Barbamama

Gravid og skoldkoppesmitte?

5 indlæg i dette emne

Ja den er også i gravid smalltalk, men jeg tillader mig lige at lave en tråd også :blush

Vi er inviteret til fødselsdag idag, men fødselaren har fået skoldkopper. :( Vi er enige om, at Mar IKKE skal afsted, da vi helst undgår skoldkopper lige nu (hvis vi kan ;)). Og Brian skal heller ikke med, for vi er i tvivl, om han har haft skoldkopper :unsure

Men kan jeg tage med? Jeg har haft skoldkopper, men baby har jo selvfølgelig ikke (men hun er jo i maven)?

Og hvis jeg tager med, kan jeg så risikere at tage smitte med hjem til drengene? :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Der er ingen risiko for baby i maven. Og tror ikke at du kan tage smitten med hjem. Skoldkopper smitter ved dråbekontakt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Okay tak :balloons

Jeg tænkte bare på Troldemors tidligere tråd om skoldkopper, hvor jeg synes at nogen snakkede om, at andre børn måske kunne blive smittet, hvis de sad i samme indkøbsvogn som hendes skoldkopperamte søn evt havde siddet i :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Okay tak :balloons

Jeg tænkte bare på Troldemors tidligere tråd om skoldkopper, hvor jeg synes at nogen snakkede om, at andre børn måske kunne blive smittet, hvis de sad i samme indkøbsvogn som hendes skoldkopperamte søn evt havde siddet i :unsure

Jeg fik ovenstående at vide af min læge sidste år da jeg var gravid og Simon havde skoldkopper. Fik af vide at hvis jeg havde ham med ud og handle skulle jeg bare tørre håndtaget på vognen af med en desinfektions serviet

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm okay :chin: Tak for svar :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER