SanneKristina

Positiv test? Men "menstruation"

38 indlæg i dette emne

Puha hvor en nervepirrende omgang! Håber for dig at det er HCG der giver udslag på de tests!! Krydser, krydser og krydser!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Så kom der svar! Hcg er på 7 så meget meget lidt forhøjet. Vildt at valmed fanger så lille en stigning. Nu skal jeg have taget en ny blodprøve før at se om det stiger. Så i morgen burde jeg vide om der er håb eller ej!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så kom der svar! Hcg er på 7 så meget meget lidt forhøjet. Vildt at valmed fanger så lille en stigning. Nu skal jeg have taget en ny blodprøve før at se om det stiger. Så i morgen burde jeg vide om der er håb eller ej!

Åh det er nervepirrende. Jeg håber det er steget til i morgen. Hvis ikke er det nok desværre en bio. 

Valmed er farlige på den måde, de kunne fange mine abort rester der sad fast selv om lægen ikke troede på det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh det er nervepirrende. Jeg håber det er steget til i morgen. Hvis ikke er det nok desværre en bio.

Valmed er farlige på den måde, de kunne fange mine abort rester der sad fast selv om lægen ikke troede på det.

Altså jeg tror selv det er en bio, men tallet er okay hvis man tæller ud fra forventet befrugtning. I fredags var det nemlig ca 14 dage siden og der skal tallet lægge mellem 0-246 mener jeg. Men i og med at jeg har haft en stor set normal menstruation lige inden de positive test så har jeg svært ved at tro på at der kan være noget godt derinde.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså jeg tror selv det er en bio, men tallet er okay hvis man tæller ud fra forventet befrugtning. I fredags var det nemlig ca 14 dage siden og der skal tallet lægge mellem 0-246 mener jeg. Men i og med at jeg har haft en stor set normal menstruation lige inden de positive test så har jeg svært ved at tro på at der kan være noget godt derinde.

Det kan godt være, ved ikke om jeg skrev det - men havde selv en mens da jeg også testede positiv. Og pt. holder den da ved  :) Jeg håber for dig!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så kom der svar! Hcg er på 7 så meget meget lidt forhøjet. Vildt at valmed fanger så lille en stigning. Nu skal jeg have taget en ny blodprøve før at se om det stiger. Så i morgen burde jeg vide om der er håb eller ej!

 

Krydser fingrer for at det går den rigtige vej :) :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ups!! Jeg har en Læge med røde øre! Heldigt for hende troede jeg ikke på at der var noget der kunne blive til noget. Det tal jeg fik var fra dengang jeg fik taget blodprøve efter min SA i december. De tal jeg havde ved de to blodprøver jeg lige har fået taget var hcg 2 og den fra i går sagde under 1. Men så har jeg da fået bekræftet at hcg er helt nede igen efter min SA.

Konklusion er at valmed altså ikke et for mig. Jeg har 4 test liggende som alle blev ultra svag positiv inden for tid. Vil fremover holde mig til clinic da disse har vist negativ og forbliver negative efter tid!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er da dårlig stil at give forkerte svar. Tsk! 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er da dårlig stil at give forkerte svar. Tsk! 

 

Tsk tsk, indeed!!

 

Mht test vil jeg bare sige, at jeg har været utroligt glad for strimmeltestene fra billige-teste.dk. Til trods for utallige test gennem de seneste par år :whistling , har jeg ALDRIG oplevet en falsk positiv - heller ikke efter flere timer.

 

Men godt at din SA er helt ude, og så håber jeg at du snart oplever en blivende og sund gravidet :bd :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tsk tsk, indeed!!

Mht test vil jeg bare sige, at jeg har været utroligt glad for strimmeltestene fra billige-teste.dk. Til trods for utallige test gennem de seneste par år :whistling , har jeg ALDRIG oplevet en falsk positiv - heller ikke efter flere timer.

Men godt at din SA er helt ude, og så håber jeg at du snart oplever en blivende og sund gravidet :bd :goodluck

Det er da dårlig stil at give forkerte svar. Tsk!

Jep det ikke så heldigt! Og lidt skuffet blev jeg da også. Selvom jeg ikke troede på noget så havde jeg da trods alt et lille håb.

Jeg duer desværre ikke til at have mange test liggende hjemme. Har selv brugt test fra billig-vest, men det viste sig at være lige så dyrt som at købe i butikkerne, kunne ikke styre mit indre testmonster!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Selvfølgelig håber man. Det kan vi jo slet ikke lade være med :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ups!! Jeg har en Læge med røde øre! Heldigt for hende troede jeg ikke på at der var noget der kunne blive til noget. Det tal jeg fik var fra dengang jeg fik taget blodprøve efter min SA i december. De tal jeg havde ved de to blodprøver jeg lige har fået taget var hcg 2 og den fra i går sagde under 1. Men så har jeg da fået bekræftet at hcg er helt nede igen efter min SA.

Konklusion er at valmed altså ikke et for mig. Jeg har 4 test liggende som alle blev ultra svag positiv inden for tid. Vil fremover holde mig til clinic da disse har vist negativ og forbliver negative efter tid!

Åh hvor er det kikset. Jeg var sq nok gået helt ned på sådan en omgang. Jeg håber du snart er gravid og baby bliver.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ØV at den ikke er der!! Og snyyd at din læge gjorde det mere nervepirrende pga en dum fejl!

:kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER