Posted May 3, 2015 Lækker værelse William har fået :) Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 4, 2015 Tak piger :kiss Jeg skal nok komme med nogle ordentlige billeder, i morgen bliver det nok. Min telefon stenede totalt i går <_< Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 4, 2015 Hvor er det et fint børneværelse :kuller Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 26, 2015 Hov - udeblev der ikke en større fotoreportage her ;) Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 26, 2015 Hov - udeblev der ikke en større fotoreportage her ;) Jo UPS!! Nå men så kan jeg passende omdøbe tråden til Damlund palads ;) og tilføje billeder af gangen også :super I morgen forstås! Når cirkusdyret aka kaostumlingen aka William endelig sover, er det alt for mørkt til billeder :P Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 27, 2015 Jo UPS!! Nå men så kan jeg passende omdøbe tråden til Damlund palads ;) og tilføje billeder af gangen også :super I morgen forstås! Når cirkusdyret aka kaostumlingen aka William endelig sover, er det alt for mørkt til billeder :P :) Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 14, 2016 Haha, jeg har da total forsømt herinde! Men se lige hvad der er kommet op på væggen :) Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 14, 2016 Så fine! - og du skylder flere billeder ;) Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 14, 2016 Fine billeder! :yay Hvor er de fra? Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 14, 2016 Jeg er også rigtig glad for dem :loveshower Drengene fik dem i julegave af min søster, hun laver dem selv. Hun har en shop hvor hun laver plakater og wallstickers (vildmedwallstickers.dk), så vi bliver tit forkælet med alt sådan noget :D Share this post Link to post Share on other sites