Lilly

træt

6 indlæg i dette emne

Hej med jer :loveshower

har haft 2 uger med opkast og kvamle. Pyha det er ikke lige rart. <_<

men om morgen, har jeg det egnetlig fint, men i løbet af dagen kommer kvamlen? det forstår jeg ikke. men nok om det..

jeg er bare SÅ TRÆT hele tiden. kan sove hele natten, være fint frisk om morgen, så tager jeg tøj på, og ordener sengen, tja, så er min energi opbrugt. :blink

altså hvad sker der lige? jeg er sygemeldt fra mit job, kan ikke overskud dette, bare nu at skulle skrive dette, kræver meget af mig. :zzz

Jeg må hellere informere min leder på mandag om at jeg er gravid, men har de krav på at vide mere egnetlig? nogle som ved dette.

Var til lægen sidste uge, der havde jeg det fint, fik taget blodprøver osv, alt fint jubii.

måske skulle jeg igen igen snakke med min læge, sikke meget besøg han har fået af mig i denne tid hehe-

men i må have en dejlig lørdag :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det er ufatteligt håtdt, at være gravid og jeg var i starten også ufattelig træt og kunne sove nærmest konstant og hele tiden.. Jeg brugte også de første 10 uger på at kaste op og det tager rigtig hårdt på kroppen..

Jeg synes godt du kan sige til din arbejdsplads du er gravid, så de kan tage hensyn til dig :) Hvad de mere skal vide, ved jeg ikke ? Hvad tænker du her ? De behøver jo ikke vide mere.. Eller var det af hensyn til barsel ?

Håber snart ud er ovre den træthed :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kommer til at gå over. Også selv om det er svært at overskuge lige nu.

Jeg var også mega træt i starten. Følte mig konstant som en zombie med søvnmangel. :zzz

Og det hjalp ikke at jeg næsten boede ude på wc'et pga kvalme :puke

Jeg opdagede jeg var gravid i starten af Januar, efter den første uge arbejdede hjemme fra i de næste 2 uger af januar, hvor efter at jeg var sygemældt i 2 uger. Nu er jeg kommet tilbage på arbejde men kan endnu ikke klare at arbejde på fuld tid. Det gør at jeg lige nu kun arbejder ca 4 timer. (hvis jeg er go 5 timer)

Min arbejdsplads har været meget forstående (næsten for forstående, hvilket jeg føler kan være lidt pinligt :blush )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uh det er forfærdeligt, men helt normalt..

Jeg var også træt og mit arbejde slugte al min energi, så der var intet tilbage til børn, mand eller hjem <_<

Jeg kan trøste dig med at det bliver bedre, men det tager tid, jeg er nu 12+6 og det er bedre men ikke helt godt..

Håber snart du får det bedre og kan nyde din graviditet :goodluck

Knus til dig :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er selv det igennem som du er igennem.. og det er meget normal, man kan læse det meste på nettet..og det har beroligede mig en del. jeg er også træt konstant, men det er baby, der tager alt din energi, så det er bare at gi dig tid til at hvile, hvis du føler din krop har brug for det

Men håber du snart får noget mere energi, så du kan få din hverdag tilbage.. om ikke andet så de næste par måneder.. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har også været meget træt og meget kvalme (har det desværre stadig og er 16+1).

Alle fagfolk jeg har talt med siger, at det er helt normalt - det er babyen der skal vokse og din krop der skal vænne sig til at være "vært" for et lille nyt liv.

Håber du snart får det bedre og får mere energi.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER