Lia

Vi venter på jer, Susanne og Aloha88

26 indlæg i dette emne

Jeg tror den er god nok. Siger I ikke snart hej herinde.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg synes man skal tage den tid man har brug for. Nok kan man have en positiv test, men hovedet skal også lige følge med..

Det er masser af tid til at være i en online terminsgruppe.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er jeg helt enig i. Det var faktisk bare for sjov og ment sødt.

Skal jeg slette opslaget igen? det var ikke tænkt, at det skulle stresse nogen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes ikke, du skal slette noget! Vi glæder os alle sammen over at de hører til her, og glæder os til de kommer..

Jeg er slet ikke i tvivl om, at det var i bedste mening :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er jeg glad for, du siger. Blev lige lidt trist, hvis jeg havde stødt nogen.

Det var bare et tidligt velkommen til.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

No worries! Det var ikke min mening at gøre dig trist eller noget. Ville bare udtrykke min forståelse for, at det kan tage noget tid sådan for alvor at give sig hen til graviditeten.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes også det var rigtig sødt, og blev helt glad da jeg læste det :wub

men jeg har stadig ikke helt forstået det og vil gerne vente til mandag efter lægen :) men jeg glæder mig til at deltage 100% i gruppen :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes også det var rigtig sødt, og blev helt glad da jeg læste det :wub

men jeg har stadig ikke helt forstået det, men har svært ved for alvor at turde tro på det, så vil gerne vente til mandag onsdag efter lægen :) men jeg glæder mig til at deltage 100% i gruppen :yay

:ditto

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes også det var rigtig sødt, og blev helt glad da jeg læste det :wub

men jeg har stadig ikke helt forstået det og vil gerne vente til mandag efter lægen :) men jeg glæder mig til at deltage 100% i gruppen :yay

 

 

:ditto

 

 

Og så kan jeg vist melde mig i koret, men smide tirsdag på bordet:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og så kan jeg vist melde mig i koret, men smide tirsdag på bordet:)

Whaaaaat?!?!?! :o :blink

Kæmpe tillykke! YAY, hvor er jeg glad på dine vegne :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og så kan jeg vist melde mig i koret, men smide tirsdag på bordet:)

:O Det er da gået min næse forbi I prøvede! Kæmpe tillykke :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1000 tak. Og i lige måde:) det har også været lidt vildt. Jeg har spist medicin i et år for at se om det kunne gøre noget ved alle de dér irriterende stressfølger jeg render rundt med, men det har ikke rigtigt gjort noget. Så vi aftalte med lægen at jeg stoppede efter nytår og vi så skulle prøve at komme videre med vores liv som familie, som det nu ser ud og med fokus på det der er godt, og det er der jo heldigvis masser af. Men altså, på trods af alt, må jeg jo være überfertil, for jeg er blevet gravid i første forsøg. Så selvom det er et ønskebarn og også velovervejet, så er det også gået hurtigt. Jeg føler mig meget heldig. Der er dog lussingsyge i Ts vuggestue, så der er flere barrierer der lige skal krydses inden jeg tør glæde mig fuldt ud.

Men jeg glæder mig til forhåbentlig at følges med jer andre på denne næste rejse udi vidunderligheden :)

PS i er da for skønne. Tak for supersøde reaktioner. Jeg blir så glad.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ejj, stort tillykke! :loveshower

Glæder mig til at byde jer alle velkommen i terminsgruppen :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Whaaat fister! TILLYKKE!! :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og så kan jeg vist melde mig i koret, men smide tirsdag på bordet:)

Hvor langt er du? Har du regnet terminsdato ud?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og så kan jeg vist melde mig i koret, men smide tirsdag på bordet:)

Stort tillykke :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Næste uge bliver så god en uge!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke til dig Fister :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og tillykke til alle jer! :) terminsdato er 26. Oktober:) så jeg er kun cirka 4.5. Alt kan gå galt endnu, men der er ingen tvivl om at hele min krop er gravid..,

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kæmpe stort tillykke Fister :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med det. Du kan bede din læge om at få taget en blodprøve for at tjekke om du har eller er i fare for lussingesyge. Det gjorde jeg, da en kollegas datter har lussingesyge. Hvis man har haft det før kan man heldigvis ikke få det igen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med det. Du kan bede din læge om at få taget en blodprøve for at tjekke om du har eller er i fare for lussingesyge. Det gjorde jeg, da en kollegas datter har lussingesyge. Hvis man har haft det før kan man heldigvis ikke få det igen.

 

Tak Julle. Jeg har allerede en stor blodudtrækning op ad armen efter en lyn-blodprøve i går, så nu skal jeg bare vente på svar:) Det er lidt en praktisk udfordring når man ikke må komme i sin søns vuggestue...Men forhåbentlig er jeg immun og så skal vi ikke tænke mere over det. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh, jeg ved ikke om jeg kan vente til på onsdag :blush

Jeg har de sindsygeste kanonkuglebryster og er allerede begyndt at være træt, på den der helt uoverskuelige måde (heldigvis stadig først ved 17-18-tiden), så jeg er i hvert fald gravid ;) :wub

Det ændrer ikke min risiko for det går galt, at jeg begynder at tro på det og agere efter det nu og glæder mig over, at jeg ER gravid og kan deltage i TG og graviditets-forum. Og jeg glæder mig sådan til at komme ind til Jer. Det er en FAB terminsgruppe! :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Yay! Tillykke Fister!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh, jeg ved ikke om jeg kan vente til på onsdag :blush

Jeg har de sindsygeste kanonkuglebryster og er allerede begyndt at være træt, på den der helt uoverskuelige måde (heldigvis stadig først ved 17-18-tiden), så jeg er i hvert fald gravid ;) :wub

Det ændrer ikke min risiko for det går galt, at jeg begynder at tro på det og agere efter det nu og glæder mig over, at jeg ER gravid og kan deltage i TG og graviditets-forum. Og jeg glæder mig sådan til at komme ind til Jer. Det er en FAB terminsgruppe! :biglove

Ja, det er og rigtig meget velkommen til. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER