Nitzen1987

Hvilke skeer til grød og mos

12 indlæg i dette emne

Med min store pige var jeg fan af Hipp skeerne, som man på daværende tidspunkt fik i en af de gratis babybokse ☺ dem kan man, så vidt jeg ved, ikke få mere, så nu er jeg på jagt efter nogle nye skeer til brug når Malou starter på grød :) Kan I anbefale en ske?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tommie tippie (staves?) blå med rød ske og skifter farve ved varme. Super god starter-ske.

Ellers har jeg været glad for avent. Orange med hvidt håndtag...

Og de orange i i etui fra tupperware.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har nogle varmefølsomme skeer fra Nuby jeg regner med at bruge igen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Noah var rigtig glad for nogle små skeer med ansigt på fra Babygear.dk jeg kan selvfølgelig ikke huske mærket, men mener de koster 24 for 2 stk. De fås i lyserød og lyseblå (måske også grøn?)

De er meget små, så passer godt til den lille babymund.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har nogle varmefølsomme skeer fra Nuby jeg regner med at bruge igen :)

Dem bruger vi også og både Adam og jeg har elsket dem. De er smalle og dybe i selve skeen, så ting bliver liggende, men så den ikke er for bred til en lille begynder-skemund. Samtidig buer skeens skaft, så den er nem at made med.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er glad for de grønne fra IKEA :) de er modsat dem fra Nuby ikke dybe, og dermed er det nemt for baby at skrabe maden af skeen. Og så er den dejlig smal og passer lige i en lille babymund.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Føtex/Bilka har nogle der minder om HiPP -skeerne. 5 i forskellige farver i deres eget mærke. De fungerer fint.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har ikke erfaring med dem endnu, men jeg har lige købt de her skeer med langt skaft og blød tip lavet af Munchkin - en pakke med 6 stk for 58 kr. hos babygear.dk

 

post-6112-0-58743800-1424764418_thumb.pn

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi er rigtig glade for Börja fra IKEA - 2 stk for 9 kr

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har haft Nuby med varmesensor og de er gode med det dybe mundstykke, men kun, hvos maden er lidt flydende i det, synes jeg. 

 

Noah fik mest fast konsistens og der var jeg mest glad for Avent til ham, fordi de har bloedt, orange mundstykke, som er fladt i det, men det tager godt fat i maden. 

 

Saa for mit vedkommende kommer dte an paa, hvad for en konsistens, der serveres for baby. Husker at Susannes Anna fik ret flydende konsistens, da de var her og der ville Avent jo ikke kunne indeholde ret meget mad, hvor Nuby ligesom har en lille skaal. 

 

Jeg har vaeret glad for at de begge havde langt skaft, men Noah var ogsa heller ikke vildt glad for skemad til hvert maaltid ;) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er glad for de grønne fra IKEA :) de er modsat dem fra Nuby ikke dybe, og dermed er det nemt for baby at skrabe maden af skeen. Og så er den dejlig smal og passer lige i en lille babymund.

Det er de bedste synes jeg, netop fordi den er så smal

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dem fra Ikea brugte vi til at starte på.

Eller kun den smalle.

Den passede perfekt ind i hans mund.

Vi har også nogle med varmeindikator, men kan ikke lige huske mærket.

Tror de er fra Babysam. 

De bliver ikke brugt så tit, for de har en underlig form til Storms mund.

Forleden fandt jeg nogle i Kvickly.

En pakke med 4-6 forskellige farver til ingen penge.

De er favoritten, for de er ikke for dybe, og de passer lige til hans mund :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER