Krydderpigen

Hvad laver I til dagligt?

17 indlæg i dette emne

Tænkte det kunne være sjovt at vide:

 

Jeg selv er studerende. Jeg læser jura på Københavns Universitet. Oprindeligt er jeg uddannet advokatsekretær, så var i branchen i mange år inden jeg tog springet og startede på studiet i 2011.

 

Ved siden af arbejder jeg på et mindre advokatkontor på Amager som stud.jur. Jeg arbejder ca. 15 timer om ugen ved siden af studiet på fuldtid, så der er masser at se til i perioder :) - Til gengæld har jeg mere ferie og mere flexibilitet. - Det er rart :)

 

Glæder mig til at høre, hvad I andre sysler med?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er pædagog på et fritidshjem :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er finansiel chef-controller i et stort dansk sikkerhedsfirma.

Jeg startede som deltid mens jeg læste og har siden arbejdet mig op.

Det er et tid tider lidt stressende kontorjob - men jeg har flex og hjemmearbejdsplads og min mand arbejder i samme virksomhed, så vi prøver at indrette os bedst muligt..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis vores scanning går godt på torsdag så vil jeg også gerne fortælle jer hvad jeg laver, for så er jeg klar til at være lidt mindre anonym :) så får den nærmeste familie og venner nemlig også at vide at jeg er gravid!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg arbejder som kok på et kursuscenter hvor vi dagligt bespiser omkring 100-300 gæster... Jeg har været åben fra start om min graviditet, så kan heldigvis tage de hensyn som er nødvendige i forhold til løft... Jeg arbejder i den kolde afd så arbejder for det meste 7-15

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er pædagogstuderende, og er pt i praktik i en vuggestue :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg arbejder som receptionist på et dejligt hotel :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg studerer på RUC på 4. semester. Har tidligere været bankrådgiver i 10 år.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er cand.scient.oecon (har en kandidatgrad i matematik-økonomi fra KU ;)) og arbejder som Treasury Dealer i Coop Danmark :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er cand.scient.oecon (har en kandidatgrad i matematik-økonomi fra KU ;)) og arbejder som Treasury Dealer i Coop Danmark :)

Mon ikke du arbejder sammen med min meget høje ven Michael så? (og hvis du gør, så bare rolig, jeg fortæller ikke andre om hvad der sker på BK)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mon ikke du arbejder sammen med min meget høje ven Michael så? (og hvis du gør, så bare rolig, jeg fortæller ikke andre om hvad der sker på BK)

Jeg arbejder sammen med mange der hedder Michael :P 

Hvilken afdeling arbejder han i og hvad starter hans efternavn med?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg arbejder sammen med mange der hedder Michael :P

Hvilken afdeling arbejder han i og hvad starter hans efternavn med?

Han er inde på hovedkontoret. Er det Albertslund, vist? Jeg kan ikke huske hvad hans afdelingen præcist er for en. Efternavn er V J, og så er han kendetegnet ved at være 2 meter høj:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Han er inde på hovedkontoret. Er det Albertslund, vist? Jeg kan ikke huske hvad hans afdelingen præcist er for en. Efternavn er V J, og så er han kendetegnet ved at være 2 meter høj:)

Vi sidder ca. 8-900 mennesker på hovedkontoret (i Albertslund)  :P

Jeg tror vist ikke jeg umiddelbart kender nogen Michael der er 2 meter høj, men nu vil jeg helt sikkert kigge efter en ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi sidder ca. 8-900 mennersker på hovedkontoret :P

Jeg tror vist ikke jeg umiddelbart kender nogen Michael der er 2 meter høj, men nu vil jeg helt sikkert kigge efter en ;)

Haha, gør det. Han er i hvert fald svær at overse  :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er uddannet frisør. Jeg har min egen salon i vores hus

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå, nu vil jeg også godt skrive hvad jeg laver :) jeg underviser flygtninge og indvandrere i dansk på en sprogskole :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER