til en Lilholt koncert et par uger senere endte vi med at kysse og det udviklede sig da vi kom hjem.

Vi fortsatte så forsigtigt i det hemmelige et stykke tid, da vi så et stykke tid senere offentliggjorde det sagde alle at det var godt nok også på tide.

3 måneder senere købte vi hus sammen og nu 2 1/2 år senere venter vi vores første barn :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uha - jeg arbejdede sammen med min mand - som på det tidspunkt var gift til anden side...

Det sagde vist bare bang...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Søren og jeg mødte hinanden i efteråret 2005 - han læste sammen med min ekskæreste og havde også en kæreste. Vi hang lidt ud som par og og i studiets fredagsbar, men der var aldrig noget mere i det - vi klikkede bare godt sammen :)

 

I juni 2006 gik jeg fra min kæreste og Søren tog på udlandsophold, så vi så ikke hinanden længe. I vinter/forår 2007, begyndte jeg igen at komme meget på studiets fredagsbar (vi læste begge naturvidenskabeligt, så derfor det samme sted) og han var netop kommet hjem i efteråret og kom også meget dernede. Vi hang ud bag baren sammen, lavede playlister og hyggede os i hinandens selskab. Han var stadig kæreste med den samme pige som i 05 og der var aldrig mere i det. Og det kom egentlig bag på mig, da jeg måtte erkende, at jeg måske var ved at blive lidt vild med ham :blush

 

Vi havde lige det problem, at han blev ramt af en depression i maj og havde det virkelig skidt. Han havde jo altså også en kæreste og det hele var lidt noget rod i lidt tid :( Han slog op med hende og vi tilbragte nogen aftener og nætter sammen, men han kunne ikke give mere end det. Det gik sådan i 1-2 mdr. hvor der gik 2-4 uger mellem vi så hinanden. Jeg kunne ikke holde til det der ingenmandsland mere, for jeg var blevet forelsket, så jeg endte med at stille ham et ultimatum - jeg ville have noget mere eller også var det helt slut. Og så tog han hjem :(

 

En uges tid senere, mødtes vi mere eller mindre tilfældigt (helt tilfældigt var det nok ikke :rolleyes) på en bodega på Nørrebro med nogen fælles venner fra studiebaren. Der kunne jeg mærke han havde fået det bedre (han havde været i behandling i en måneds tid) og han sagde til mig, at han også var forelsket i mig og gerne ville give os en chance og gøre en helhjertet indsats, selvom det var hårdt for ham. 

 

Dagen efter skulle jeg en uge i sommerhus i Rørvig med min familie. Søren ringede og ville så gerne med, men det var jo ikke kun min beslutning. Jeg tog til Rørvig og fortalte, at Søren rigtig gerne ville komme. Min familie vidste han var syg og at vi havde været lidt sammen, men ikke mere end det og var ikke specielt hooked på tanken om en fremmed i det lille sommerhus i silende regnvejr :rolleyes Men de kunne mærke hvor meget jeg gerne ville det, så de sagde ja. To dage senere hentede jeg Søren ved færgen og han faldt bare ind i familien og da vi gik i seng den aften, blev vi enige om, at dagens move jo nok var så kæreste-agtigt, at vi var kærester :wub Dagen efter i Rørvig var fantastisk og vi hyggede med min familie (Søren tævede min søster og svoger i minigolf - det var modigt :P) og dagen efter tog han hjem. Det var juli 2007 :biglove

 

Den første tid var rigtig hård, for han var jo stadig syg og vi har vidt forskellig erindring om vores første tid som kærester. Men vi klarede det, Søren blev rask og medicinfri og vi har været uadskillelige siden den dag i Rørvig. Vi flyttede sammen pr. 1/1 2008 i en lejlighed jeg købte. Blev gift i maj 2010, blev gravid i april 2011, købte hus i september 2011, flyttede november 2011 og fik Anna i december 2011 :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

A og jeg mødte hinanden på kasernen i 2009, hvor vi arbejdede sammen. Jeg synes han var maks sød. Kunne ikke stå for hans nordjyske - der var jeg jo selv flyttet fra i 2004. Så en aften i konstabelmessen (der hvor man drikker øl) drak jeg mig mod til. Jeg fortalte ham, at jeg synes han var mega dejlig, samt nogle ret direkte detaljer om hvad jeg ville gøre ved ham :blush Så knaldede vi på toilettet og en uge senere flyttede jeg ind hos ham. :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

A og jeg mødte hinanden på kasernen i 2009, hvor vi arbejdede sammen. Jeg synes han var maks sød. Kunne ikke stå for hans nordjyske - der var jeg jo selv flyttet fra i 2004. Så en aften i konstabelmessen (der hvor man drikker øl) drak jeg mig mod til. Jeg fortalte ham, at jeg synes han var mega dejlig, samt nogle ret direkte detaljer om hvad jeg ville gøre ved ham :blush Så knaldede vi på toilettet og en uge senere flyttede jeg ind hos ham. :p

Haha - du er simpelthen så sej! :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min historie er rigtig dårlig, jeg tror bare jeg håber på nogle romantiske historier fra jer andre  :rolleyes  mens jeg tar mod til at fortælle.

Måske min historie kan give dig mod til at fortælle din. Min starter nemlig rigtig grimt.

 

Jeg havde været i et meget uhyggeligt forhold med ydmygelser og vold som en del af "weekendhyggen", da jeg en eftermiddag efter 3 1/2 år fik nok. Jeg var fuldstændig nedbrudt, fysisk og psykisk, men et eller andet fik mig den dag til at tænke "jeg vil have en aften, bare én aften i selskab med et normalt menneske".

 

Så jeg satte mig med computeren, mens min daværende kæreste sad og bandede og svovlede, loggede på "Boyfriend" (netdating site for homoseksuelle) og søgte på kvinder i nærområdet. Jeg aftalte hurtigt en date med den første og den bedste kvinde, der så ud efter min smag. Jeg mødte op med en knivsnit i ansigtet og et blåt øje - begge dele blev bortforklaret som et fald fra hesten. Sandheden kom frem senere.

Hun tog mig nemlig med hjem samme aften, og jeg så mig aldrig tilbage. Lynet var slået ned det øjeblik, jeg så ind i hendes store, gode blå øjne. Hun formåede på 5 sekunder det, familie, venner og vejledere ikke havde kunne i 3 1/2 år.

 

Og her er vi så i dag. Gift, med 3 katte, hus og termin om 4 dage. At det var G jeg rendte i, var et mirakel. Hun var inde for at slette sin profil, fordi hun gerne ville være single et stykke tid. Jeg var 2 minutter fra at have misset hende for altid.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

A var nabo til min kusine, og sommeren 2006 var han med hende og en bunke andre på festival hvor jeg mødte ham. Jeg var lige kommet hjem fra et år i USA og havde en kæreste derover endnu. Første gang jeg så ham tænkte jeg "hold op hvor er han lækker og dejlig" påtrods af de var en 10 gutter var det kun ham jeg synes om.

Jeg var 18 han var 25. Han snakkede aldrig med mig og jeg var for genert og overbevist om han var Player typen nu han var SÅ lækker og single.

Det næste halvandet år ser jeg ham af og til når jeg besøger min kusine, kommer med til lidt fester i den gruppe mv. Og snakker ikke rigtig med ham men synes han er så dejlig og er lun på ham.

Februar 2008 snakker vi endelig sammen og marts 2008 får jeg endelig droppet kæresten i USA. 1 maj 2008 ser jeg så for første gang efter jeg er single og vi er i byen sammen med min søster, kusine, fætter og nogle fælles venner hvor vi kysser. Det var verdens dårligste kys synes vi begge to og bliver enige om at drikke videre

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Måske min historie kan give dig mod til at fortælle din. Min starter nemlig rigtig grimt.

 

Jeg havde været i et meget uhyggeligt forhold med ydmygelser og vold som en del af "weekendhyggen", da jeg en eftermiddag efter 3 1/2 år fik nok. Jeg var fuldstændig nedbrudt, fysisk og psykisk, men et eller andet fik mig den dag til at tænke "jeg vil have en aften, bare én aften i selskab med et normalt menneske".

 

Så jeg satte mig med computeren, mens min daværende kæreste sad og bandede og svovlede, loggede på "Boyfriend" (netdating site for homoseksuelle) og søgte på kvinder i nærområdet. Jeg aftalte hurtigt en date med den første og den bedste kvinde, der så ud efter min smag. Jeg mødte op med en knivsnit i ansigtet og et blåt øje - begge dele blev bortforklaret som et fald fra hesten. Sandheden kom frem senere.

Hun tog mig nemlig med hjem samme aften, og jeg så mig aldrig tilbage. Lynet var slået ned det øjeblik, jeg så ind i hendes store, gode blå øjne. Hun formåede på 5 sekunder det, familie, venner og vejledere ikke havde kunne i 3 1/2 år.

 

Og her er vi så i dag. Gift, med 3 katte, hus og termin om 4 dage. At det var G jeg rendte i, var et mirakel. Hun var inde for at slette sin profil, fordi hun gerne ville være single et stykke tid. Jeg var 2 minutter fra at have misset hende for altid.

Kærligheden er et mirakel på mange måder. Jeg fik fortalt min historie lidt længere nede af siden, den er slet ikke så spændende som din. Godt du fandt modet til at bryde ud af et destruktivt forhold. Undskyld min naivitet, men troede det stort set kun var mænd der ku være så brutale overfor deres partner.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg elsker denne her tråd :loveshower

Jeg må melde mig i koret af netdatere. Vi mødtes på dating.dk, og efter et par dage var vi på første date i Kongens have. Første gang jeg så billedet af ham, vidste jeg, at jeg skulle giftes med ham. Vildt nok, for jeg var ikke på nogen måde på jagt efter en kæreste.

Vi var på første date i slutningen af juli 2012, flyttede sammen i januar 2013, blev forlovet i september 2013, gift i maj 2014, flyttede i vores eget hus her i januar 2015 og venter barn til maj 2015.

Han gør mig så lykkelig! Indtil jeg blev gravid var vi rigtig gode til at feste sammen - også kun os to. Vi er på mange måder rigtig ens og vi supplerer hinanden rigtig godt. Men det bedste af det hele er, at vi har fuldstændig samme syn på ægteskab :wub :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min historie er ikke noget prangende, men ret skræmmende, fordi det virker som om det har været meningen at vi sku være sammen lige fra vi var helt små.

Min - eller vores historie starter nemlig da jeg var 6 år ca. Og Torben var 7,5 år .... Jeg var med min bedste barndomsveninde nede og besøge hendes fætter - nemlig torben. Allerede dengang var det jo sejt, når en dreng der var ældre end en, ville snakke til en - og ikke nok med det, så aede han mig på hovedet kan jeg huske. (Jeg var helt solgt, og så meget kan jeg ikke huske fra dengang - men DET kan jeg huske).

Der gik mange år før vores veje sku krydses igen. Jeg var kommet hjem fra efterskole og begyndte på KG i Ringkøbing men boede hjemme i hvide sande ved mine forældre og begyndte at hænge ud med nogen af mine gamle klassekammerater - og i den sammenhæng begyndte jeg at snakke med Torben igen.

Han ville tydelig gerne noget med mig og til Valentins dag kom ham og en af mine venner med en buket blomster til henholdsvis mig og min veninde. Men jeg ville absolut ikke noget med ham på det tidspunkt.

Der går yderligere nogle år hvor vi inden kontakt har med hinanden, jeg tager til Schweiz og han skulle ind i militæret.

Jeg kommer hjem til hvide sande igen og får arbejde i en SFO og ser Torben ved et tilfælde nede ved købmanden og tænker "hmm, gad vide hvad han laver nu?" Men jeg turde ik gå hen og snakke med ham.

I stedet søgte jeg efter hans nummer på internettet og fandt nummeret, men efter jeg havde sendt besked afsted, hørte jeg ikke fra ham... Nå det var nok et forkert nummer...

Efter en uge skriver han så og forklarer at han har været på øvelse, så derfor svarede han først nu.

Vi aftalte at mødes - det gjorde vi mange gange hvor vi så film. Og ser skete absolut INTET...! Udover at vi så film... En aften, hvor vi havde set 4 film i streg, og jeg havde haft lyst til at kysse ham fra første film, vidste jeg da rulleteksterne kom, at nu måtte jeg gøre noget - for han gjorde tydeligvis ikke... (Han turde sikkert ikke, eftersom jeg ikke havde været interesseret sidste gang - for år tilbage)

Så på den mest kiksede måde kastede jeg mig nærmest over ham og var ved at give ham en skalde tror jeg, og det blev det mest kiksede kys. Og jeg tror faktisk at han blev lidt overvældet og forskrækket....

Men heldigvis skræmte det ham ikke væk. Præcis et år efter - på vores årsdag d. 19/11 - 2004 blev vi forlovet og 7/7-2007 blev vi gift og fik vores første dejlige ivf unge gennem 2,5 års forsøg Elin Marie 15 august 2012

Så vi har været kærester i lidt over 12 år og været gift i 7,5 år....

Og nu er vores 2. Ivf barn på vej - Elins "tvillinge-lillebror" med forventet termin 29/7 - 2015....

Lidt sjov bonus info, som der gør historien lidt mere mystisk: mens vi var fra hinanden i vores ungdomsår, kom han sammen med en anden Tina og jeg med en anden Torben.

Og hvis jeg i sin tid var blevet en dreng, skulle jeg havde heddet Torben.

Så jeg føler at det har ligget i kortene fra vi var helt små... Eller også er hvide sande bare for lille... Haha!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Synes også at det er en fed tråd! Der er virkelig mange og forskellige historier .....! Mange netdating- romancer! ( det vil jeg sige videre til mine 3 single veninder, som ikke aner hvordan de skal finde en kæreste)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER