Haarup

Hvad er jeres største frygt

10 indlæg i dette emne

Hvad er jeres største frygt ved graviditet og/eller fødsel?

Jeg er bange for at få en graviditet som sidst, med bækkenløsning, kvalme og opkast frem til fødslen, svangerskabsforgiftning, ondt i ryggen, indlæggelse, fortidlig fødsel og AKS uden bedøvelse.

Hvad er i mest bange for?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

uh, det kan selvfølgelig ændre sig, men som det er lige nu, er jeg mest bange for en sen abort.. jeg er også rigtig bange bare det at føde meget for tidligt, hvor lillemanden muligvis kan reddes, men derefter er hjerneskadet.. jeg er faktisk bange for alt hvad der kan være skyld i han bliver skadet, f.eks. manglende ilt ved fødslen.. da det eneste jeg ønsker mig er at han er sund og rask.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At baby/min pige dør inde i maven.... Vi har et vennepar, hvis pige døde i maven en uge før termin. Nok af svangerskabsforgiftning. Det var min største frygt ved forrige graviditet og det fylder også denne her. Specielt efter vi har fået at vide, at det er en pige vi venter os

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

For mig er min frygt også sen abort og tidlig fødsels.. Vil så gerne have at baby kommer ud sund og rask

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

På trods af at vi jo så en meget fin og livlig lille bebs til NF og jeg indimellem mærker liv nu, er min største frygt faktisk stadig at testen var falsk positiv, of at jeg på fredag til MD får at vide at der ikke er en bebs derinde... Og ja, det er en totalt mærkelig og irrationel frygt...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm... Den er svær, men udover det I andre nævner med abort, tidlig fødsel osv., så tænker jeg faktisk mest på selve fødslen. Jeg frygter at gå meget i stykker forneden, at skulle "klippes" og få problemer efterfølgende med underlivet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså det mest forfærdelige ville selvfølgelig være at miste baby, men det er ikke noget, som jeg går og er bange for kunne ske...

Jeg føler mig i det hele taget ikke som sådan bange eller nervøs :)

Det nærmeste er måske, at jeg er lidt nervøs for, at fødslen går så stærkt at Valdemar ender med at overvære den. Det har jeg ikke lyst til, og det virker ikke sådan mega urealistisk for mig, eftersom jeg fødte ret hurtigt sidst, og fordi det skete for min bedste veninde (altså ikke at det påvirker min fødsel :P Men så kommer det tæt på, agtigt)

Jeg vil også rigtig rigtig gerne undgå ks, at gå lige så meget i stykker som sidst, og at få samme amme-start-problemer som sidst - men efter en god snak med JM virker det ikke længere som noget, jeg "behøver" at frygte :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er jeg kommet over halvvejs siger man, (21+1). Men bliver ved at tænke på sidst. Tænker "så er der kun 7 uger/ 10 uger igen"

Det er så mærkelig en følelse. For på den ene side ved jeg godt, at i en normal graviditet, ville jeg kun være godt halvvejs. Men i forhold til sidst, så er jeg jo nu gået ind i den sidste tredje del.

Håber så meget på at den lille kan li at være der inde, at jeg når tæt på terminen.

Håber så meget jeg når at få en kæmpe gravid mave.

Håber så meget på at komme til at opleve alle de gener, som mange gravide oplever, med ikke at kun bukke sig efter noget på gulvet, ikke selv kunne tage sko på, og alt sådan noget.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min største frygt er at baby dør i maven :(

Ellers er jeg ret bange for fødslen, og veerne :(

Men jeg er sikker på at babymanden nok skal være det hele værd <3

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er bange for at midste.

Min mands lille bror blev drabet i en ulykke for snart 8 år siden og efter der har der opbygget sig en form for angst for at midste.

Jeg er også lidt bekymret for veerne da jeg sidste gang gik i spadsmer og var rigtig bange for ikke at blive mig selv, dette var et chok for bøde mand og jordmoder som ikke vidste hvad de skulle gøre. Men efter prinsesse stik blev jeg normal igen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER