Posted February 11, 2015 Vi er ved at lave nyt børneværelse til Elin, sådan at når lillebrøster kommer, så får hun et nyt værelse og babyen rykker ind på hendes gamle værelse. Og i min søgen på fede ting ind til værelset, er jeg stødt på nogle sjove ting, som jeg måske synes er en anelse mærkelige eller "tacky" til et børneværelse... Men jeg ved heller ikke så meget om indretning, skal jeg skynde mig at sige.. Jeg vil gerne ligge noget ud, så må I vurdere, om det er tacky eller hot... Og I må hellere end gerne smide billeder ind af både kiksede og fede ting til børneværelset. Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 11, 2015 Bedøm selv, men jeg ved godt hvad jeg mener.... Og er det seriøst ikke lidt barbarisk? haha... (nu håber jeg ikke at jeg støder nogen, hvis I har en stående...) Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 11, 2015 Hmmm... tacky eller hot? Den er i hvert fald for stor til Elins værelse....eller andre argumenter imod... Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 11, 2015 (lampe) Jo jo bevares - Torben har en masse trofæer hængende, men ingen af dem har lys i, eller er af plastik... det her er i min verden tacky... Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 11, 2015 Disse lamper, synes jeg til gengæld er vildt fede! Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 11, 2015 Disse lamper, synes jeg til gengæld er vildt fede! Elsker disse :biglove De giver mig sådan en rolig stemning når jeg ser dem. Resten ville aldrig komme inden for mine døre (undskyld, hvis nogle føler sig trådt på) :P Bamsen er barbarisk, det er helt forkert og ikke-børnet! Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 11, 2015 Fede skabe til børneværelset... bare liiiidt dyrt. (ca. 9.000 kr) Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 11, 2015 Jeg vil gerne hjælpe med at shoppe :p Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 11, 2015 Hvis ikke at det var fordi Torben selv ville bygge sengen til Elins værelse, så kunne det være så fedt det her... Meeeennn... mon ikke at det bliver fedt alligevel... for hendes får også en rutsjebane... Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 11, 2015 Elsker disse :biglove De giver mig sådan en rolig stemning når jeg ser dem. Resten ville aldrig komme inden for mine døre (undskyld, hvis nogle føler sig trådt på) :P Bamsen er barbarisk, det er helt forkert og ikke-børnet! Ja lige præcis ik? Dejlige rolige lamper, men bamselampen er barbarisk og du har ret i - slet ikke børnet... Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 11, 2015 Jeg vil gerne hjælpe med at shoppe :P haha, det lyder godt Sara! Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 11, 2015 Åh drømmer om at få sådan en lille sød bænk ind til Elins værelse, men... 1999 kr... er mange penge... Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 11, 2015 Det her bliver også lidt for underligt for mig... (igen undskyld, hvis jeg støder nogen...) Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 11, 2015 Fed opbevarings muligheder.... Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 11, 2015 Sjove/fede puder ....øhhhh tacky? Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 11, 2015 og endda med ben på den med hesten................ igen med de sk*** trofæer... hva sker der lige....? Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 11, 2015 fede billeder....synes jeg... Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 11, 2015 Det her er også ret fedt, synes jeg... Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 11, 2015 Nu må jeg hellere få hold på det, men nøj hvor er det en fed hjemmeside: www.medudsigt.dk Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 12, 2015 Er VILD med de gule kufferter! mange af puderne er ret fine også! :) Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 12, 2015 Den nederste seng er så fin! Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 12, 2015 Er VILD med de gule kufferter! mange af puderne er ret fine også! :) Ja, jeg er også helt vild med de kufferter! Og en go ide at gemme legetøjet i, i stedet for plastikkasser... jeg ku godt overveje dem en ekstra gang.. Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 12, 2015 Den nederste seng er så fin! Ja det synes jeg virkelig også....! Share this post Link to post Share on other sites