Aja

Oktober termin smalltalk

1,484 indlæg i dette emne

Glemte helt at opdatere herinde!

Micro står i skrå leje :boo

Jeg skal scannes imorgen.

Øv altså :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Glemte helt at opdatere herinde!

Micro står i skrå leje :boo

Jeg skal scannes imorgen.

Du får også lige en krammer her, søde :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

38+4 og JM-besøg i dag. 

Lillesøster er i sandhed rykket ned og står nu dybt og fast i bækkenet. Hun blev uafhængigt skønnet til 3500g af både JM og den JM-studerende, der også var der, hvilket er præcis det samme som Anna på samme tidspunkt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Glemte helt at opdatere herinde!

Micro står i skrå leje :boo

Jeg skal scannes imorgen.

Øv, men kan micro ikke stadig nå at vende sig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sidste jordemoderbesøg idag. Fik hindeløsning, men det har ikke rigtig gjort noget. Hverken flere plukveer eller menssmerter. ØV!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har bare haft en god dag, hvor jeg har formået at tage det roligt og alligevel fået lavet en masse småting. Og min krop har haft det godt. Barsel var helt sikkert det rigtige valg! JM i morgen :)

 

Vestøv all around  :bd  og Majs, din lille gymnastikpige skal se at få rettet sig op :numse

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv, men kan micro ikke stadig nå at vende sig.

Jo det kan hun vel godt, hvis hovedet vel at mærke vender nedad, men åh der er så meget i det og det er ret komplekst. Så jeg tror faktisk at jeg beder om et KS hvis ikke hun på magisk vis er kravlet i bækkenet (med hovedet) imorgen inden scanningen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sidste jordemoderbesøg idag. Fik hindeløsning, men det har ikke rigtig gjort noget. Hverken flere plukveer eller menssmerter. ØV!

Øv :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har bare haft en god dag, hvor jeg har formået at tage det roligt og alligevel fået lavet en masse småting. Og min krop har haft det godt. Barsel var helt sikkert det rigtige valg! JM i morgen :)

Vestøv all around :bd og Majs, din lille gymnastikpige skal se at få rettet sig op :numse

Hvor er det dejligt at høre :)

Hæh - hun skal nok nærmere rette sig ned :D men ja tak :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jo det kan hun vel godt, hvis hovedet vel at mærke vender nedad, men åh der er så meget i det og det er ret komplekst. Så jeg tror faktisk at jeg beder om et KS hvis ikke hun på magisk vis er kravlet i bækkenet (med hovedet) imorgen inden scanningen.

Var lige inde og læse din tråd, så nu er jeg også mere opdateret. Jeg tror hun retter sig, at hovedet vender nedad og at hun snart finder exit. Men kan sagtens forstå dine tnaker om KS. Det er altid ubehageligt at gå i uvished, og specielt i en situation  som denne. Havde slet ikke skænket det med Mie og hvis vandet gik en tanker, før du skrev det. Men det sker selvfølgelig ikke... og alt bliver godt. Stort kram til dig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Var lige inde og læse din tråd, så nu er jeg også mere opdateret. Jeg tror hun retter sig, at hovedet vender nedad og at hun snart finder exit. Men kan sagtens forstå dine tnaker om KS. Det er altid ubehageligt at gå i uvished, og specielt i en situation som denne. Havde slet ikke skænket det med Mie og hvis vandet gik en tanker, før du skrev det. Men det sker selvfølgelig ikke... og alt bliver godt. Stort kram til dig.

Bare hun kommer ud i sikkerhed så er jeg tilfreds :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

God tur hos fremmed JM (hvilket jeg var forberedt på). Det var en erfaren dame, som skønnede lillebror til 2500-2600 g. Det er jo godt nok, så nærmer han sig Ts størrelse.

Der er vist tjek på det hele. Fint blodtryk, styr på at tage imod mig på hospitalet og god hjertelyd. Hun fortalte også at jeg formentlig vil få et enkeltværelse med plads til at M kan overnatte når/hvis jeg vælger at blive indlagt. Rart at vide!

Men ku man ikke bare få sig et barn og boobies som sprøjter af mælk fra starten så amningen kører og så tage hjem med sin baby, som er sund og rask og 'stor nok'? Jo tak, det si'r vi! ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åhh jeg håber altså at Dino har født og p.t. nyder livet med tvillingerne, siden hun ikke har været herinde i nogle dage  :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det er godt nok spændende med Dino :bd Jeg håber også hun har født og nyder sine tvillinger :wub :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er nu gået all in på "Sæt fødslen igang". Jeg har spist masser af ananas i dag, har bagt ve-kage, cyklet 10 km til skoven med 3-årig bagpå, rendt rundt i skoven og leget, cyklet 10 km hjem igen (op af bakke, pyha!!)

Nu skal vi spise aftensmad hos min mor, og så har Lucas fået lov at sove hos hende i nat, så måske man skulle forsøge med sex i aften, og håbe at fødslen går i gang i nat, nu Lucas alligevel ikk er hjemme? :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er nu gået all in på "Sæt fødslen igang". Jeg har spist masser af ananas i dag, har bagt ve-kage, cyklet 10 km til skoven med 3-årig bagpå, rendt rundt i skoven og leget, cyklet 10 km hjem igen (op af bakke, pyha!!)

Nu skal vi spise aftensmad hos min mor, og så har Lucas fået lov at sove hos hende i nat, så måske man skulle forsøge med sex i aften, og håbe at fødslen går i gang i nat, nu Lucas alligevel ikk er hjemme? :P

:bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er nu gået all in på "Sæt fødslen igang". Jeg har spist masser af ananas i dag, har bagt ve-kage, cyklet 10 km til skoven med 3-årig bagpå, rendt rundt i skoven og leget, cyklet 10 km hjem igen (op af bakke, pyha!!)

Nu skal vi spise aftensmad hos min mor, og så har Lucas fået lov at sove hos hende i nat, så måske man skulle forsøge med sex i aften, og håbe at fødslen går i gang i nat, nu Lucas alligevel ikk er hjemme? :P

Hehe held og lykke :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

God tur hos fremmed JM (hvilket jeg var forberedt på). Det var en erfaren dame, som skønnede lillebror til 2500-2600 g. Det er jo godt nok, så nærmer han sig Ts størrelse.

Der er vist tjek på det hele. Fint blodtryk, styr på at tage imod mig på hospitalet og god hjertelyd. Hun fortalte også at jeg formentlig vil få et enkeltværelse med plads til at M kan overnatte når/hvis jeg vælger at blive indlagt. Rart at vide!

Men ku man ikke bare få sig et barn og boobies som sprøjter af mælk fra starten så amningen kører og så tage hjem med sin baby, som er sund og rask og 'stor nok'? Jo tak, det si'r vi! ;)

Fin plan ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er nu gået all in på "Sæt fødslen igang". Jeg har spist masser af ananas i dag, har bagt ve-kage, cyklet 10 km til skoven med 3-årig bagpå, rendt rundt i skoven og leget, cyklet 10 km hjem igen (op af bakke, pyha!!)

Nu skal vi spise aftensmad hos min mor, og så har Lucas fået lov at sove hos hende i nat, så måske man skulle forsøge med sex i aften, og håbe at fødslen går i gang i nat, nu Lucas alligevel ikk er hjemme? :P

Any luck? :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu vil jeg godt bare have lov til at føde...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu vil jeg godt bare have lov til at føde...

Ogs mig!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og der sker bare ikk en skid <_<

Havde rigtig mange plukveer i går aftes som spændte godt og nev lidt, og hele dagen i dag har jeg også haft vildt mange plukveer - men næh, der sker intet!

Havde ellers tænkt vi skulle have sex i går, for at se om det måske kunne sætte gang i noget, men tror i så ikk idioten var træt, og ville tidligt i seng? <_< (Ja okay, han skulle tidligt op og på arbejde i dag, men støt dog den gravide!)

I dag er jeg bare i mega skod humør! Jeg har ondt i ryggen, mega mange plukveer, men ellers sker der bare nada, og jeg går allerede og er depri over at jeg nok alligevel ender med at gå 2,5 uge endnu, og blive sat i gang <_< Skod dag!

Men jeg har da købt en ny ananas, som jeg har planer om at spise i aften - og chokolade! Det kan da redde humøret en lille smule ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil jo helst ikke føde denne weekend, fordi mine forældre ikke er hjemme. Hele natten (føler jeg ;)) har jeg drømt at jeg skulle føde, drømmen endte hver gang med at det blev søndag aften UDEN at jeg fødte. "Pyyha, så kom jeg igennem dén weekend", hvorefter jeg vågner og finder ud af, at det stadig kun var natten til fredag  <_< Det scenarie gentog sig flere gange i løbet af natten. Tror lige det går mig lidt på ikke at have en helt oplagt barnepigemulighed :(

 

Så jeg kan godt følge dit stress, Susanne, som du har nævnt i din graviditetstråd! Godt det er overstået for dit vedkommende :)

 

 

Min søster skrev dog uopfordret til mig i dag, om hvordan vi lige kunne gøre, selvom hun skal på arbejde, så hun ikke kan agere barnepige i dagtimerne, og nu nævnte min kæreste også lige at hans mor kan træde til - hun har dog aldrig passet Liv før, så hun "kender" hende ikke så godt på mange punkter. Så vi finder nok ud af noget, selvom det ikke er helt optimalt.

 

Jeg håber, det har hjulpet mig lidt, så jeg sover bedre i nat ...

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mine fantastiske piger er kommet til verden!!!! :loveshower

Alt tid og ressourcer går fyldt ud til dem, de er så fantastiske! Dejlige størrelser på 3 kg, totalt færdigbagte og tror selv de er nemme børn - vi elsker dem så højt allerede!!!

Har slet ikke læst op på trådene herinde, så håber bare alle har det godt og der er kommet flere dejlige bebser til verden! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mine fantastiske piger er kommet til verden!!!! :loveshower

Alt tid og ressourcer går fyldt ud til dem, de er så fantastiske! Dejlige størrelser på 3 kg, totalt færdigbagte og tror selv de er nemme børn - vi elsker dem så højt allerede!!!

Har slet ikke læst op på trådene herinde, så håber bare alle har det godt og der er kommet flere dejlige bebser til verden! :)

Tillykke Dino, nyd dine dejlige piger

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER