SanneKristina

Positiv test? Men "menstruation"

38 indlæg i dette emne

Okay piger jeg har virkelig brug for nogle andre øjne end mine til at kigge på de her test!!

Egentlig fik jeg min mens i søndags og den virker vel nærmest normal og jeg er i slutningen af min mens nu med lidt brun snask. I søndags var det dog kun 9 dage siden ægløsning og regnede faktisk først med mens omkring igår eller idag. Jeg testede negativ i søndags om morgenen før jeg fik min mens. Ved det var tidligt, men i kender det jo. Nu har jeg så testet igen selvom alt skulle tale imod at jeg skulle være gravid, men har døjet med ømt haleben i en uges tid nu og det har jeg kun oplevet en gang før, nemlig da jeg var gravid (endte i SA) Der skete så det at jeg ser to streger allerede efter ca. 3 min. Stregen er lidt tydeligere i virkeligheden. Jeg tror intet før nogle tydeligere streger, så jeg ønsker ingen tillykker, men blot jeres mening om den er positiv eller ej :-)

Billedet er taget mellem 4. og 5. min

post-11407-0-95150600-1423777930_thumb.j

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det er jo en noget svag streg, men jeg kan godt ane den.

Hvis du har haft en normal mens, så er mit bud, at det kan være en bio :unsure

Jeg oplevede det samme for et par måneder siden.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja den var selvfølgelig lidt tydeligere i virkeligheden og den er heller ikke taget på morgenurin. Men jeg tænker selvfølgelig det samme som dig, men de steder hvor jeg har læst om bio har testen været negativ igen inden mens. Deraf kommer min tvivl. Testen er jo først blevet positiv efter jeg har fået min menstruation. Altså i dag hvor min menstruation er på vej til at være slut.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså, jeg havde "normal menstruation" hvor jeg var ca. 4 uger henne, og troede derfor ikke jeg var gravid, men den var altså god nok fandt jeg ud af måneden efter, hvor jeg så var 8 uger henne. Så det kan lade sig gøre :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja man hører jo om det. Ikke at jeg tør håbe noget før jeg har en mere tydelig test. Har taget to test i dag hvor der kom en streg indenfor tid, men de var begge fra valmed så vil på apoteket efter nogle andre i morgen i tilfælde af at det er valmeds snydestreger.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja den var selvfølgelig lidt tydeligere i virkeligheden og den er heller ikke taget på morgenurin. Men jeg tænker selvfølgelig det samme som dig, men de steder hvor jeg har læst om bio har testen været negativ igen inden mens. Deraf kommer min tvivl. Testen er jo først blevet positiv efter jeg har fået min menstruation. Altså i dag hvor min menstruation er på vej til at være slut.

Du kan lige få min historie.

Jeg testede positivt med næsten utydelige skyggestreger op til mens. Mens kom og jeg tænkte, at det måtte have været en bio.

Da mens var slut begyndte jeg med ÆL-test, men de blev positive hele tiden. Jeg undrede mig og tog derfor en graviditetstest, der var helt positiv.

Jeg tog til lægen, der tog blodprøve og målte hcg. Det steg lidt, men slet ikke nok. Jeg var til flere indvendige scanninger på hospitalet, men de kunne ikke se noget og begyndte at mistænke en GUL.

Heldigvis faldt hcg af sig selv, og det endte med en voldsom omgang menstruation. Lægerne fandt aldrig ud af om det havde været en bio, SA eller GUL.

Håber ikke du bliver skræmt af min historie, men synes bare du skal vide, at i sådan en situation kan det gå begge veje, og der vil altid være kvinder, der har oplevet både det ene og det andet.

Jeg vil derfor anbefale dig at gå til lægen og få taget blodprøver. Jeg håber det bedste for dig :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du kan lige få min historie.

Jeg testede positivt med næsten utydelige skyggestreger op til mens. Mens kom og jeg tænkte, at det måtte have været en bio.

Da mens var slut begyndte jeg med ÆL-test, men de blev positive hele tiden. Jeg undrede mig og tog derfor en graviditetstest, der var helt positiv.

Jeg tog til lægen, der tog blodprøve og målte hcg. Det steg lidt, men slet ikke nok. Jeg var til flere indvendige scanninger på hospitalet, men de kunne ikke se noget og begyndte at mistænke en GUL.

Heldigvis faldt hcg af sig selv, og det endte med en voldsom omgang menstruation. Lægerne fandt aldrig ud af om det havde været en bio, SA eller GUL.

Håber ikke du bliver skræmt af min historie, men synes bare du skal vide, at i sådan en situation kan det gå begge veje, og der vil altid være kvinder, der har oplevet både det ene og det andet.

Jeg vil derfor anbefale dig at gå til lægen og få taget blodprøver. Jeg håber det bedste for dig :kram2

Det lyder som en rigtig træls omgang. Tænker at tage fat i lægen mandag hvis testen stadig er positiv. Tillader mig ikke at tro på noget som helst. Er helt med på at det kan gå begge veje hvis der overhoved er noget. Da jeg havde min SA i starten af december havde jeg nået at se hjerteblink. Så er med på intet er sikkert når det kommer til graviditeter desværre!

Mange tak for din historie. Det er dejligt med lidt forskellige perspektiver selvom de ikke alle ender med et positiv udfald ☺

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Som et positivt input kan jeg fortælle, at jeg nu er blevet gravid her i 2. cyklus efter den der omgang :)

Glæder mig til at læse en positiv update fra dig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh det var dejligt ☺

Tillykke med graviditeten.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Også en positiv historie fra mig. Testede positiv 5 dage før forventet mens, hvor jeg så få timer efter fik mens. Den var lidt anderledes svagere, og i  og med test blev tydligere og tydligere som dagene gik, så fik jeg taget blodprøve som planlagt 2 dage over tid. (var i behandling) Og den var godt positiv.

Jeg google alt hvad jeg kunne den gang, og det jeg læste mig til var at ca 50 % endte godt og de sidste 50 % endte med en bio.

Jeg håber du får en dejlig baby ud af det denne gang! Opdaterer endeligt hvordan det går.

 

Held og lykke!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har taget endnu en test til morgen som kommer med en helt helt utydelig streg inden for tid. Igen med valmed. Besluttede mig at ringe til min Læge som mente jeg skulle have taget en blodprøve. Den er nu taget og svaret får jeg på først mandag! Har nu også købt to clinic test fra apoteket. Jeg er simpelthen nødt til at vide om det bare er valmed der skaber sig. Hvis ikke så må det vise i løbet af næste uge om det er noget der har været der eller om der er noget i gang. Puh denne weekend må godt gå hurtig!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har taget endnu en test til morgen som kommer med en helt helt utydelig streg inden for tid. Igen med valmed. Besluttede mig at ringe til min Læge som mente jeg skulle have taget en blodprøve. Den er nu taget og svaret får jeg på først mandag! Har nu også købt to clinic test fra apoteket. Jeg er simpelthen nødt til at vide om det bare er valmed der skaber sig. Hvis ikke så må det vise i løbet af næste uge om det er noget der har været der eller om der er noget i gang. Puh denne weekend må godt gå hurtig!

Åh det bliver spændende. Men nu kan evt tage de andre test i weekenden og se hvad der sker på dem.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Krydser fingre for positivt resultat på blodprøven mandag og at du faktisk er gravid  :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Synes lige i skal se alle mine test. De er selvfølgelig indtørret og ikke til at regne med, men jeg synes alligevel det er rimelig markant hvad man kan se. Og jeg synes ærligt talt det er skræmmende at valmed kan lave sådan nogle udslag. Stregen på valmed testene som jeg kunne se var dog meget mere utydelige end de på billedet og som i kan se på det første billede, jeg lagde ind, var de også svære at fange på billed. Clinic testen er negativ. Den ved siden af er den jeg tog i morges hvor jeg kun lige kunne ane en streg inden for tiden. Den er på billedet 2 timer gammel.

post-11407-0-35654100-1423818141_thumb.j

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De to gange jeg har været gravid (som desværre er endt i SA) der har jeg blødt som "jeg plejer" og derfor fattede jeg heller ingenting første gang. Så det kan altså lade sig gøre :)

 

 

Ps - den yderst til højre er da ret tydelig - hvornår er de forskellige fra?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De to gange jeg har været gravid (som desværre er endt i SA) der har jeg blødt som "jeg plejer" og derfor fattede jeg heller ingenting første gang. Så det kan altså lade sig gøre :)

 

 

Ps - den yderst til højre er da ret tydelig - hvornår er de forskellige fra?

Den første fra venstre er fra igår morges, Nr 2 er fra igår eftermiddags, Nr 3 er fra i morges og den fra clinic er fra i formiddags.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det ser da pænt lovende ud. Krydser fingere. Prøv igen i morgen når du vågner.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den første fra venstre er fra igår morges, Nr 2 er fra igår eftermiddags, Nr 3 er fra i morges og den fra clinic er fra i formiddags.

Havde ikke lige lagt mærke til strimmeltesten, men den som så er fra i m orges ertydelig sys jeg - håber for dig det går den rigtige vej :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Havde ikke lige lagt mærke til strimmeltesten, men den som så er fra i m orges ertydelig sys jeg - håber for dig det går den rigtige vej :goodluck

Ja nu må vi se, om ikke andet burde jeg blive klogere på mandag når jeg får svaret fra blodprøven.

Tør og vil ikke tro noget som helst. Er faktisk mere tilbøjelig til at tro, at det er valmedtestene der driller mig lige nu.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nogen ny test idag? :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har hørt om mange der kan teste positiv med valmed til trods for at de ikke var gravide. Så det mærke ville jeg ikke kunne stole på.

Håber blodprøven er positiv :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nogen ny test idag? :kram

Nej har valgt ikke at teste i dag ☺

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har hørt om mange der kan teste positiv med valmed til trods for at de ikke var gravide. Så det mærke ville jeg ikke kunne stole på.

Håber blodprøven er positiv :kram

Det har jeg også læst en del om, men nu må vi se.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er det i morgen jeg får svar på om testen snyder eller om hcg er forhøjet. Jeg er godt nok spændt. Egentlig tror jeg at blodprøven er negativ og valmed dermed bare har snydt mig, men samtidig mærker jeg mere og mere til mit ømme haleben og niv og jag i underlivet er der også. Jeg kommer selvfølgelig lige med opdatering i morgen formiddag når jeg er blevet klogere.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Krydser fingre :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER