PiaColette

Navngivningsfest

7 indlæg i dette emne

Hejsa.

Vi skal navngive vores datter først i April.

Da der ikke skal være en kirkelig ceremoni efterlyser jeg gode ideer til at gøre noget særligt ud af festen.

Gode ideer efterlyses!

:balloon

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Min niece blev navngivet, og jeg synes det var en flot fest alligevel.

Der var to indslag, som moren havde bedt om. Det ene var at barnets morfar spillede en sang på saxofon - en sang der betød noget specielt for ham. Meget smukt. Det andet var at jeg, som gudmor, holdt en tale. Min lillebitte niece smilede under hele talen, så det var fantastisk.

Desuden blev der gjort meget ud af at få taget nogle flotte gruppebilleder af alle gæsterne.

Det var en stille og rolig navngivningsfest, men rigtig flot.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej

Vores søn skal også navngives, vi har tænkt os at holde chanpagnebrunch en lørdag.

Jeg syntes at stemningen til de barnedåber jeg har været til om lørdagen har været meget mere festlig og livlig end om søndagen. Desuden bliver folk ofte hængende længere om lørdagen.

Jeg har tænkt mig at dække et flot bord, og så lave lidt lir til børnene. Børnebord, tegnebord, slikpose, "sæt halen på æslet" og lign.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej

Vores søn skal også navngives, vi har tænkt os at holde chanpagnebrunch en lørdag.

Jeg syntes at stemningen til de barnedåber jeg har været til om lørdagen har været meget mere festlig og livlig end om søndagen. Desuden bliver folk ofte hængende længere om lørdagen.

Jeg har tænkt mig at dække et flot bord, og så lave lidt lir til børnene. Børnebord, tegnebord, slikpose, "sæt halen på æslet" og lign.

Rigtig god idé med Champagnebrunch en lørdag - den tror jeg faktisk jeg vil foreslå for min mand :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hejsa,

Da begge vores piger blev navngivet havde jeg fundet en speciel sang, som jeg spillede for dem. Den ene var 'Sarahs song' af Sissel Kyrkjebø og den anden var 'Your song' med Elton John. Mens jeg spillede sangen for det lille pus holdt jeg hende i mine arme og alle gæsterne lyttede med. Det betød rigtig meget for mig.

Håber at du finder dit særlige indlæg :-)

KH//RIKKE

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En lille opfølgning:

Gaia blev navngivet d. 2/4 og det var fantastisk vejr.

Jeg havde fået flettet en blomsterkrans til hende og hun så bare SÅ kær ud med den på!

Alle gæster tegnede en tegning til hende og skrev en lille hilsen/digt/livsråd/historie og det hele blev samlet i en flot mappe.

Vi havde bestemt, at Gaia ikke skulle gå fra arm til arm og jeg tror det bla var med til, at hun havde en rigtig god eftermiddag - og smilede eksemplarisk til flere af sine gæster :P

Vi havde lånet et gæsteværelse i det fælleshus vi havde lejet og der satte jeg mig ind når hun skulle ammes så hun lige fik en lille pause i ny og næ og det fungerede rigtig godt.

Vi havde sat nogle kasser med dublo og andet lejetøj til ungerne og printet mandalaer ud de kunne farvelægge så de var godt underholdt.

Alt i alt en rigtig dejlig dag :hurra

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal til navngivningsfest hos min søs og svoger til sommer. Det bliver det nærmeste familie, til en hyggelig eftermiddag og aften, med grill og familiehygge :loveshower

Bare stille og roligt, ikke noget vildt og voldsomt, glæder mig rigtig meget. Jeg har så lovet at medbringe en kage og lidt muffins, så der er noget til eftermiddagskaffen/den søde tand ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER