TinaHornstrup

så blev lærke et novemberbarn...

10 indlæg i dette emne

Hej piger...

smutter herind fra december gruppen.

.. vores lille lærke kom til verden dHej piger... vores lille lærke kom til verden den 27 november kl 18:24. 50 cm og 2913 gram. Det gik egentlig meget stærkt. Havde uro om natten og sov dårligt. Havde småveer. Hele dagen forsøgte jeg at sove afbrudt af veer. 5 min mellem gennem hele dagen. Kl 14 kunne jeg ikke mere og en veninde kørte mig til Esbjerg mens min kæreste kørte bagefter fra Ribe. Havde mange smerter så fik morfin og faldt i søvn på lille overvågningsstue. Kl lidt i 6 vågner jeg for at tisse men kan ikke. Kan heller ikke lægge mig igen. Går på toilettet og derefter får jeg presseveer. Bliver nærmest slæbt ind på stuen igen og vupti er hun født. Kunne slet ikke holde igen. Jeg mistede 1,7 liter blod og måtte på Op for at stoppe blødning. Lærke kom på neo fordi fostervand var grønligt og hun skulle afgiftes for morfinen. Hendes far fulgte med hende. Hun er skøn og det gode er at jeg ikke fik det psykisk dårligt efter hendes fødsel.en 27 november kl 18:24. 50 cm og 2913 gram. Det gik egentlig meget stærkt. Havde uro om natten og sov dårligt. Havde småveer. Hele dagen forsøgte jeg at sove afbrudt af veer. 5 min mellem gennem hele dagen. Kl 14 kunne jeg ikke mere og en veninde kørte mig til Esbjerg mens min kæreste kørte bagefter fra Ribe. Havde mange smerter så fik morfin og faldt i søvn på lille overvågningsstue. Kl lidt i 6 vågner jeg for at tisse men kan ikke. Kan heller ikke lægge mig igen. Går på toilettet og derefter får jeg presseveer. Bliver nærmest slæbt ind på stuen igen og vupti er hun født. Kunne slet ikke holde igen. Jeg mistede 1,7 liter blod og måtte på Op for at stoppe blødning. Lærke kom på neo fordi fostervand var grønligt og hun skulle afgiftes for morfinen. Hendes far fulgte med hende. Hun er skøn og det gode er at jeg ikke fik det psykisk dårligt efter hendes fødsel.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hejsa! tillykke med jeres lille Lærke! :Hurra

Hvornår havde du egentlig termin?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hejsa! tillykke med jeres lille Lærke! :Hurra

Hvornår havde du egentlig termin?

Det havde jeg den 1 december og tak :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det havde jeg den 1 december og tak :-)

Okay ;) det var jo ikke så meget før tid! lækker lille størrelse!

Er det første barn? I så fald, lyder gik det da rimelig tjept med fødslen! ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Okay ;) det var jo ikke så meget før tid! lækker lille størrelse!

Er det første barn? I så fald, lyder gik det da rimelig tjept med fødslen! ;)

3 barn og absolut sidste. Hun blev undfanget 2 uger ca før jeg blev steriliseret. :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

3 barn og absolut sidste. Hun blev undfanget 2 uger ca før jeg blev steriliseret. :-)

Så ikke spor planlagt, kan jeg regne ud:p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så ikke spor planlagt, kan jeg regne ud:p

Nemlig. Men vil for alt i verden ikke undvære hende.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort tillykke med jeres lille Lærke :) Og dejligt med en "nem" fødsel, der ikke har sat spor psykisk.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort tillykke med jeres lille Lærke :) Og dejligt med en "nem" fødsel, der ikke har sat spor psykisk.

tak nadia. Ja det er dejligt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

velkommen til novembergruppen og tillykke herfra også :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER