SaraLK

babynest - nu i babysam!

11 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Ih min veninde laver sådan nogle. Kan ikke helt finde ud af om jeg skal have sådan en til den næste.... Er de så gode som alle siger?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih min veninde laver sådan nogle. Kan ikke helt finde ud af om jeg skal have sådan en til den næste.... Er de så gode som alle siger?

Jeg synes det er Nice to have og ikke need to have. Det sir jeg til trods for at vi ikke har en babynest. Vi klarer os fint uden.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har længe ønsket mig en til betterøv... men sys sq de er dyre (DIY-folk på fb)

den her pris kan jeg følge med til! ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den røg straks på ønskelisten ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den røg straks på ønskelisten ;)

Det kan jeg godt forstå! :)

hvis jeg får lidt penge til min fødselsdag, så vil jeg ha en til Liff!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har købt min privat på fb, for 350,- inkl fragt mener jeg det var, også får man den syet i de farver og det stof man ønsker. Den er super lækker, som en lille flytbar mini seng/madras. Jeg tænker den bliver god i sengen, barnevogn, lift og hvis man bare vil putte med baby ved siden af på sofa :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har købt min privat på fb, for 350,- inkl fragt mener jeg det var, også får man den syet i de farver og det stof man ønsker. Den er super lækker, som en lille flytbar mini seng/madras. Jeg tænker den bliver god i sengen, barnevogn, lift og hvis man bare vil putte med baby ved siden af på sofa :D

Det var billigt! - De jeg har set på FB har kostet mellem 500 og 1000kr

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det var billigt! - De jeg har set på FB har kostet mellem 500 og 1000kr

 

Gå ind på FB også skriv Jeppe&Josefine , så er der en gruppe med en masse lækkert man kan få lavet, som man selv vælger, de er fair med priser og de er hurtige :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har lige bestilt og betalt for en DIY babynest via en præmatur køb og salgsside på FB (søg tøjunger) til 350 pp. Så det er samme pris som Babysams ;)

glæder mig til at modtage den i morgen (måske)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER