Pada

tøj fra vuggestuen/dp

6 indlæg i dette emne

Hej piger :)

 

Nu er jeg altså nødt til at spørge. Jeg har en dreng, der er helt vild med at være udenfor og smøre sin flyverdragt osv. ind i mudder, og det er jo fantastisk at han har det sjovt.. Men hvad søren gør jeg med alt det beskidte overtøj? Nu har jeg, igen, stået og tørret støvler af, vasket 2 sæt vanter og en flyverdragt.. Men kan flyverdragten godt tåle at blive vasket så tit? Jeg har overvejet at tørre den af med en fugtig klud, men ærmerne er helt våde og mudrede, så jeg er ikke sikker på det er nok? Og vanterne er jeg nødt til at vaske, for de er våde og fyldt med mudder både på ydersiden og på indersiden. Hvad søren gør i andre? 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvis det er rigtig slemt med flyverdragten, hænger jeg den på en bøjle ind i brusekabinen og skyller den grundigt igennem. Og så lader jeg den hænge og tørre. Imens har jeg en billig brugt flyverdragt hun kan bruge i mellemtiden.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det som Mette siger. Det blev jeg anbefalet netop fordi det ikke er godt til flyverdragten at blive vasket for tit.

 

Men han giver den godt nok gas - eller så er der bare ekstremt mudret på deres legeplads? Silke Elia er beskidt på flyverdragten/knæene, men det får den bare lov til at være. Så længe det bare er uden på ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vanter har jeg flere sæt af (vi bruger bare billige fingervanter, for de tykke varme luffer smider hun og kan ikke lege ordentligt med). Så de bliver bare smidt til vask efter behov.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis det er rigtig slemt med flyverdragten, hænger jeg den på en bøjle ind i brusekabinen og skyller den grundigt igennem. Og så lader jeg den hænge og tørre. Imens har jeg en billig brugt flyverdragt hun kan bruge i mellemtiden.

 

Godt tip! :super Det var netop sådan noget insider viden jeg manglede.. :P Nå, men det må jeg prøve næste gang (som sikkert bliver i morgen  :rolleyes ) Vi har også en reserve han kan få med, hvis den ikke når at blive tør.

 

Det som Mette siger. Det blev jeg anbefalet netop fordi det ikke er godt til flyverdragten at blive vasket for tit.

 

Men han giver den godt nok gas - eller så er der bare ekstremt mudret på deres legeplads? Silke Elia er beskidt på flyverdragten/knæene, men det får den bare lov til at være. Så længe det bare er uden på ;)

 

Super. Det må jeg prøve! :)

Ja, han giver den fuld skrue.. Nææ, de har både fliser, grus og græs på legepladsen, men der er en lille "skov", og der er mega mudret inde.. De sagde idag, at ligeså snart han kommer ud, så løber han derhen og smider sig og plasker i mudder :lol Skøre unge! 

 

Vanter har jeg flere sæt af (vi bruger bare billige fingervanter, for de tykke varme luffer smider hun og kan ikke lege ordentligt med). Så de bliver bare smidt til vask efter behov.

 

Vi har også fingervanter/strikvanter, men jeg tænkte bare det var for koldt? De bliver jo våde hele vejen igennem?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Godt tip! :super Det var netop sådan noget insider viden jeg manglede.. :P Nå, men det må jeg prøve næste gang (som sikkert bliver i morgen  :rolleyes ) Vi har også en reserve han kan få med, hvis den ikke når at blive tør.

 

 

Super. Det må jeg prøve! :)

Ja, han giver den fuld skrue.. Nææ, de har både fliser, grus og græs på legepladsen, men der er en lille "skov", og der er mega mudret inde.. De sagde idag, at ligeså snart han kommer ud, så løber han derhen og smider sig og plasker i mudder :lol Skøre unge! 

 

 

Vi har også fingervanter/strikvanter, men jeg tænkte bare det var for koldt? De bliver jo våde hele vejen igennem?

De ER heller ikke varme nok, men i Lises tilfælde er de bedre end ingenting, da hun jo smider de andre. Og så synes jeg børnene skal kunne bruge deres hænder når de leger. Og hun har da ikke fået frosset nogle fingre af endnu ;)

Hun har så også altid to par i bh'en, så hun kan få et tørt par på, hvis de skal ud mere end én gang på samme dag.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER