Barbamama

Hvad skal jeres baby hedde? :)

99 indlæg i dette emne

De er så fine sammen  :kuller

Tak for det ven! Jeg er heller ik stødt på nogen der var mere mig, så det bliver nok sådan.. Også nu hvor Torben er så glad for august...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi venter en lille Lea (med mindre det slet ikke passer til hende, men får vi forhåbentlig snart at se) :)

 

Hun bliver ihvertfald kaldt Lea i daglig tale :). Og har også fået sagt det til familien.

Min svigermor skal ikke sidde og give mig alt det babytøj hun havde fra da drengene var små når jeg har hormoner så jeg begynder at tude og sige til manden at hvor vil det her være fint til Lea..... Smart når vi ikke ville afsløre navnet, men er det jo så bare blevet løbende. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi er helt enige om at blir det en pige skal hun hedde, Mei. Det er et navn fra sidste gang, men vi er stadig lige vilde med det.

Drengenavne er en helt anden snak. :(

Vi er begge vilde med den engelske udtale af navnet Jonathan, men ingen af os kan li den danske udtale. Derfor er navnet blevet droppet!

Jeg vil SÅ gerne have en Jonathan - jeg elsker både den engelske og den danske udtale og synes det passer fint sammen med Anna :kuller

Søren er desværre ikke enig <_<

 

Vi ved endnu ikke havde det bliver, men vi har fundet navne til begge køn. Carl-Gustav eller Vilhelmina. Vi har i forvejen Sidsel-Kirstine (7 år) og Sara-Katrine ( 5 år)

 

Jeg sad og kiggede navne bøger med ældre navne og stødte på Madsgine, prøv at sige det højt, jeg jeg griner stadig...... ;)

Hahaha - jeg skulle lige læse det et par gange og jeg griner stadig :D

 

Alfred :wub

Det er også på min liste :wub

 

Jeg tror måske også at vi er nået frem til hvad vi skal kalde vores dreng...

 

Vi har jo Elin Marie i forvejen og det måtte gerne passe sammen med hende. 

Var det blevet en pige mere, skulle hun have heddet Clara Sofie, men nu hvor vi ved at det bliver en dreng, så er vi nok rimelig sikre på at det bliver August Emil....

 

Og så i daglig tale Elin og August... det passer fint sammen synes jeg...

Så fint sammen! :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi er helt enige om at blir det en pige skal hun hedde, Mei. Det er et navn fra sidste gang, men vi er stadig lige vilde med det.

Drengenavne er en helt anden snak. :(

Vi er begge vilde med den engelske udtale af navnet Jonathan, men ingen af os kan li den danske udtale. Derfor er navnet blevet droppet!

Vi havde også Jonathan med den engelske udtale som favorit, men den røg nemlig hos os fordi vi ikke ville have han skulle rette folk når han ville blive kaldt Jonathan også sige: Jeg hedder Jonathan :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi havde også Jonathan med den engelske udtale som favorit, men den røg nemlig hos os fordi vi ikke ville have han skulle rette folk når han ville blive kaldt Jonathan også sige: Jeg hedder Jonathan :)

Jeg ville da aldrig udtale det på den engelske måde, med mindre jeg snakkede engelsk? :blink

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville da aldrig udtale det på den engelske måde, med mindre jeg snakkede engelsk? :blink

Det er fordi vi ville have udtalen fra Back 2 Back klassikeren, Jonathan ;) Lidt kringlet, men det var det vi gerne ville, men igen vidste vi det ville blive noget vrøvl! Så vi endte som bekendt med noget helt andet :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi havde også Jonathan med den engelske udtale som favorit, men den røg nemlig hos os fordi vi ikke ville have han skulle rette folk når han ville blive kaldt Jonathan også sige: Jeg hedder Jonathan :)

Dejligt at der er andre der har haft de samme overvejelser :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville da aldrig udtale det på den engelske måde, med mindre jeg snakkede engelsk? :blink

Jeg er ordblind og var i starten ikke klar over, at det var det samme navn, bare udtalt på dansk og engelsk.

Fandt først ud af det, da vi snakkede navne hjemme ved mine forældre, og min mor så sagde " jamen så kommer han jo til at hede Jonathan" (dansk udtale). Blev godt nok lidt tøsefornærmet, for her syntes jeg jo lige at vi havde fundet det perfekte navn, og så ødelagde hun det. :D

Hun har også prøvet på det, med vores pigenavn denne gang.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har næsten besluttet os for David. Men overvejer stadig følgende: Oswald, Rasmus, Titan og Isaac.

Det sidste er jeg varm fortaler for :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lige nu synes jeg, han skal hedde "Det-lille-r.vh.l-som-allerede-inden-han-er-kommet-ud-gør-sin-mors-nætter-til-et-levende-helvede"!!!!!!

Ej, undskyld.... Men åh, altså!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lige nu synes jeg, han skal hedde "Det-lille-r.vh.l-som-allerede-inden-han-er-kommet-ud-gør-sin-mors-nætter-til-et-levende-helvede"!!!!!!

Ej, undskyld.... Men åh, altså!

Jeg har hørt, at der er mange, der går op i, om barnet selv kan stave sit navn, og her må jeg bare sige... Det kan du sgu ikke være bekendt :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har hørt, at der er mange, der går op i, om barnet selv kan stave sit navn, og her må jeg bare sige... Det kan du sgu ikke være bekendt :lolhit

Og det kommer sgu til at tage tid før han kan skrive det selv :lol

Og :kram2 med nætterne, det er så mega provokerende at man da ikke kan få lov at sove ordentligt den sidste tid, inden man får babyen <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og det kommer sgu til at tage tid før han kan skrive det selv :lol

Og :kram2 med nætterne, det er så mega provokerende at man da ikke kan få lov at sove ordentligt den sidste tid, inden man får babyen <_<

For ikke at tale om, hvor mange stykker papir han skal bruge

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:lol :lol :lol

Og :kram til dig BSB! Inden Valdemar blev født, hed han gerne Ninja-Aben ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lige nu synes jeg, han skal hedde "Det-lille-r.vh.l-som-allerede-inden-han-er-kommet-ud-gør-sin-mors-nætter-til-et-levende-helvede"!!!!!![/qoute]

:lol

Det bliver nok også svært at få plads til fulde navn på blanketter osv

Ej, undskyld.... Men åh, altså!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold kæft mand det er go humor BSB og fru skruk!!

Jeg håber dog at i har et andet navn som back-up....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi er lige blevet enige om et pigenavn ❤️ (Som desværre er hemmeligt) så mangler vi bare at blive enige om at få en baby

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

PS Lilly Luna kaldte vi Ninja Panda mens vi holdt navnet hemmeligt, de er godkendte navne. Er ikke helt sikker på at BSBs navn er (endnu?!)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er kun 8 uger henne, så vi kender ikke kønnet endnu, men vi er blevet ret enige om Sif til en pige og Storm til en dreng :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Storm kan jeg rigtig godt li :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Storm kan jeg rigtig godt li :-)

Storm er rigtig sødt! Min veninde stjal det lige for næsen af os, men deres dreng lignede også en rigtig Storm, så det gjorde ikke noget :-).

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vores lille pige hedder Noor.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror måske også at vi er nået frem til hvad vi skal kalde vores dreng...

 

Vi har jo Elin Marie i forvejen og det måtte gerne passe sammen med hende. 

Var det blevet en pige mere, skulle hun have heddet Clara Sofie, men nu hvor vi ved at det bliver en dreng, så er vi nok rimelig sikre på at det bliver August Emil....

 

Og så i daglig tale Elin og August... det passer fint sammen synes jeg...

Det passer bare så fint sammen :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det passer bare så fint sammen :wub

Tak Louise! Vi har i hvert fald ik nogen andre på hånden, så valget bliver vist ik så svært...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vores prinsesse kommer ret sikkert til at hedde Leah Filucca :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER