Nitzen1987

Hvilke Disney film?

22 indlæg i dette emne

Hvilke Disney film fanger jeres børn?

Maja har indtil videre kun set Peter Plys film, men overvejer lidt om hun er ved at være gammel nok til at kunne få glæde af andre Disney film også.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Frost er et kæmpe hit ved Pixie. Hun finder selv filmen frem og synger sangene.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Frost, Biler (begge 2), Løvernes konge (alle 3), Despicaple me (begge 2), Happy Feet (begge 2, men mest 2eren), Tangled, Madagascar (1 og 2), Penguins from Madagascar... åh... listen er endeløs :P Jeg er begyndt at introducerer Maliva for filmene lige så stille. Jeg ser dem altid med hende de første par gange, så hvis der er spørgsmpl, eller hvis hun er bange - så kan jeg være der :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tænker faktisk at Tangled (To på flugt), er en god film at starte med. Den er meget fredelig og der ikke nogle voldsomt dystre scener..

Andre film: Toy story 1-2, Planes 1-2..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Charlie kan ikke rigtigt koncentre sig om en hel film endnu, så her er det mest sådan nogle korte tegnefilm, hvor især Peter Pedal hitter lige nu :)

Marlon er vild med Frost, som han efterhånden har set nogle gange, og ellers har han set Flyvemaskiner som han også kunne lide, fanger dog slet ikke som Frost.

Jeg tror han skal prøve at se nogle af de mere klassiske fremover som Den lille havfrue, Løvernes konge og sådan, for han kan rigtig godt lide når der er masser af musik, og han elsker allerede Hakuna Matata sangen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Valdemar kan heller ikke koncentrere sig om at se en hel spillefilm, men han ELSKER de der små gamle tegnefilm med Anders And og Mickey Mouse. Han danser rundt i stuen, når startmusikken er der, og så er han helt slugt under selve filmen :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her kan han ikke koncentrer sig om lange film endnu. Han vil gerne se jake eller Disney sjov

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Karla er ret vild med "Modig" og "Vilde Rolf, ud over dem, der er blevet nævnt her :)

Vilde Rolf er ikke SÅ uhyggelig igen, hvor Modig har nogle scener, der kan være lidt skræmmende, nok på samme måde som Frost

2 på flugt er ikke rigtig uhyggelig, så den er et fint sted at starte :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

"Robotter" er et stort hit her

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Silke Elia elsker også Disney film. Her er nogle hun har set mange gange.

 

Tarzan

Frost

Klokkeblomst - dem alle

Biler 1 og 2

Vilde Rolf

To på flugt

Mulan

Den lille havfrue

Chip og chap (små episoder)

 

Ikke Disney film

Det regner med frikadeller 1 og 2

Grusomme mig

 

Vi har dem på ipad, så hun ser ofte bare lidt af en film.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej ud fra alle jeres besvarelser ville jeg godt nok ønske at Ida ikke havde så meget krudt i måsen, og at vi kunne sætte os ned og se en film engang imellem..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej ud fra alle jeres besvarelser ville jeg godt nok ønske at Ida ikke havde så meget krudt i måsen, og at vi kunne sætte os ned og se en film engang imellem..

Du er ikke alene :D Det er store sager, hvis Melissa fordyber sig i tv, når det sker, så et det Bamses Billedbog ;) Har overvejet at forsøge med en film, men tror ikke helt på effekten ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du er ikke alene :D Det er store sager, hvis Melissa fordyber sig i tv, når det sker, så et det Bamses Billedbog ;) Har overvejet at forsøge med en film, men tror ikke helt på effekten ;)

Ida se max 5 minutters tv/film af gangen, hun vil heller ud og lege.. Intet har fanget hende endnu rigtigt.. JO Sebastians Jul

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Filippa elsker Frost, alle 3 Askepot og de fleste med Klokkeblomst. Hun har også set Pocahontas, Peter Pan og et par med Peter Plys. På det seneste er Barbie blevet et hit (ikke Disney ved jeg godt) og de er SÅ ringe :rolleyes

Til jer hvis børn har set Den lille Havfrue: gik det ok? Har set den først anbefales til børn over 7 år og derfor har Filippa ikke set den trods hun havde en periode hvor hun var vild med Ariel (har en pixibog).

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Camille elsker frost. Og det er også den eneste film hun nogensinde har set fra start til slut.

Tror det handler om at der er mange sange, så den føles ikke helt så film agtig som mange andre..

Man skal dog være forberedt på at de kan registrere det med at forældrene dør..

Udover det er der ingen film der har fanget hende så hun har kunnet se dem..

Men klokkeblomst filmene kan NÆSTEN fange hende.. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Camille elsker frost. Og det er også den eneste film hun nogensinde har set fra start til slut.

Tror det handler om at der er mange sange, så den føles ikke helt så film agtig som mange andre..

Man skal dog være forberedt på at de kan registrere det med at forældrene dør..

Udover det er der ingen film der har fanget hende så hun har kunnet se dem..

Men klokkeblomst filmene kan NÆSTEN fange hende.. :)

Tror også det er noget med musik. Pixie danser til alt der minder om musik, så overvejer at se om Lilo og stich kunne være noget.

Skønheden og udyret har vi set første halvdel af

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Filippa elsker Frost, alle 3 Askepot og de fleste med Klokkeblomst. Hun har også set Pocahontas, Peter Pan og et par med Peter Plys. På det seneste er Barbie blevet et hit (ikke Disney ved jeg godt) og de er SÅ ringe :rolleyes

Til jer hvis børn har set Den lille Havfrue: gik det ok? Har set den først anbefales til børn over 7 år og derfor har Filippa ikke set den trods hun havde en periode hvor hun var vild med Ariel (har en pixibog).

Erica har set Den lille havfrue og det gik fint. Jeg skruede lidt ned for lyden da ursula går amok og snakkede hende igennem scenen, men det gik fint.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ayah elsker at se frost (kan alle sange og MANGE replikker derfra), klokkeblomst og dumbo. Mulan er også ved at blive er hit :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi ser mange film. Lilly elsker især Frost, To på flugt, Toy Story 1-2-3 og 101 Dalmatinere. Derud over er hun vild med Madagascar 1-2-3 filmene, Monsters vs Aliens, Megamind og Grusomme mig 1-2, som jo ikke er Disney. Men det er dem hun oftest vælger fra filmskuffen når vi spørger.

 

Jeg vil også godt lige slå et slag for de japanske film fra Miyazaki: Min nabo Totoro, Arietty og Ponyo er gode at starte med, det er rigtig søde film der kan tåle at blive set mange gange. Hvis der er plads til andre forslag end Disney.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her hitter:

Den lille havfrue

Dumbo

Løvernes konge

Bjørnebrødre

Bolt

Lady og vagabonden

Planes

Mads og mikkel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sofia elsket lady og vagabonden! Og så har vi også askepot 2, som er ret smart fordi den består af tre små askepot film

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, her er FROST også et stort stort hit. Anna kan mange af sangene og replikkerne. Hun har figurer, udklædning og andre accessories med FROST.

 

Derudover så elsker hun alle klokkeblomst-filmene. Hun er vild med feer!

 

Gummitarzan, My Lttle Ponys og Prinssesse Lillefe er også rigtig gode børnfilm til deres alder - dog ikke Disneyfilm.

 

Legofriends er også et hit og er ikke så lange (til de børn der endnu ikke er helt klar på en hel film).

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER