AnnikaF

Hvor går jeg hen og køber sko? (Kbh)

21 indlæg i dette emne

Tvillingerne går efterhånden rigtig godt, Anton gik sågar hele den lange vej hen til legepladsen i torsdags og skubbede Oscar i løbevognen :) Nå - så de skal have sko nu. Tænker umiddelbart Rap begyndersko eller lignende, men hvor Søren går jeg hen og får god vejledning og hjælp og godt udvalg? For jeg tør da ikke købe på nettet, gør jeg?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Mener de anbefaler 'Rend og hop' som måske ligger i Vanløse?!? Dem i min terminsgruppe der bor i Kbh.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville bestemt købe i en fysisk butik, hvor du kan få vejledning, nogen modeller kan også sidde bedre end andre og det kan være svært at vurdere på netshops....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var bare helt banalt i skoringen da vi skulle have vinterstøvler for første gang. Jeg føler vi fik god og 'ærlig' hjælp. Og Vitus er i hvert fald ikke ked af at få hverken sko eller støvler på.

Jeg turde ikke købe på nettet...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tjubang sko holder til i Kbh og forhandler Rap sko.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak piger! Vi må lige prøve at kigge på de par steder :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tang sko på Frederiksberg, meget kompetent og ærlig vejledning.

Min søsters butik, Østerbrogade. Lidt svingende mht råd og vejledning, handler dog stadig her, da jeg bor lige om hjørnet :)

Illum er jeg blevet RIGTIG glad for. De er så søde til at hjælpe og er ærlige i deres vurdering.

Min søn har smal fod med lav vrist, så det kan tage noget tid at finde det rigtige.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tang sko på Frederiksberg, meget kompetent og ærlig vejledning.

Min søsters butik, Østerbrogade. Lidt svingende mht råd og vejledning, handler dog stadig her, da jeg bor lige om hjørnet :)

Illum er jeg blevet RIGTIG glad for. De er så søde til at hjælpe og er ærlige i deres vurdering.

Min søn har smal fod med lav vrist, så det kan tage noget tid at finde det rigtige.

Tak! Havde kigget lidt på Min Søsters Butik, men dropper det nok så.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvilke mærker fører Ønskebørn? Og er der god vejledning? (Hillerød er nemmest for os).

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvilke mærker fører Ønskebørn? Og er der god vejledning? (Hillerød er nemmest for os).

Vores har dårlig vejledning - fx kan de ikke måle skoene/børnenes tæer. Men det er i Viborg.

Vores forhandler blandt andet Angulus, Bisgaard, Hummel.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vores har dårlig vejledning - fx kan de ikke måle skoene/børnenes tæer. Men det er i Viborg.

Vores forhandler blandt andet Angulus, Bisgaard, Hummel.

Aar okay, det er nok dumt at satse på så.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi fik god vejledning i ønskebørn i Rødovre. Vi endte med en fin superfit sko til Andrea, som hun eeeeelsker! Vi må pakke den væk, når vi er hjemme, da hun henter den ind i stuen heeeele tiden :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tjubangsko på frb søde! Det er dem, der laver Arauto rap sko, så de har hele sortimentet i butikken og kan give den bedste vejledning. Det er desuden en rigtig børnevenlig butik med legetøj og lidt søde sager til børnene. Hehe

Vi købte sko til M der og skal snart derind igen for at købe nye.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Perfekt - flere gode bud! Så må vi se hvor Skodaen finder hen ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tjubangsko på frb søde! Det er dem, der laver Arauto rap sko, så de har hele sortimentet i butikken og kan give den bedste vejledning. Det er desuden en rigtig børnevenlig butik med legetøj og lidt søde sager til børnene. Hehe

Vi købte sko til M der og skal snart derind igen for at købe nye.

Ditto - har også kun været meget glad for at handle der.

Og illum er også godt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tjubangsko på frb søde! Det er dem, der laver Arauto rap sko, så de har hele sortimentet i butikken og kan give den bedste vejledning. Det er desuden en rigtig børnevenlig butik med legetøj og lidt søde sager til børnene. Hehe

Vi købte sko til M der og skal snart derind igen for at købe nye.

Ditto - har også kun været meget glad for at handle der.

Og illum er også godt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ditto - har også kun været meget glad for at handle der.

Og illum er også godt :)

Det lyder som et godt valg med Frederiksberg.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for hjælpen søde piger! Vi var i Tjubang sko på Frederiksberg i dag (og kom forbi en lækker legeplads!), hvor vi fik super vejledning. Nøj han er rar ham ekspedienten. Og vi kom hjem med de her skønheder i en lillebitte str. 20 - Oscar var endda på nippet til str. 19, nøjs de er små! Mørkeblå til Anton og brun til Oscar, så de ikke går hinandens sko skæve ;)

rgxBnXq.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for hjælpen søde piger! Vi var i Tjubang sko på Frederiksberg i dag (og kom forbi en lækker legeplads!), hvor vi fik super vejledning. Nøj han er rar ham ekspedienten. Og vi kom hjem med de her skønheder i en lillebitte str. 20 - Oscar var endda på nippet til str. 19, nøjs de er små! Mørkeblå til Anton og brun til Oscar, så de ikke går hinandens sko skæve ;)

rgxBnXq.jpg

Hvor er de fine :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er nok ham, der har butikken. Han er rigtig prof!

Så skønne sko!

De har jo mini-fødder. M fik str. 22/23 i diverse sko tilbage i november! Haha. Hvor er det sjovt. Hun har det vist ligesom mig. Jeg brugte str 35 i børnehaveklassen. I dag bruger jeg str. 38. Så jeg gik bare rundt med kæmpe hænder og fødder de første år af mit liv. Hehehehe

Vil drengene mon med på zoo-date en dag?

Knuuuus

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fine sko. Dejligt med en god betjening :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER