Håbetsglæde

Mærke udenpå

20 indlæg i dette emne

Waow jeg kunne i går aftes, da jeg lå i sengen og prøvede på at sove. ( 19+0 )Mærke baby sparke så hårdt, så ville jeg prøve at få ham lidt til ro, ved at lægge hånden på maven, det plejer at hjælpe. Men ikke igår han sparkede og puffede. Det var helt surrealistisk at kunne mærke det både inde fra og udefra :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Waow jeg kunne i går aftes, da jeg lå i sengen og prøvede på at sove. ( 19+0 )Mærke baby sparke så hårdt, så ville jeg prøve at få ham lidt til ro, ved at lægge hånden på maven, det plejer at hjælpe. Men ikke igår han sparkede og puffede. Det var helt surrealistisk at kunne mærke det både inde fra og udefra :D

 

Åhhhh - det er SÅ skønt  :loveshower 

glææææder mig til at kunne mærke lillepigen udenpå  :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

org jeg tror heller ikk der går lang tid før far kan mærke lillemanden.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åhhhh - det er SÅ skønt  :loveshower 

glææææder mig til at kunne mærke lillepigen udenpå  :7himmel

Jeg var også helt oppe og køre, det var så vildt, og jeg havde slet ikke regnet med at det ville ske såå tidligt :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var også helt oppe og køre, det var så vildt, og jeg havde slet ikke regnet med at det ville ske såå tidligt :D

 

Det var vidst nok også deromkring jeg mærkede det ved første graviditet :) Mener jeg.. 19+4 eller sådan noget ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mærkede 4 små puf udenpå her til aften  :loveshower  :loveshower  :loveshower  :loveshower  :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mærkede 4 små puf udenpå her til aften :loveshower :loveshower :loveshower :loveshower :loveshower

Åh hvor skønt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ih hvor er jeg misundelig på jer allesammen, nu er dette min 3. graviditet, og har intet mærket endnu, ikke engang de små bobler som mange taler om.. det mærkede jeg heller ikke ved de andre to :-(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mærkede 4 små puf udenpå her til aften :loveshower :loveshower :loveshower :loveshower :loveshower

Ihj hvor skønt ! Det er bare en fantastisk følelse <3

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ih hvor er jeg misundelig på jer allesammen, nu er dette min 3. graviditet, og har intet mærket endnu, ikke engang de små bobler som mange taler om.. det mærkede jeg heller ikke ved de andre to :-(

Øv :(

Mon ikke det snart kommer, hold os gerne opdateret, krydser fingre for det snart sker :D

Jeg har heller ikke mærket bobler som sådan, jeg synes mere det føles som sug i maven i starten, eller som at have luft i maven, som man har holdt inde, lidt for længe xD

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Juhuuuu min tur til at mærke udenpå. Verdens dejligste fornemmelse:) den lille sparkede løs igår aftes <3

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Farmand lå og lyttede til maven i går aftes og fik et spark lige i hovedet det var ret voldsomt så vi fik begge er chok :-). Farmand blev meget glad og sagde " det er bare lykken det her" og lage hovedet tilbage på maven :-).

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Juhuuuu min tur til at mærke udenpå. Verdens dejligste fornemmelse:) den lille sparkede løs igår aftes <3

Ej hvor dejligt at høre :D

Det er bare så livsbekræftene at mærke :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Farmand lå og lyttede til maven i går aftes og fik et spark lige i hovedet det var ret voldsomt så vi fik begge er chok :-). Farmand blev meget glad og sagde " det er bare lykken det her" og lage hovedet tilbage på maven :-).

Ej hvor godt ! Og hvor var han heldig at han lige lå der på det rigtige tidspunkt :D

Min stopper for det meste med at sparke, hvis der kommer en hånd eller lign på maven, så det er ikke helt nemt at mærke her :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej hvor godt ! Og hvor var han heldig at han lige lå der på det rigtige tidspunkt :D

Min stopper for det meste med at sparke, hvis der kommer en hånd eller lign på maven, så det er ikke helt nemt at mærke her :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

weee jubiiii og hurra :-) jeg mærkede bettefisen uden på i går aftes da jeg skulle sove, jeg var meget i tvivl og troede næsten ikke på det kunne være rigtig, så da ungerne var afleveret her til morgen, lagde mig resolut på sofaen med hånden under buksekanten ( i bedste AL BUNDY stil ;-) og ventede og ventede, og vupti der kom nogle puf på hånden igen, godt nok så langt nede det var under hårgrænsen, men de var der :loveshower  :loveshower  :loveshower  :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hi hi, her bliver der puffet løs i maven til den helt store guldmedalje, så et fast aftenritual i sengen er at ligge og mærke efter - så hyggeligt:-) Ved sidste scanning fortalte JM også, at han kun ligger ca 2 cm inde under huden, og at der ikke ligger "andet" i vejen, så jeg har også mærket ham tidligt fra ca uge 17-18 og nu fast hver dag:-)

Næste punkt på programmet er MD i morgen tidlig:-)!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så blev det min tur til at mærke Bebs uden på maven, i går aftes inden jeg faldt i søvn... Bebs har vist aldrig været SÅ aktiv før, og så kunne jeg mærke den uden på også :loveshower

Manden havde ikke tålmodighed til at nå at mærke det, og det er vild synd for han glæder sig sådan til det, men er bange for at der går lang tid inden han lader hånden være på maven længe nok, ellers ender det med at det bliver rent held når han mærker den :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så blev det min tur til at mærke Bebs uden på maven, i går aftes inden jeg faldt i søvn... Bebs har vist aldrig været SÅ aktiv før, og så kunne jeg mærke den uden på også :loveshower

Manden havde ikke tålmodighed til at nå at mærke det, og det er vild synd for han glæder sig sådan til det, men er bange for at der går lang tid inden han lader hånden være på maven længe nok, ellers ender det med at det bliver rent held når han mærker den :P

Stort tillykke :) hihi kender udemærket til det med mandens tålmodighed :) især første gang jeg var gravid. Men da sparkede vores dreng heller ikke i så lange intervaller som denne lille badutspringerpige <3

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Okay... Jeg ved godt, at det nok er sådan lidt fjollet... Men jeg går lidt med tanker om, om de små puf jeg har mærket to gange ikke var lillepigen alligevel.... Jeg har faktisk ikke mærket noget udenpå siden! Jeg er ikke bekymret for at hun ikke skulle være i live derinde, fordi jeg kan mærke en masse rumlen osv. og synes også at jeg indefra kan mærke hendes spark mod maven osv. MEN jeg kan ikke mærke det udenpå og jeg troede at jeg kunne dette noget tidligere end sidste gang. Jeg nærmer mig 19+0 og det var der jeg mærkede liv uden sidste gang, så troede at jeg lææææænge ville have mærket noget udenpå... Det går mig på kan jeg mærke, jeg elskede at mærke Charlie sparke derudaf sidste gang og det er noget af det jeg ser allermest frem til denne her gang.
Jeg er spændt på hvad MD scanningen siger i næste uge, det kan jo være fordi moderkagen ligger foran eller sådan noget..
Omvendt så tænker jeg også, at hvis de små puf ikke var lillepigen hvad dælen var det så? har aldrig mærket sådanne små puf før, hvis mine tarme kan puffe ud gennem maveskindet på den måde - så tror jeg der er noget galt ;)
Havde nok mest brug for at få tankerne ud af hovedet :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER