enirt and

Er der nogen?

9 indlæg i dette emne

Hej! Er der nogen tilbage I denne gruppe? og I så fald hvordan går jeres graviditet?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Altså, jeg hører rigtigt til her med termin 29/5. Jeg har dog holdt mest til i juni-gruppen, fordi jeg startede med at have termin 2/6, men også fordi der er mere aktivitet ;)

Min graviditet går ret godt. Jeg er den sidste uge begyndt at tisse rigtig meget, døjer indimellem med halsbrand og mit bækken driller, hvis jeg ikke passer på. Men ellers har jeg der skønt :loveshower Jeg nyder at være gravid og glæder mig helt sindssygt! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jaa det er jo lige spørgsmålet...

Her går det godt, dog har jeg døjet med en del spændinger i mit underliv, ved ikke om der er andre der oplever det samme. Til min 25 ugers undersøgelse sagde læge dog at det ikke var noget så det går jeg ud fra...  

Det gør mig dog noget nervøs til tider... er bange for at gøre noget forkert

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Halløj :)

Jeg er næsten holdt op med at tjekke herinde, for nej, der sker ikke så meget, alle er vidst hoppet på Facebook i stedet for ;)

Men jeg har det godt, det går vidst som det skal bortset fra et ømt haleben nogle dage :(

Har været til JM i dag, hovedet nedad og 1400 gram, så det er lige efter bogen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har det også godt. Jeg var til ekstra scanning i tirsdags pga gastric bypass operation og lillebror blev scannet til 1500g. Jeg går på barsel på fredag og jeg glæder mig for jeg er ved at synes det er lidt hårdt at være på arbejde og derefter hjem til en aktiv 2 1/2 årig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Godt at høre at det går godt godt rundt omkring:) og at der stadig er lidt liv tilbage I gruppen hehe..

 

Her går det også godt! Alt er som det skal være med baby, babyværelset er klar, tøjet er vasket, barnevogn og hvad man ellers får brug for er købt, gratis babypakker er hentet og hospitalstasken er pakket.

Så jeg er bare 110% klar til at slappe totalt af på min barsel(som først starter om en måned) inden man skal være mor for første gang:D 

 

Jeg synes det er en skøn tid og tanken om at man går en endnu bedre tid I møde er ubeskrivelig:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha... Vi er til gengæld ikke klar til hendes ankomst...

Mangler at male værelse, købe seng, reol og små ting.. Og have tjekket op på tøj, stofbleer osv...

Synes ugerne på arbejde er så travle at jeg ikke orker at fare omkring i weekenderne også ;)

Men har sagt til manden at vi skal se og komme i gang nu :)

Går på barsel den 27/3, og jeg glææææder mig for vildt til det :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan kan det være du allerede går på barsel d. 27/3?

Det gode ved I mangler at få ordnet en masse er at du har noget at tage dig til når du er på barsel!

 

Jeg gruer for at gå på barsel, jeg ved ikke hvad jeg skal lave hehe.. Selvom jeg synes det er ved at være hårdt at gå på arbejde hver dag så kan jeg heller ikke holde ud at ligge på min flade derhjemme, det er for kedeligt!

Så havde jeg håbet på at kunne få sovet en masse for at være total udhvilet og klar til baby men jeg kan ikke sove særlig meget vågner hele tiden.

 

Har du været til fødselsforberedelse? Jeg har selv været to gange indtil videre, synes man får mange nyttige informationer men hold da op hvor er det kedeligt..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er fordi jeg holder to ugers ferie inden barslen rigtig begynder :)

Jeg glæder mig, jeg skal nok få tiden til at gå, og få slappet af ;)

Hvornår går du fra?

Jeg går ikke til fødselsforberedelse denne gang.. Men kan huske fra sidst at det er lidt kedeligt ;) men nyttigt, jeg fik i hvert fald brug for gispeøvelserne

;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER